بیت کوین پس از اجرای 20،000 دلار پس گرفته می شود اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

با کمتر از یک دلار در یک دهه پیش ، بیت کوین در روز سه شنبه قبل از عقب نشینی به بالاترین قیمت در روز 19،914.33 دلار رسید.

بیت کوین پس از نزدیک شدن به 20،000 دلار در روز سه شنبه در میان تردید در مورد رالی شدید ارز رمزنگاری ، عقب نشینی کرد.

دارایی دیجیتال پس از جهش به بالاترین قیمت خود در 19،914.33 دلار ، در ساعت 12:23 صبح در نیویورک با 3.2 درصد کاهش به 18،761.33 دلار رسید. در مصاحبه ای با تلویزیون بلومبرگ ، گری کوه ، رئیس اقتصادی سابق رئیس جمهور دونالد ترامپ ، گفت که مارک “فاقد بخشی از یکپارچگی اصلی بازار واقعی است” و در نهایت می تواند شکست بخورد.

کوهن ، رئیس سابق Goldman Sachs Group Inc گفت: “بخشی از یکپارچگی سیستم این است که بدانیم چه کسی مالک آن است و چه کسی می داند چه کسی مالک آن است و می داند چرا این سیستم منتقل شده است.” “سیستم بیت کوین امروز هیچ شفافیتی برای آن ندارد. بنابراین بسیاری از افراد تعجب می کنند که چرا شما به سیستمی نیاز دارید که دنباله حسابرسی نداشته باشد. “

شاخص رمزنگاری Bloomberg Galaxy روز سه شنبه 3.5٪ افت کرد.

مارکوس سوانپول ، مدیر اجرایی صرافی رمزگذاری Luno مستقر در لندن ، گفت که بیت کوین احتمالاً پیش از فروش قابل توجه از 20،000 تا 25،000 $ باشد. سپس “احتمالاً شاهد عقب نشینی 20٪ تا 30٪ خواهیم بود. این یک مدل قابل پیش بینی است و دلیلی ندارد که انتظار نداشته باشیم. “

با کمتر از 1 دلار در سال 2010 ، هنگامی که به عنوان ارز خرید تبلیغ شد ، بیت کوین طرفداران خود را به دست آورد که می گویند پیشنهاد کاملاً کنترل شده و پایه سرمایه گذاری گسترده تر نشان می دهد که به یک ذخیره ارزش تبدیل شده است. با این حال ، منتقدان می گویند رالی 160 درصدی امسال حبابی است که با ادعای اینکه دارایی های دیجیتال باید پرتفوی ها را متنوع کرده و جریان های طلا را جذب کند ، نمی تواند پشتوانه آن باشد.

گونار جارو ، مدیر عامل شرکت اعتماد اول دیجیتال مستقر در هنگ کنگ ، گفت: “تجمع اخیر بیت کوین” احتمالاً نتیجه پیوستن سرمایه گذاران بزرگ موسسه و خرید بخشی از عرضه محدود BTC در اوج گاو نر بود.

– با کمک ادی اسپنس ، ریتا ناصره و ویلدانا هاجرچ.



[ad_2]