تأثیر سندرم روده تحریک پذیر بر رابطه جنسی آخرین خبرها

[ad_1]

5fa5ab542a0e9_2020-11-06_23-30

اگر سندرم روده تحریک پذیر زندگی جنسی شما را مختل کرده است ، می توانید برای کاهش استرس در آن رابطه چند کار انجام دهید.

درست در زمان رابطه ، آخرین شخصی که از سندرم روده تحریک پذیر رنج می برد این است که آیا باید این وضعیت را متوقف کرده و سریعاً به توالت برود یا خیر.

اگر به سندرم روده تحریک پذیر مبتلا هستید ، احتمالاً نگران رابطه خود هستید. حتی ممکن است از ترس ایجاد سندرم روده از رابطه جنسی و صمیمیت اجتناب کنید. درست است ، سندرم روده در هر زمان رخ می دهد ، اما نباید اجازه دهید که از لذت جنسی جلوگیری کنید.

سندرم روده تحریک پذیر و اتاق خواب
از آنجا که سندرم روده تحریک پذیر با درد همراه است ، ناراحتی ناشی از نفخ و نفخ ، یا در دستشویی و نه در رختخواب ، نگرانی افراد مبتلا به این سندرم است که درک آنها دشوار است.

دکتر لری راسکین ، روانشناس بالینی از دانشگاه لوئیزویل ، کنتاکی ، می گوید: “این زندگی از بسیاری جهات زندگی را مختل می کند.”

علائم سندرم روده تحریک پذیر نگران کننده است ، اما تأثیر عاطفی بیماری تقویت می شود. بسیاری از افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر از وضعیت خود خجالت می کشند و در واقع می ترسند که نتوانند به توالت بروند و اتفاق بدی رخ دهد.

دکتر راسکین می گوید: “بیماران نه تنها مشکلات عاطفی دارند ، بلکه کنار آمدن با بیماری نیز دشوار است. کنار آمدن با این مشکل خصوصاً در شرایط عاطفی دشوار می شود. برای لذت بردن از رابطه جنسی ، باید با عوامل و علائم احساسی کنار بیایید.” “از نظر جسمی از سندرم روده تحریک پذیر خلاص شوید.”

مدیریت علائم سندرم روده تحریک پذیر
علائم IBS قابل کنترل است. بنابراین تصور نکنید که مجبورید این علائم را تحمل کنید. اگر با پزشک خود صحبت نکرده اید حتماً این کار را انجام دهید. پزشک شما روش های مختلف درمانی ، تغییر رژیم غذایی ، تکنیک های کنترل استرس و تکنیک های آرام سازی را برای کمک به شما در مقابله با علائم سندرم روده تحریک پذیر به شما آموزش می دهد. برای کاهش خطر علائم باید هر روز موارد زیر را انجام دهید یا اگر می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید:

هشدار غذا ببینید آیا IBS به غذایی خاص مربوط است یا خیر. در این صورت ، این غذاها را از رژیم خود حذف کنید ، خصوصاً اگر می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید.

تکنیک های آرامش. اگر فکر می کنید تکنیک های آرام سازی می توانند درد ، یبوست ، نفخ و اسهال را کاهش دهند ، از آنها استفاده کنید و آرام باشید.

مدیریت استرس. برای آرامش ، تکنیک های مدیریت استرس را بیاموزید. به ذهن خود بیاموزید که بیشتر از ترس و اضطراب بر لذت های صمیمیت جنسی تمرکز کند. برای استراحت از تجسم و سایر تکنیک ها استفاده کنید. ورزش منظم همچنین به کنترل یبوست و کاهش استرس کمک می کند.

در مورد سندرم روده تحریک پذیر صحبت کنید
مشاوره در مورد نگرانی ها و پیامدهای بیماری در روابط زناشویی می تواند به شما کمک کند تا با جنبه های مختلف سندرم روده تحریک پذیر و صمیمیت جنسی کنار بیایید. به شما کمک نمی کند که مدام نگران آن باشید و صحبت نکنید.

دکتر راسکین می گوید: “هیجان ، اضطراب و افسردگی نمی تواند هیچ مشکلی برای این مشکل حل کند.” وی پیشنهاد می کند با یک پزشک مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر مشورت کنید و یاد بگیرید که چگونه علائم جسمی روده تحریک پذیر و پریشانی عاطفی را کنترل کنید.

صحبت با شوهر همچنین به شما کمک می کند تا برای برقراری عشق راحت تر باشید و اضطراب کمتری داشته باشید. از علائم سندرم روده تحریک پذیر خجالت نکشید. زیرا این بیماری بسیار شایع است. فقط با صدای بلند در مورد آن صحبت کنید و اگر کسی متوجه شد شما به این بیماری مبتلا هستید نگران نباشید. زیرا باعث آرامش و کاهش استرس می شود.

بدون نگرانی در مورد رابطه جنسی ، این فقط باید سرگرم کننده باشد. اما ترس از IBS یک نگرانی است و تنها راه خلاص شدن از آن کنترل استرس و ترس است. کار بر روی اجزای احساسی و جسمی سندرم روده تحریک پذیر شما را از دستشویی و اتاق خواب خارج می کند تا دوباره از رابطه جنسی لذت ببرید.

اگر سندرم روده تحریک پذیر زندگی جنسی شما را مختل کرده است ، می توانید چند کار برای کاهش استرس در رابطه جنسی انجام دهید.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fa5ab542a0e9_2020-11-06_23-30

در زمان صمیمیت جنسی ، آخرین مشکل برای افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر این است که آیا باید بلافاصله متوقف شوند و به توالت بروند.

اگر به سندرم روده تحریک پذیر مبتلا هستید ، احتمالاً نگران رابطه خود هستید. حتی می توانید از ترس ایجاد سندرم روده از رابطه جنسی و صمیمیت خودداری کنید. درست است ، سندرم روده در هر زمان رخ می دهد ، اما نباید اجازه دهید که از لذت جنسی جلوگیری کنید.

سندرم روده تحریک پذیر و اتاق خواب
از آنجا که سندرم روده تحریک پذیر با درد همراه است ، ناراحتی ناشی از نفخ و نفخ ، یا در دستشویی و نه در رختخواب ، نگرانی افراد مبتلا به این سندرم است که درک آنها مشکل است.

دکتر لری راسکین ، روانشناس بالینی از دانشگاه لوئیزویل ، کنتاکی ، می گوید: “این زندگی از بسیاری جهات زندگی را مختل می کند.”

علائم بسیار زیادی سندرم روده تحریک پذیر نگران کننده است ، اما تأثیر عاطفی بیماری تقویت می شود. بسیاری از افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر از وضعیت خود خجالت می کشند و در واقع می ترسند که نتوانند به توالت بروند و اتفاق بدی رخ دهد.

دکتر راسکین می گوید: “بیماران نه تنها مشکلات عاطفی دارند ، بلکه کنار آمدن با بیماری نیز دشوار است. کنار آمدن با این مشکل خصوصاً در شرایط عاطفی دشوار می شود. برای لذت بردن از رابطه جنسی ، باید با عوامل و علائم احساسی کنار بیایید.” “از نظر جسمی از سندرم روده تحریک پذیر خلاص شوید.”

مدیریت علائم سندرم روده تحریک پذیر
علائم IBS قابل کنترل است. بنابراین تصور نکنید که مجبورید این علائم را تحمل کنید. اگر با پزشک خود صحبت نکرده اید ، حتماً این کار را انجام دهید. پزشک شما روش های مختلف درمانی ، تغییر رژیم غذایی ، تکنیک های کنترل استرس و تکنیک های آرام سازی را برای کمک به شما در مقابله با علائم سندرم روده تحریک پذیر به شما آموزش می دهد. برای کاهش خطر علائم باید هر روز موارد زیر را انجام دهید یا اگر می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید:

هشدار غذا ببینید آیا IBS به غذایی خاص مربوط است یا خیر. در این صورت ، این غذاها را از رژیم خود حذف کنید ، به خصوص اگر می خواهید رابطه جنسی برقرار کنید.

تکنیک های آرامش. اگر فکر می کنید تکنیک های آرام سازی می توانند درد ، یبوست ، نفخ و اسهال را کاهش دهند ، از آنها استفاده کنید و آرام باشید.

مدیریت استرس. برای آرامش ، تکنیک های مدیریت استرس را بیاموزید. به ذهن خود بیاموزید که بر لذتهای صمیمیت جنسی تمرکز کند ، نه بر ترس و اضطراب. برای استراحت از تجسم و سایر تکنیک ها استفاده کنید. ورزش منظم همچنین به کنترل یبوست و کاهش استرس کمک می کند.

در مورد سندرم روده تحریک پذیر صحبت کنید
مشاوره در مورد نگرانی ها و پیامدهای بیماری در روابط زناشویی می تواند به شما کمک کند تا با جنبه های مختلف سندرم روده تحریک پذیر و صمیمیت جنسی کنار بیایید. چیزی که به شما کمک نمی کند این است که نگران باشید و صحبت نکنید.

دکتر راسکین می گوید: “هیجان ، اضطراب و افسردگی کمکی نمی کند.” وی پیشنهاد می کند با یک پزشک مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر مشورت کنید و یاد بگیرید که چگونه علائم جسمی روده تحریک پذیر و پریشانی عاطفی را کنترل کنید.

صحبت با شوهر همچنین به شما کمک می کند تا برای برقراری عشق احساس راحتی و اضطراب کمتری داشته باشید. از علائم سندرم روده تحریک پذیر خجالت نکشید. زیرا این بیماری بسیار شایع است. فقط با صدای بلند در مورد آن صحبت کنید و اگر کسی متوجه شد شما به این بیماری مبتلا هستید نگران نباشید. زیرا باعث آرامش و کاهش استرس می شود.

بدون نگرانی در مورد رابطه جنسی ، این فقط باید سرگرم کننده باشد. اما ترس از IBS یک نگرانی است و تنها راه خلاص شدن از آن کنترل استرس و ترس است. کار بر روی اجزای عاطفی و جسمی سندرم روده تحریک پذیر شما را از دستشویی و به اتاق خواب دور می کند تا دوباره از رابطه جنسی لذت ببرید.

[ad_2]