ترامپ حساب Twitter خود را در 20 ژانویه از دست خواهد داد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ از تسلیم شدن در برابر جو بایدن امتناع می ورزد ، اما توییتر می گوید که این امر مانع انتقال به یک حساب رسمی نخواهد شد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا آماده است هنگام انتقال حساب TwitterPOTUS به رئیس جمهور تازه انتخاب شده جو بایدن پس از تحلیف در 20 ژانویه ، یكی از ابزارهای موجود در زرادخانه ارتباط جمعی خود را از دست بدهد.

سخنگوی این شرکت مستقر در ایالات متحده روز شنبه به رویترز گفت که نمایندگان با تیم انتقالی بایدن دیدار خواهند کرد تا جزئیات انتقال را مرتب کنند ، این امر نیازی به اشتراک اطلاعات از دولت ترامپ ندارد.

سخنگوی گفت که “این روند با مشورت دقیق با سازمان اسناد و بایگانی ملی در حال انجام است”.

در حالی که ترامپ به طور منظم تر از حساب شخصیRealDonaldTrump خود که 88.9 میلیون پیرو دارد استفاده می کند ، وی از حساب رسمی ریاست جمهوری که 32.8 میلیون دنبال کننده دارد برای تقویت این پیام ها در کل دوره ریاست جمهوری خود استفاده می کند.

حسابPOTUS و همینطورWhiteHouse ،VP [Vice President]وFLOTUS [First lady] به گفته پولیتیکو ، حساب های رسمی بایگانی شده و به صورت توییت های صفر برای دولت آینده بازگردانده می شوند.

از دست دادن حفاظت

در حالی که بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام شد و در حال حاضر انتظار می رود 306 رأی در کالج انتخاباتی کسب کند ، بیش از 270 رأی لازم برای پیروزی ، ترامپ حاضر به عقب نشینی نشد.

وی بدون مدرک ادعا کرد که تقلب و بی نظمی رای گسترده ای صورت گرفته است.

اتهامات مشکوک ، که مرتباً از طریق حساب های رسانه های اجتماعی ترامپ مطرح می شود ، اغلب برچسب های هشدار رئیس جمهور در توییتر را به همراه دارد.

تاکنون ، دولت ترامپ با تیم انتقال بایدن همکاری نکرده است ، که مقامات هشدار می دهند می تواند پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 و امنیت ملی را در روزهای ابتدایی دولت بایدن تضعیف کند.

گروهی از ناظران دو حزبی که در حال رشد هستند خواستار آغاز روند کار به طور جدی هستند.

در همین حال ، دستمال رسمیPOTUS تنها امتیاز توئیتر نیست که ترامپ با پایان یافتن دوره کار خود در ژانویه از دست خواهد داد.

روز سه شنبه ، در جریان شهادت در کمیته دادگستری سنا ، جک دورسی ، مدیر عامل توییتر گفت که سیاست این شرکت علامت گذاری و کاهش توزیع تویت ها توسط رهبران جهانی است که شرایط خدمات پلت فرم را نقض می کنند ، اما برای حفظ تبلیغ این توییت ها

دورسی به کمیسیون گفت: “اگر یک حساب دیگر رهبر جهانی نباشد ، آن سیاست خاص از بین می رود.”



[ad_2]