ترامپ درباره بخشش های پیشگیرانه برای خانواده بحث می کند: گزارش ها آمریکا و کانادا

[ad_1]

گفته می شود رئیس جمهور نگران تحقیقات آینده درباره فرزندان و دامادش جارد کوشنر است.

نیویورک تایمز و دیگر رسانه های آمریکایی گزارش دادند ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی بخشش سه فرزند ارشد خود ، داماد و وکیلی خود رودی جولیانی است.

ترامپ نگران است که دادستان کل جو بایدن دونالد ترامپ جونیور ، اریک ترامپ ، ایوانکا ترامپ و همسرش جارد کوشنر و همچنین جولیانی را هدف قرار دهد و با مشاوران خود در مورد بخشش های پیشگیرانه که از هزینه های فدرال

جولیانی پس از انتشار گزارش تایمز با استفاده از هشتگ توییتر ، #FakeNews ، هجوم برد.

شان هانیتی ، مجری برنامه گفتگوی محافظه کار ، که ترامپ با او رابطه نزدیک دارد ، این ایده را روز دوشنبه بیان کرد و گفت: “رئیس جمهور درب منزل باید تمام خانواده و خودش را عفو کند زیرا آنها می خواهند این شکار جادوگرها برای همیشه ادامه داشته باشد ، آنها بسیار تحقق یافته اند. با عصبانیت و جنون علیه رئیس جمهور. “

هیچ یک از کسانی که بخشودگی در نظر گرفته شده اند به جرایم فدرال متهم نشده و یا متهم شده اند ، بنابراین مشخص نیست که این بخشش های خاص پیشگیرانه در صورت اعطای ترامپ به آنها چگونه کار می کنند.

جولیانی در حال حاضر توسط دادستان های فدرال به دلیل نقش او و نقش دو نفر از همکارانش در تلاش برای ترغیب مقامات دولت اوکراین برای کمک به آنها در استخراج اطلاعات مضر در مورد جو بایدن و پسرش هانتر تحت تحقیق است.

واضح است که بخشش های ریاست جمهوری فقط بر اتهامات و محکومیت های فدرال تأثیر می گذارد. کسانی که برای رئیس جمهور بخشش می شوند در برابر تحقیقات و اتهامات ایالتی و محلی در امان نیستند. در حال حاضر تحقیق در مورد تجارت ترامپ توسط دادستان منطقه منهتن در حال انجام است که تهدید می کند نه تنها ترامپ بلکه دخترش ایوانکا را نیز زندانی خواهد کرد.

بخشش های مقدماتی در مواردی که جرم مشهود بود ، اما قبل از اینکه کسی متهم شود ، به رئیس جمهور داده شده است. بخشش رئیس جمهور جرالد فورد از رئیس جمهور سابق ریچارد نیکسون در سال 1974 برای هرگونه جنایتی که “بعنوان بخشی از رسوایی واترگیت” مرتکب شده یا ممکن است مرتکب شده باشد “مشهورترین نمونه بخشودگی پیشگیرانه است.

عفو اعضای خانواده اش توسط ترامپ هیچ چیز غیرقانونی نخواهد بود. در سال 2001 ، درست قبل از ترک دفتر ، رئیس جمهور بیل کلینتون برادرش راجر را که به اتهامات مربوط به مواد مخدر فدرال محکوم شده بود ، عفو کرد.

در همین حال ، رویترز گفت ، طبق اسناد دادگاه چاپ شده در دادگاه فدرال ، وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد جرم احتمالی ارسال پول به کاخ سفید در ازای بخشش ریاست جمهوری است.

روز سه شنبه ، بریل هاول ، قاضی منطقه ای ایالات متحده ، با تشویق تحقیقی که وی “رشوه بخشودگی” خوانده است ، دستوری به شدت ویرایش شده صادر کرد.

تقریباً نیمی از سند 18 صفحه ای مبهم بود ، در نسخه عمومی که جزئیات کمی در مورد طرح ادعایی ارائه می داد و نام هیچ یک از موارد احتمالی درگیر را نداشت.

یک مقام وزارت دادگستری گفت که هیچ کارمند دولتی تحت تحقیق نبوده و نیست.

در این سند گفته شده است که دادستان های فدرال در واشنگتن می گویند که مدارکی مبنی بر طرح رشوه دریافت کرده اند که در آن کسی “در ازای بخشش ریاست جمهوری یا تغییر حکم ، کمک سیاسی قابل توجهی ارائه می کند”.

ترامپ گزارش های مربوط به بخشش را “اخبار جعلی” خواند.

هفته گذشته ، ترامپ ، مشاور امنیت ملی سابق خود ، مایکل فلین ، که در جریان تحقیق در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 ، دو بار به جرم دروغ گفتن به FBI اعتراف کرد ، بخشش فلین برای اولین بار مورد انتظار بود. تا در روزهای آخر ترامپ موجی از بخشش باشد. دوره وی در 20 ژانویه 2021 پایان می یابد.



[ad_2]