ترامپ می گوید وکیل رودی جولیانی COVID-19 دارد آمریکا و کانادا

[ad_1]

شهردار سابق 76 ساله نیویورک چالش های حقوقی رئیس جمهور آمریکا را در نتایج انتخابات در چندین ایالت مهم با نتایج تلخ رهبری می کند.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، در توئیتر خود نوشت كه رودی جولانی ، وكیل شخصی وی كه تلاش قانونی را برای خنثی كردن شکست انتخابی جو بایدن در ماه گذشته انجام داد ، از نظر ویروس کرونا مثبت بود.

در توئیت روز یکشنبه ترامپ مشخص نشده بود که جولیانی 76 ساله ، شهردار سابق نیویورک با COVID-19 تشخیص داده شده است. جزئیات بیشتر در مورد وضعیت جولیانی بلافاصله منتشر نشد.

رئیس جمهور گفت جولیانی “بی وقفه در تلاش بود تا فاسدترین (تاکنون!) انتخابات تاریخ ایالات متحده را فاش کند.”

وی افزود: “زود خوب شو رودی ، ما ادامه خواهیم داد”

جولیانی تلاش رئیس جمهور جمهوری خواه برای لغو نتایج انتخابات در چندین کشور مهم را رهبری می کند.

گاهی اوقات تلاش های بزرگ ، که عمدتا بی ثمر بود ، همانطور که قضات گاهی اوقات از عدم تلاش در پرونده های دادگاه انتقاد می کردند.

جولیانی آخرین متحد ترامپ برای آزمایش ویروس کرونا است. خود رئیس جمهور ، که به محدودیت های همه گیر و نقاب زدن مشکوک بود ، نتیجه گرفت و در اکتبر از بیماری COVID-19 بهبود یافت.

در حال حاضر ، ایالات متحده ، بزرگترین کشور آسیب دیده جهان ، در حال افزایش مجدد موارد ویروس کرونا است ، که تهدید می کند با ورود به ماه های سرد سیستم های بهداشتی را تحت فشار قرار دهد.

تا به امروز ، بیش از 14.3 میلیون عفونت در ایالات متحده تأیید شده است که بیش از 228000 مورد مرگ و میر دارند.

جولیانی همچنین در تلاش برای کندن خاک بایدن در اوکراین نقش مهمی داشت ، که شامل یک ادعای فشار از طرف ترامپ بود که برای استیضاح علیه رئیس جمهور ضروری بود.



[ad_2]