ترامپ ویدئویی منتشر کرد که در آن ادعاهای مکرر انتخابات | آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ در یک سخنرانی 46 دقیقه ای در کاخ سفید در شبکه های اجتماعی ، دموکرات ها را به “سرقت” انتخابات آمریکا متهم کرد.

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، طولانی ترین درخواست خود را برای لغو نتایج انتخابات ایالات متحده در روز چهارشنبه ، با تکرار انبوهی از تئوری های توطئه برکنار شده به عنوان دلایل انکار پیروزی جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ، انجام داد.

در یک سخنرانی 46 دقیقه ای کاخ سفید که در فیس بوک منتشر شد ، ترامپ اصرار داشت که آنچه را “تقلب گسترده” در اطراف انتخابات توصیف کرد ، به چالش کشید و آن را “رسوایی ملی” خواند و دموکرات ها را به “سرقت” انتخابات متهم کرد.

“روند قانون اساسی باید ادامه یابد. ما با اطمینان از شمردن هر رای قانونی و عدم شمارش آرا illegal غیرقانونی ، از عدالت رای محافظت خواهیم کرد. “

ترامپ در مورد ادعاهای کلاهبرداری که مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و نادرست بوده و از دادگاه بیرون انداخته شده است ، گفت: “اگر در مورد کلاهبرداری حق با ما باشد ، جو بایدن نمی تواند رئیس جمهور شود”.

ویلیام بار ، دادستان کل ترامپ ، پس از درخواست از وزارت دادگستری و FBI برای بررسی ادعاهای مربوط به تقلب گفت که این تقلب وجود ندارد “در مقیاسی که می توانست منجر به نتیجه متفاوت انتخابات شود”.

ویدئوی ترامپ در توییتر به عنوان “مورد مناقشه” علامت گذاری شده و در فیس بوک با عنوان “جو بایدن برنده پیش بینی شده است” برچسب گذاری شده است.

سخنرانی او یک روز بعد از پذیرفتن وی در کاخ سفید مبنی بر احتمال شکست در انتخابات صورت گرفت.

ترامپ به جمعیت گفت: “چهار سال باورنکردنی گذشته است.” “ما تلاش می کنیم چهار سال دیگر انجام دهیم. در غیر این صورت چهار سال دیگر یکدیگر را خواهیم دید. “

آسوشیتدپرس گزارش داد ، فیلم استقبال از تعطیلات ترامپ در روز سه شنبه به طور مستقیم توسط یک فرد حاضر در فیس بوک پخش شد.

در مهمانی تعطیلات ، ترامپ نیز در لیست ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات است.

“آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. ما در انتخابات پیروز شدیم. اما آنها این کار را دوست ندارند. “ترامپ به این گروه گفت:” من این را یک انتخابات جعلی می نامم و همیشه این کار را خواهم کرد. “

در حالی که ترامپ همچنان به حمایت از طرفداران خود پیرامون ایده غیرقانونی بودن انتخابات می پردازد ، جمهوری خواهان در جورجیا ، كه در 5 ژانویه دو دور دوم برگزار می شود تا تعیین كنند كه کدام حزب كنترل سنای آمریكا را دارد ، بیشتر نگران هستند كه رای دهندگان ترامپ این كار را نكنند به نظر می رسد ماه آینده رأی بدهد.

موضوعات پیچیده حامیان ترامپ هستند ، که به شدت از رأی دهندگان گرجی می خواهند انتخابات را “تحریم” کنند. وکلا ، سیدنی پاول ، که مدت کوتاهی پس از انتخابات در تیم حقوقی ترامپ کار کرد ، و لین وود روز چهارشنبه تظاهراتی برگزار کردند که در آن آنها نه تنها خواستار رأی دهندگان برای دور دوم انتخابات را تحریم کردند ، بلکه خواستار زندانی شدن برایان کمپ ، فرماندار جمهوری خواه جورجیا شدند ، در ادعای “کلاهبرداری” شریک است.

وود گفت: “در مورد من ، او را ساکت کن.”

حتی گیج کننده تر این است که روز شنبه ، کمیته ملی جمهوری خواهان با ترامپ و دو سناتور جمهوری خواه منتخب برای انتخاب مجدد ماه آینده ، دیوید پوردو و کلی لوفلر ، تظاهراتی برگزار کردند.



[ad_2]