ترامپ و حزب جمهوری خواه از روز انتخابات 207.5 میلیون دلار سرمایه جمع کردند آمریکا و کانادا

[ad_1]

تعداد بالای جمع آوری کمک های مالی آنها نتیجه هفته ها تلاش برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری است.

مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ و حزب جمهوری خواه از روز انتخابات به طور تهاجمی اقدام به جمع آوری کمک های مالی کرده و مبلغ 207.5 میلیون دلار پرداخت کرده است.

این مبلغ که بلافاصله پس از انتخابات ریاست جمهوری بی سابقه است ، نتیجه هفته ها ادعای بی اساس ترامپ و طرفدارانش در مورد نتایج انتخابات در میان طوفان متون و نامه های الکترونیکی است که درخواست کمک مالی برای پرداخت هزینه های ریاست جمهوری می کند ” نبرد “

بسیاری از این درخواست ها به این صورت بوده است که به نظر می رسد از طرف رئیس جمهور و فرزندان وی ارسال شده و درخواست کمک به “صندوق رسمی حمایت از انتخابات” برای “دفاع از نتایج و ادامه مبارزه حتی پس از روز انتخابات” نیز شده است.

رئیس جمهور و تیم حقوقی وی همچنان به تلاش های ناموفق خود برای لغو نتایج انتخابات شکایت کردند. با این حال ، بیشتر کمک ها برای پرداخت این لباس ها استفاده نمی شود ، اما برای کمک به برداشتن بدهی مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور یا به کمیته ای کمک می کند که به فعالیت های سیاسی آینده ترامپ کمک خواهد کرد. پس از خواندن چاپ خوب برنامه ها.

207.5 میلیون دلار بخشی از 495 میلیون دلار جمع آوری شده از 15 اکتبر تا 23 نوامبر است. مبارزات انتخاباتی جو بایدن و حزب دموکرات در مدت مشابه 112 میلیون دلار جمع کردند.

مدیر ستاد انتخاباتی گفت: “این ارقام عظیم جمع آوری کمک های مالی نشان می دهد که رئیس جمهور ترامپ رهبر و منبع انرژی حزب جمهوری خواه است و طرفداران وی متعهد به جنگ برای نتیجه قانونی و قانونی انتخابات عمومی 2020 هستند.” ترامپ بیل استپین. اعلام. “وی همچنین رئیس جمهور ترامپ را برای ادامه مبارزه برای پاکسازی روند فاسد انتخابات ما در بسیاری از مناطق کشور و استفاده از دستاوردهای حاصل از انتخابات سال 2020 منصوب می کند تا بتوانیم مجلس را دوباره بدست آوریم و اکثریت مجلس سنا را بنا کنیم. در سال 2022 .. “

در همین حال ، وکیل دادگستری این افراد به گفته وزیر دادگستری به دلیل نقش آنها در آنچه قاضی به عنوان طرح احتمالی رشوه خواری برای جلب بخشش ریاست جمهوری برای یک مجرم مجرم شناخته شده بود ، یکی از جمع کنندگان قبلی بودجه و یک وکیل برجسته ترامپ بود. از آژانس رویترز در روز پنجشنبه.

ابی لول رید وینگارتن وکیل و وکیل دادگستری گفت که موکل وی هرگز مورد تحقیق وزارت دادگستری نبوده یا نبوده است ، در حالی که ویلام برک ، وکیل الیوت برودی ، جمع کننده سرمایه ، گفت که موکل وی “مورد تحقیق قرار نگرفت و هیچ کس به هر جنایتی متهم می شود “

نیویورک تایمز پنجشنبه شب برای اولین بار از نقش های لوول و برودی در این پرونده گزارش داد.

روز سه شنبه ، یک قاضی فدرال سندی را به شدت ویرایش کرد که نشان می داد وزارت دادگستری شواهد احتمالی مربوط به طرح رشوه را دریافت کرده است که در آن کسی “در ازای بخشش ریاست جمهوری یا تغییر حکم ، کمک سیاسی قابل توجهی می کند”.

اسناد دادگاه جزئیات جرم ادعایی یا هویت افراد درگیر را فاش نمی کند.

نیویورک تایمز گزارش داد که تلاش ها برای تأیید بخشش متوجه روانشناس مستقر در برکلی ، کالیفرنیا ، هیو باراس بود که در سال 2014 به اتهام فرار مالیاتی محکوم شد و به نادرست مزایای تأمین اجتماعی را ادعا کرد.

وی افزود ، به عنوان بخشی از این طرح ، فروشنده سانفورد در سانفرانسیسکو یک فروش سیاسی غیرقابل اطمینان انجام خواهد داد. این فروشنده در سال 2018 درگذشت.

هیچ کس در این تحقیقات متهم نشده است ، وضعیت او نامشخص است.

یک مقام وزارت دادگستری روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که مقامات دولتی موضوع تحقیق مشخص شده در دادگاه نیستند.



[ad_2]