ترامپ یک چالش دیگر در دادگاه انتخابات را از دست داد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دادخواست جمهوری خواهان بطلان آرا نامه های پستی در پنسیلوانیا بود ، جایی که بایدن رئیس جمهور منتخب 81000 رأی را به دست آورد.

دادگاه عالی ایالت پنسیلوانیا ایالات متحده یکی دیگر از چالش های قانونی حامیان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا را رد کرده و احتمال تقریباً غیرممکن لغو نتایج را بیش از پیش کاهش داده است.

یک دادخواست جمهوری خواه با هدف بطلان آرا سفارشات پستی ایالت – که جو بایدن رئیس جمهور منتخب با حدود 81،000 رأی برنده شد – یا رد همه آرا و اجازه دادن به قانونگذار ایالت برای تصمیم گیری در مورد برنده است.

دادگاه روز شنبه هر دو ادعا را با صدور رأی وحدت رویه رد كرد و دومین “پیشنهاد اضطراری برای سلب حق دادگاه از 6/9 میلیون پنسیلوانیا را كه در انتخابات عمومی رأی دادند” خواند.

این پرونده ادعا می کند که قانون پنسیلوانیا در سال 2019 ، که اجازه رأی گیری جهانی از طریق پست را می دهد ، خلاف قانون اساسی است.

قضات گفتند که اعتراض آنها به قانون 21 نوامبر خیلی دیرتر ، بیش از یک سال پس از تصویب ، مطرح شد و نتایج انتخابات “به ظاهر آشکار می شوند”.

پنسیلوانیا رسماً پیروزی بایدن را در 24 نوامبر در آنجا تأیید کرد. هدف از این دادخواست توقف صدور گواهینامه بود.

این حکم روز شنبه شباهت های زیادی را در پی داشت ، از جمله حکم روز گذشته که دادگاه تجدیدنظر فدرال ادعای ترامپ مبنی بر ناعادلانه بودن انتخابات را رد کرد و از انجماد پیروزی بایدن در پنسیلوانیا خودداری کرد.

ترامپ از رد ادعای تقلب در انتخابات 3 نوامبر با وجود پرونده های مکرر قضایی و توییت تئوری های توطئه امتناع ورزیده و قول داده است که به نبرد حقوقی خود ادامه دهد.

روز پنجشنبه ، او برای اولین بار اعلام کرد که در صورت تأیید برنده شدن بایدن در 14 دسامبر از سوی کالج انتخابات ، کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

اما وی روز جمعه در توئیتی نوشت: “بایدن فقط در صورتی می تواند به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید شود که بتواند ثابت کند” 80 ، 000،000 رای مضحک وی “به طور کلاهبرداری یا غیرقانونی به دست نیامده است.”

بایدن که قرار است 20 ژانویه سوگند یاد کند ، 306 رأی در کالج انتخاباتی در برابر 232 رأی ترامپ را به دست آورد.

رئیس جمهور تازه منتخب گفت آمریکایی ها “در برابر تلاش های” برای تغییر نتایج آرا مقاومت نمی کنند “.



[ad_2]