ترجمه مقاله isi

10 شرکت برتر ترجمه در آستین
آستین پایتخت ایالت تگزاس آمریکا است. این یازدهمین شهر پرجمعیت ایالات متحده مترجم مقاله و چهارمین شهر پرجمعیت تگزاس است . جمعیت آستین به دلیل مهاجرت های بین المللی و داخلی در حال افزایش است. مردم آستین آستینی نامیده می شوند و شامل نیروی کار متنوعی از دانشجویان دانشگاه ، نوازندگان ، کارگران فناوری و کارگران یقه آبی است. برای معامله با گروه متنوعی از افراد ، باید از خدمات یک شرکت ترجمه استفاده کنید که می تواند ترجمه یکپارچه ای برای شما فراهم کند تا بتوانید با مهاجران تعامل موثر داشته باشید.

بیایید نگاهی به 10 شرکت برتر ترجمه در آستین بیندازیم.
Texan Translation
Bridges SLS
Mars Translation
Spanish Tech LLC
ASTA-USA
Taika Translations LLC
CCJK Technologies
LanguageTran
TransFluent
SeproTech

ترجمه تگزاسی
Texan Translation یک شرکت ترجمه با رتبه عالی در آستین است که 12 سال کار می کند. ایران آلمانک این حق ترجمه هزاران سند و تفسیر صدها تکلیف را دارد. این مدارک و تکالیف مربوط به آن دسته از افرادی است که برای کار و تحصیل به آستین آمده اند. ترجمه تگزاسی کادری از زبان شناسان توانمند ، باتجربه و پرشور دارد که می توانند موانع ارتباطی را برطرف کرده و ترجمه های بی عیب و نقصی را به زبان های اسپانیایی ، عربی ، چینی ، فارسی ، آلمان ، پرتغالی و بسیاری دیگر به شما ارائه دهند.

3 پل SLS
3 Bridges Language Language Services یک شرکت ترجمه است که به مدت 20 سال در ناشنوایان در آستین و مرکز تگزاس خدمت می کند. این نرخ ارزان با بهترین خدمات ترجمه را ارائه می دهد . 3 پل SLS متعهد به خدمت به بشریت با بالاترین اولویت است. این مترجم شایسته استخدام می کند که آن را از سایر شرکت های ترجمه متمایز می کند. مترجمین استخدام شده سفارش ترجمه مقاله در 3 پل دارای مهارت های مختلفی هستند و اگر به زبان خود مترجم نیاز دارید ، 3 پل SLS برای شما مناسب است.

ترجمه مریخ
Mars Translation یک شرکت ترجمه مشهور است که بیش از 17 سال خدمات ترجمه حرفه ای ارائه می دهد . این زبان شناسان و مترجمان شایسته از سراسر جهان به کار می گیرد که تجارت الکترونیکی ، وب سایت ، سند ، فیلم و ترجمه الکترونیکی را با زمان چرخش سریع و نرخ های اقتصادی فراهم می کند. مهم نیست که در کدام صنعت فعالیت می کنید. ترجمه مریخ برای شما مناسب است. شما می توانید نقل قول های ترجمه را از وب سایت بررسی کرده و برای هر 2000 جفت زبان بنا به نیاز خود سفارش دهید. استانداردهای سختگیرانه کیفیت و به دنبال آن Mars Translation آن را به بهترین ارائه دهنده خدمات ترجمه تبدیل گوگل ترنسلیت کرده است .

Spanish Tech LLC
Spanish Tech LLC بهترین شرکت ترجمه است که در ارائه خدمات اسپانیایی و انگلیسی زبان به صنایع فنی ، پزشکی ، آموزشی ، تولیدی و تجاری و مهمان نوازی تخصص دارد . همچنین در حال خدمت به سازمانهای غیر انتفاعی است. تمام خدمات Spanish Tec برای تلفیق ترجمه اسپانیایی با این فناوری طراحی شده است تا مردم آستین بتوانند ترجمه ای بی عیب و نقص از اسناد را بدست آورند. آنها راه حل های دوزبانه خارج از کلاس را ارائه می دهند و رضایت مشتری را با توجه ویژه به جزئیات تضمین می کنند.

ASTA-USA
ASTA-USA یک شرکت ترجمه جهانی است که با استفاده از روش های نوآورانه کنترل کیفیت با کمک متخصصان موضوع ، خدمات پیشرفته ترجمه را تولید می کند. این شرکت بیش از 700 زبان شناس حرفه ای از شش قاره را به کار گرفته است که در ارائه خدمات با کیفیت در امور مالی ، حقوقی ، ساخت ، بیمه ، دفاع ، بانک ، حمل و نقل ، توزیع ، هواپیمایی ، غذا ، خرده فروشی ، سازمان های دولتی و غیر دولتی و خیلی بیشتر. ASTA-USA به دلیل دقت ترجمه ، سرعت و برتری عالی خدمات ، شهرت خود را در بازار آستین به دست آورده است.

Taika Translations LLC
Taika Translations LLC یک تجارت کوچک باسابقه است که به شما کمک می کند پیام خود را به چندین زبان برقرار کنید. این سرویس با کمک مدیریت متمرکز پروژه ، روش های تضمین کیفیت و فن آوری های نوآورانه خدمات چند زبانه با کیفیت بالا ارائه می دهد . Taika Translations به دلیل خدمات ترجمه دقیق و بی نقص خود با نرخ مقرون به صرفه شناخته شده است. این دانش ، مهارت و نگرش در ترجمه و بومی سازی وب سایت ها ، ارتباطات شرکتی ، نرم افزار و بازاریابی ، آموزش و آموزش الکترونیکی به حرفه ای ترین روش را دارد. ترجمه Taika راه حل های سفارشی را برای اطمینان از رضایت هر مشتری ارائه می دهد.

CCJK Technologies
CCJK خدمات ترجمه خود را در سال 2000 با هدف ارائه راه حل یک مرحله ای در بومی سازی برنامه های تلفن همراه ، تفسیر آنلاین ، ترجمه وب سایت ، محلی سازی نرم افزار ، توسعه آموزش چند زبانه الکترونیکی و انتشار چند صفحه ای دسکتاپ ، رونویسی و زیرنویس فیلم و بسیاری موارد دیگر آغاز کرد. پس از بررسی دقیق ، تعدادی مترجم بومی به کار گرفته است. پروژه های ترجمه در اختیار مترجمانی قرار می گیرد که مجموعه مهارت های لازم را دارند. CCJK از آغاز سفر ترجمه خود از چنین مکانیزم درجه بندی استفاده می کند که با سیستم تضمین کیفیت هماهنگ شده و آنها را قادر می سازد خدمات ترجمه بی عیب و نقصی ارائه دهند. به زبان ساده ، این یکی از بهترین شرکتهای ترجمه در آستین است .

LanguageTran
LanguageTran یک شرکت ترجمه جهانی معروف است که هدف آن ارائه خدمات ترجمه با کیفیت در زمینه های تجاری ، حقوقی ، پزشکی ، فنی و تجارت الکترونیکی است. LanguageTran مدیران پروژه ، تصحیح کنندگان و متخصصان گرافیک را برای ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان خود استخدام کرده است. مردم آستین به خدمات آن اعتماد می کنند زیرا خدمات ترجمه را به موقع با قیمت های کاملاً رقابتی ارائه می دهد. تمام خدمات LanguageTran مطابق با نیاز مشتریان سفارشی می شوند و آنها از پیشرفته ترین تکنولوژی برای تولید نتایج ترجمه با کیفیت بالا استفاده می کنند.

TransFluent
TransFluent با این هدف تاسیس شد که همه شرکت های جهانی باید بتوانند به زبان محلی خود ارتباط برقرار کنند و به بخشی از جهان جهانی شده تبدیل شوند. این مرکز به عنوان ارائه دهنده خدمات ترجمه پیشرو ظاهر شد که از فناوری نوآورانه استفاده می کند. این مرکز 100 مترجم به کار گرفته است که جهانی هستند و از الزامات ترجمه و چالش های پیش روی شرکت های جهانی مطلع هستند ، بنابراین تمام خدمات TransFluent برای حل مشکلات محلی سازی و ترجمه جهانی طراحی شده اند .

سپروتک
SeproTech یک شرکت ترجمه مشهور است که به مشتریان جهانی در روند گسترش بین المللی سازی کمک می کند و استراتژی های ارتباطی را با توجه به بازار هدف خود در اختیار زبان های مختلف قرار می دهد. این شرکت با تلاش و تجربه 30 ساله روابط خود را توسعه داده است. مقیاس جهانی با ظهور در 11 کشور جهان ، سیستم های دقیق کیفیت و خدمات ارائه شده در زمینه های مختلف مانند تفسیر ، ترجمه ، بومی سازی ، چندرسانه ای و بسیاری دیگر ، آن را به یک سرویس ترجمه قابل اعتماد برای مردم آستین تبدیل کرده است.

بسته بندی کردن:
به دلیل نرخ بالای مهاجرت ، در آستین با زبان ها و فرهنگ های مختلفی روبرو خواهید شد. برای تأمین این فرهنگها و زبانهای ناهمگون و گشت و گذار در سرزمین غذا ، موسیقی و فرهنگ غنی ، به کمک خدمات ترجمه نیاز خواهید داشت. ما 10 شرکت برتر ترجمه در آستین را پوشش داده ایم . هر شرکت ترجمه با زمینه های مختلف تخصصی منحصر به فرد است. شما فقط باید شرکت ترجمه را طبق نیاز خود انتخاب کنید.