تسلا با نزدیک شدن تولیدکننده خودرو به S&P 500 | رشد 12 درصدی را تجربه می کند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

این خبر یک سود بزرگ برای سازنده و مدیر عامل شرکت الکتریکی الون ماسک است.

شرکت تسلا در ماه دسامبر به S&P 500 می پیوندد ، که یک پیروزی بزرگ برای مدیر عامل شرکت الون ماسک و سهامداران آن محسوب می شود و معاملات بزرگ 51 میلیارد دلاری را در پی دارد زیرا صندوق های نمایندگی مجبور به خرید سهام سازنده خودروهای الکتریکی هستند.

سهام Tesla روز دوشنبه در معاملات گسترده پس از اعلام شاخص S&P Dow Jones از پیوستن این شرکت به S&P 500 قبل از آغاز معاملات در 21 دسامبر ، 12 درصد افزایش یافت.

“[Tesla] یکی از بزرگترین افزوده های وزنی به S&P 500 در دهه گذشته خواهد بود و بنابراین یکی از بزرگترین معاملات مالی در تاریخ S&P 500 را ایجاد خواهد کرد. “گفت: شاخص های S&P داو جونز.

تسلا با سرمایه بیش از 380 میلیارد دلار ، یکی از با ارزش ترین شرکتهای وال استریت است.

گنجاندن تسلا در شاخص بورس سهام که به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است به این معنی است که صندوق های سرمایه گذاری نمایه شده در S&P 500 مجبور به فروش سهام به شرکتهایی با ارزش حدود 51 میلیارد دلار که در حال حاضر در S&P 500 هستند ، می فروشند و از این پول برای خرید استفاده می کنند. از سهام تسلا به طوری که سبد سهام آنها شاخص را به درستی منعکس می کند ، مطابق با شاخص های S&P داو جونز. تسلا نماینده حدود یک درصد از شاخص خواهد بود.

در یک بیانیه جداگانه مطبوعاتی ، شاخص های S&P داو جونز از سرمایه گذاران درخواست بازخورد در مورد اینکه آیا تسلا را بلافاصله در 21 دسامبر یا در دو نوبت وارد کنید ، مورد اول یک هفته زودتر به دلیل بزرگ بودن بازار تسلا در بازار بزرگ اضافه شده است.

گزارش سه ماهه در ماه ژوئیه مانع اصلی درگیر شدن احتمالی تسلا را برطرف کرد.



[ad_2]