تلفات هواداران، مشکلات جمعیت، مسابقات CAF CL در مراکش، تونس | اخبار فوتبال

[ad_1]

مقامات مراکشی در حال تحقیق پس از مرگ یک هوادار در یک تصادف در خارج از ورزشگاه قبل از بازی راجا کازابلانکا مقابل الاهلی هستند.

مقامات کازابلانکا تحقیقاتی را پس از مرگ یک هوادار در خارج از دروازه استادیوم محمد پنجم در آستانه بازی فوتبال راجا کازابلانکا مقابل الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان CAF آغاز کردند.

رسانه های مراکشی گزارش دادند که این هوادار، یک زن 29 ساله، در تصادف روز شنبه در حالی که هزاران هوادار سعی داشتند وارد ورزشگاه شوند تا تلاش راجا برای برگرداندن کسری 2-0 از بازی رفت مصر را تماشا کنند، جان باخت.

“عزیز البدراوی، رئیس باشگاه اتلتیک الراجه، از طرف خود و تمامی اعضای باشگاه، عمیق‌ترین تسلیت خود را به خانواده نورا که پیش از بازی تیم ما مقابل الاهلی درگذشت، تسلیت می‌گوید.” باشگاه مراکشی در بیانیه ای اعلام کرد.

در همین حال، یکی دیگر از بازی‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان CAF بین اسپرانس و JS Kabylie الجزایر در روز شنبه در تونس با مشکل تماشاگران همراه بود که منجر به تاخیر 40 دقیقه‌ای در نیمه دوم شد.

هواداران اسپرانس با نیروهای امنیتی تونس درگیر شدند و در پایان بازی در ورزشگاه رادس، روی تراس آتش بازی کردند. برای خاموش کردن چند آتش سوزی کوچک در جلوی جایگاه ها باید به آتش نشانان فراخوانده می شد.

هواداران الجزایری نیز از حملات ناروا توسط نیروهای امنیتی شکایت کردند.

این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید، اما اسپرانس پس از پیروزی در بازی رفت با نتیجه 1-0 در مجموع 2-1 به نیمه نهایی رسید.

آنها پس از اینکه باشگاه قاهره راجا را به تساوی 0-0 در کازابلانکا بردند، در دو بازی به مصاف الاهلی خواهند رفت تا به فینال راه پیدا کنند.

رقبای شهری راجا ویداد، قهرمان فعلی، در نیمه نهایی ماه آینده به مصاف Mamelodi Sundowns آفریقای جنوبی خواهند رفت.

[ad_2]