توضیح: نگاهی دقیق به میدان اصلی نبرد آریزونا آمریکا و کانادا

[ad_1]

آسوشیتدپرس اوایل چهارشنبه آریزونا را به نام جو بایدن کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دموکرات فراخواند.

مقامات دولتی می گویند در آریزونا ، ایالتی از حوزه های ریاست جمهوری غرب که جو بایدن دموکرات دموکرات حزب دموکرات با 2.35 درصد امتیاز از دونالد ترامپ ، جمهوریخواه ، پیش است ، یعنی حدود 68000 رأی ، هنوز حدود 450 هزار رای باقی مانده است. .

آسوشیتدپرس از مسابقه در بایرن در آریزونا خبر داد. فاکس نیوز همچنین پیش بینی می کند که بایدن در مسابقه آریزونا پیروز شود ، اما سایر رسانه های ایالات متحده هنوز پیش بینی آن را در میان شمارش آرا منتشر نکرده اند. AP روز پنجشنبه گفت که با ادامه جمع آوری آرا ، بر شمارش آرا در ایالت نظارت می کند.

سالی باسبی ، سردبیر AP ، گفت: “آسوشیتدپرس همچنان نتایج شمارش آرا A آریزونا را رصد و تحلیل می کند.” “ما در همه موارد واقعیت ها را دنبال خواهیم کرد.”

بیشترین تعداد آرا که هنوز در حال شمارش هستند مربوط به شهرستان ماریکوپا ، پرجمعیت ترین منطقه در این ایالت است. انتظار می رود که بروزرسانی بعدی مقامات انتخاباتی آریزونا حدود ساعت 9:00 PM EST روز پنجشنبه (2:00 صبح GMT به وقت جمعه).

ستاد انتخاباتی ترامپ می گوید اطمینان دارد که رئیس جمهور وقتی همه آرا در این ایالت جمع شود ، از بایدن پیشی خواهد گرفت.

AP پس از تجزیه و تحلیل آرا submitted ارائه شده به این نتیجه رسید که ترامپ نمی تواند از پس رأی های باقی مانده برای شمارش آرا عبور کند ، AP اعلام کرد مسابقه در آریزونا برای بایدن در ساعت 2:50 بامداد EST (7:50 بامداد به وقت گرینویچ) برگزار شد.

آریزونا دارای سابقه سیاسی طولانی در رای گیری جمهوری خواهان است. این ایالت محل زندگی باری گلدواتر ، سناتور محافظه کار پنج دوره ای است که در سال 1964 کاندیدای ریاست جمهوری جمهوری خواه بود. جان مک کین ، نامزد ریاست جمهوری این حزب در سال 2008 ، از سال 1983 تا زمان مرگ وی نماینده ایالت در کنگره بود. 2018

اما تغییر آمارهای جمعیتی ، از جمله افزایش سریع جمعیت لاتین و رونق ساکنان جدید – برخی از آنها که از افزایش سریع هزینه زندگی در همسایه کالیفرنیا فرار می کنند – این کشور را دوستانه تر از دموکرات ها کرده است.

بسیاری از سودها ناشی از تغییر سیاست های شهرستان ماریکوپا ، خانه ققنوس و حومه آن است. شهرستان ماریکوپا 60 درصد آرا the این ایالت را در اختیار دارد و بایدن با کسب 4/2 درصد آرا already قبلاً شمارش شده در این مکان پیشتاز است.



[ad_2]