تیم اقتصادی بایدن در حال تشکیل است و پر از تیم اول است اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

در یک جدایی بنیادین از رئیس جمهور دونالد ترامپ ، که تا حد زیادی مردان سفید پوست را برای سمت های اصلی اقتصادی انتخاب کرد ، رئیس جمهور منتخب جو بایدن با انتخاب زنان و اقلیت ها برای نقش های ارشد اقتصادی ایالات متحده به وعده تنوع خود عمل می کند.

جو بایدن ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده ، روز دوشنبه با اعلام یک تیم بزرگسالان سنگین وزن که شامل جانت یلن ، رئیس پیشین ذخیره فدرال است ، به عنوان نامزد خود برای وزیر خزانه داری ، به وعده تنوع خود ادامه داد.

بایدن در كنار رییس جمهور دونالد ترامپ ، كه تا حد زیادی مردان سفید پوست را برای پست های مهم اقتصادی انتخاب كرد ، تركیبی را انتخاب كرده است كه شامل زنان و اقلیت هایی است كه در صورت تأیید ، سیاست هایی را هنگام آشفتگی اقتصادی عمیق برای ملت مانند بیماری همه گیر ویروس كرونا ایجاد می كنند. نابرابری ها را گسترش می دهد.

بایدن در بیانیه ای گفت: “این تیم متشكل از كارمندان مدنی معتبر و باتجربه است كه به جوامعی كه بیشتر تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند كمك می كنند و نابرابری های ساختاری را در اقتصاد ما برطرف می كنند.”

همه گیری در اثر نابرابری طولانی مدت ، تشدید شده است ، که با تلاش اقتصاد برای بهبود ، فقط بدتر می شود. از بین بردن این شکاف ها برای مقاوم سازی اقتصاد در برابر اخلال در آینده ، در قلب برنامه بهبود “بهبود بهتر” بایدن قرار دارد.

در یك فصل حیرت انگیز از كتابهای تاریخ ، یلن ، یك اقتصاددان كار كه اولین زنی بود كه رئیس فدرال معكوس آمریكا شد ، اکنون آماده است تا اولین زنی باشد كه رئیس وزارت خزانه داری آمریكا است.

یلن با افتتاح یک حساب توییتر با نمایه ای که به شرح زیر است: رئیس سابق بانک فدرال همیشه اقتصاددان. “

وی همچنین بیانیه مقدماتی نوشت که در آن قول داده است “هر روز برای بازگرداندن” رویای آمریکایی “برای همه” در نقش خود به عنوان رئیس وزارت خزانه داری کار کند.

والی آدیمو ، نامزد بایدن برای معاون وزیر ، آماده پیوستن به یلن در خزانه داری است. در صورت تأیید ، وی اولین آفریقایی-آمریکایی می شود که این پست را به عهده دارد.

بایدن به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه توسط نیرا تندن ، رئیس اجرایی مرکز پیشرفت آمریكا ، یك اتاق فکر چپ گرا انتخاب شد و وی را به عنوان اولین زن رنگین پوست و اولین آمریکای آسیای جنوبی که OMB را اداره می کند ، انتخاب کرد.

سسیلیا روسه ، اقتصاددان کار ، به عنوان رئیس شورای مشاوران اقتصادی معرفی شده است. در صورت تأیید ، او اولین زن آفریقایی-آمریکایی و چهارمین زن ریاست این شورا خواهد بود.

جارد برنشتاین ، اقتصاددان ارشد بایدن در دوران دولت اوباما و هدر بوش ، مدیر اجرایی و بنیانگذار مرکز رشد عادلانه واشنگتن ، نیز به عضویت شورای مشاوران اقتصادی انتخاب شدند.

همه این نامزدها باید توسط سنا تأیید شود ، جایی که جمهوری خواهان هنوز اکثریت را دارند. اما این می تواند در انتظار نتیجه دو مسابقه خروج در مجلس سنا در گرجستان در تاریخ 5 ژانویه ، تغییر کند.

وقتی اعضای تیم در جای خود قرار دارند ، با یک چالش جدی روبرو می شوند. نرخ بیکاری این کشور هنوز هم تقریباً دو برابر قبل از سطح همه گیری در ماه فوریه است. کمی بیش از نیمی از 22 میلیون شغل از دست رفته در اثر انسداد در ماه مارس و آوریل بازسازی شده است.

ادعاهای اولیه در مورد مزایای بیکاری که برای کشورهای اضافی به کار گرفته شده دوباره در حال افزایش است و نشانه های دیگری نیز در مورد کند شدن بهبود اقتصادی وجود دارد.

مبارزه با مشاغل و خانوارها نیز در حال آماده سازی است تا در اواخر سال جاری به برنامه های مهم امدادی همه گیر پایان دهد ، از جمله توقف اخراج ، مزایای بیکاری برای کارگران غول بزرگ و سایر افرادی که خود اشتغالی دارند و بازپرداخت وام دانشجویی. .



[ad_2]