جانی دپ پس از از دست دادن دادخواست افترا ، از فیلم های Fantastic Beasts بیرون آمد اخبار از انگلستان

[ad_1]

این بازیگر اخیراً دادخواست افترا را علیه تابلوئید انگلیسی سان ، از دست داد ، زیرا او را “همسر کتک” خواند.

جانی دپ بازیگر روز جمعه پس از از دست دادن دادخواست افترا در انگلیس علیه یک روزنامه تبلیغاتی که او را “همسر کتک” می نامید ، مجبور شد از حق رای دادن Fantastic Beasts خارج شود.

دپ ، در حال نوشتن در اینستاگرام ، گفت که استودیوی فیلم برادران وارنر AT&T Inc از او خواسته است تا نقش خود را به عنوان شخصیت منفی Gellert Grindelwald ترک کند. وی گفت: “من به این درخواست احترام گذاشتم و موافقت کردم.”

برادران وارنر در بیانیه ای گفتند که دپ “حق انتخاب Fantastic Beasts را ترک خواهد کرد و نقش گریندل والد دوباره کار خواهد شد.”

سومین فیلم هری پاتر ، جی کی رولینگ ، اخیراً تولید خود را از سر گرفت. برادران وارنر روز جمعه گفت که تاریخ اکران آن از نوامبر 2021 به اواسط سال 2022 منتقل شده است.

رولینگ – که خود یک بازمانده از خشونت خانگی بود – از اظهارنظر درباره رفتن دپ خودداری کرد.

آزادی وی نشانه ای از حرکت نسبتاً نادر هالیوود برای تغییر شکل یک بازیگر به دلایل اخلاقی است.

پس از آنکه اسپیسی توسط بیش از 20 مرد به رفتارهای جنسی متهم شد ، نقش کوین اسپیسی در “همه پولهای جهان” در سال 2017 با کریستوفر پلامر بازنویسی شد. اسپیسی از زمان عذرخواهی از اولین متهم خود اظهار نظری نکرد.

چارلی شین پس از ماه ها مهمانی در مشروبات الکلی و مصرف مواد مخدر ، در سال 2011 توسط تلویزیون “دو و نیم مرد” با رتبه عالی اخراج شد. اشتون کوچر جایگزین او شد.

دپ در حساب اینستاگرام خود نوشت كه اتهامات مربوط به خشونت خانگی علیه وی خلاف واقع است و وی قصد دارد در دادگاه افترا در لندن از تصمیم علیه خود تجدید نظر كند. وی افزود: “زندگی و حرفه من از این زمان مشخص نخواهد شد.”

دپ ، ستاره 57 ساله سینما ، از جمله دزدان دریایی کارائیب و ادوارد قیچی ، از ناشران The Sun که او را “زن کتک” نامیدند ، شکایت کردند و گفتند که او با همسر سابق خود ، امبر هرد ، بدرفتاری کرده است. ، یک روزنامه 34 ساله ، همچنین انتخاب بازیگران وی را در حق انتخاب Fantastic Beasts زیر سوال برد.

دادگاه سه هفته ای برای افترا در ماه جولای ، ادعاهای شدید و خسارت آور دپ و هورد را در مورد ازدواج پرفراز و نشیب مشخص کرد که با خشونت در هر دو طرف و نوشیدن زیاد توسط دپ همراه بود.

قاضی روز دوشنبه دپ را محکوم کرد و گفت او ادعاهای هورد را مبنی بر حمله شدید دپ به او در طول رابطه شان پذیرفته است.

از رولینگ در مورد عزیمت دپ در روز جمعه هیچ اظهار نظری نشده است. این نویسنده انگلیسی پس از انتشار جزئیات اولیه طلاق وی از هورد در سال 2016 ، به دلیل انتخاب بازیگران دپ در اولین فیلم Fantastic Beast ، مورد انتقاد قرار گرفت.

رولینگ سپس گفت که شرایط طلاق یک امر خصوصی است. برادران وارنر همچنین در سال 2017 گفت که از تصمیم برای حفظ دپ حمایت می کند.

جانوران خارق العاده ، براساس ماجراهای جادویی نیوت اسکامندر ، حدود 60 سال قبل از فیلم های هری پاتر اتفاق می افتد ، اما شامل چندین شخصیت اصلی یکسان در جوانی است.

به گزارش Box Office Mojo ، دو فیلم اول این فرانشیز در گیشه جهانی 1.5 میلیارد دلار درآمد کسب کرده اند



[ad_2]