جستجوی والدین 628 کودک جدا شده در مرز ایالات متحده ادامه دارد آمریکا و کانادا

[ad_1]

برآورد می شود والدین 333 کودک در ایالات متحده باشند ، در حالی که والدین 295 بقیه در خارج از کشور زندگی می کنند.

با توجه به پرونده ای که روز چهارشنبه برگزار شد و همچنین گفت که دولت هفته گذشته تماس تلفنی دیگری نیز ارائه داده است ، کمیسیون تعیین شده توسط دادگاه هنوز پدر و مادر 628 کودک جدا شده در مرز ایالات متحده و مکزیک را در ابتدای دولت ترامپ پیدا نکرده است. اعداد به کمک جستجوی طولانی مدت.

برآورد می شود والدین 333 کودک در ایالات متحده باشند ، در حالی که والدین 295 کودک باقیمانده خارج از کشور هستند.

این لزوماً به این معنی نیست که والدین و فرزندان هنوز از هم جدا هستند ، اما کمیسیون نتوانسته است والدین را پیدا کند. این کمیته سایر اعضای خانواده 168 کودک را از 628 کودکی که والدین آنها هنوز پیدا نشده است ، یافت.

بر اساس بیانیه دادگاه که همچنین گفت دولت هفته گذشته شماره تلفن های اضافی برای کمک به جستجوی طولانی مدت ارائه کرده است ، کمیسیون تعیین شده توسط دادگاه هنوز پدر و مادر 628 کودک جدا شده در مرز را در دولت ترامپ پیدا نکرده است. [File: Santiago Billy/AP Photo]

تسلیم مشترک وکلا به وزارت دادگستری و خانواده ها آخرین تصویری از تلاش های اتحاد خانواده تحت سیاست “تحمل صفر” برای عبور غیرقانونی از مرزها را ارائه می دهد ، که منجر به هزاران قسمت شده است که والدین تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

در بیانیه آمده است ، در 25 نوامبر ، دولت شماره های تلفن و سایر اطلاعات را از كمك جستجوی مهاجرتی وزارت دادگستری ، كه دادگاه های مهاجرت را اداره می كند ، در اختیار كمیته جستجو قرار داد.

لی Gellart ، وكیل نمایندگی والدین اتحادیه آزادی های مدنی آمریكا ، گفت كه وی در طول سال گذشته از دولت خواسته است كه اطلاعات بیشتری کسب كند.

وی در مصاحبه ای گفت: “ما فقط این اطلاعات جدید را روز قبل از شكرگذاری دریافت كردیم و فقط به دلیل اعتراض جهانی نسبت به پیدا نشدن این والدین بود.”

کمیته جستجو گفت خیلی زود است که بدانیم شماره تلفن های اضافی در یافتن والدین بیشتر چقدر مفید است.

هنگامی که قاضی منطقه ایالات متحده دستور خاتمه این عمل را تحت سیاست “تحمل صفر” صادر کرد ، بیش از 2700 کودک در ژوئن 2018 از والدین خود جدا شدند. [File: Santiago Billy/AP Photo]

بیش از 2،700 کودک در ژوئن 2018 از والدین خود جدا شدند ، وقتی قاضی منطقه ایالات متحده دانا سابرا در سن دیگو دستور داد این عمل تحت سیاست “تحمل صفر” پایان یابد. او به آنها دستور داد که ظرف 30 روز جمع شوند.

628 کودک که والدین آنها هنوز ثبت نام نکرده اند ، قبل از دستور قاضی از هم جدا شده و به اول ژوئیه 2017 بازگشتند و همه آنها قبل از دستور ژوئن 2018 از حضانت فدرال آزاد شدند.

یافتن کودکان این دوره دشوار است زیرا دولت دارای سیستم های ردیابی ناکافی است. اینها شامل صدها تقسیم شده در طول اجرای آزمایشی سیاست در ال پاسو ، تگزاس ، از ژوئیه تا نوامبر 2017 است ، که در آن زمان به طور عمومی اعلام نشده بود.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن در هفته های اخیر مبارزات انتخاباتی خود به این موضوع پرداخته و قول یک گروه ویژه را برای یافتن والدین داده است.

گلرت گفت ، ACLU می خواهد که بایدن به خانواده های جدا شده اجازه بازگشت به ایالات متحده را بدهد تا “از نظر قانونی حقوقی بدست آورند”.

مهاجران در پل مرزی Paso del Norte در انتظار اخراج از ایالات متحده به Ciudad Juarez ، مکزیک [Jose Luis Gonzalez/Reuters]

گلرت گفت: “ما فکر می کنیم با توجه به آنچه آنها تجربه کرده اند عادلانه است.” “ما خانواده هایی پیدا خواهیم کرد ، اما نمی توانیم به خانواده ها این حق را بدهیم که به ایالات متحده برگردند و به آنها حقوقی بدهند. فقط دولت می تواند این کار را انجام دهد. “

داوطلبان از طریق تلفن و درب منزل در آمریکای مرکزی با والدین تماس می گرفتند که با همه گیری ویروس کرونا قطع شد. این کمیته شماره های رایگان را در ایالات متحده ، مکزیک ، گواتمالا ، هندوراس و السالوادور ایجاد کرد و نامه ها را برای 1600 خانواده بالقوه ارسال کرد.



[ad_2]