جمهوری خواهان نامزد های بایدن را دفع می کنند ، و این نشان دهنده نبردهای پیش رو است آمریکا و کانادا

[ad_1]

انتخاب کابینه رئیس جمهور منتخب جو بایدن به سرعت با واقعیت سیاسی مجلس سنا که کاملاً کنترل می شود روبرو می شود و دولت جدید دموکرات ها را برای انجام کاری به جمهوریخواهان رقیب وابسته می کند.

تحت رهبری میچ مک کانل ، سناتورهای جمهوری خواه تأثیر زیادی در تأیید نامزدهای بایدن خواهند داشت ، بدون توجه به اینکه کدام حزب پس از انتخابات دور دوم ژانویه اکثریت را در اختیار داشته باشد. بایدن فضای مانور کمی و آرا few کمی خواهد داشت.

در حالی که بایدن روز سه شنبه تیم اقتصادی خود را آزاد کرد – پس از معرفی تیم امنیت ملی خود در هفته گذشته – وی از سنا خواست که فوراً نامزدها را بررسی کند ، و گفت آنها “لیاقت آنها را ندارند و کمتر از این انتظار ندارند”.

اما این بعید به نظر می رسد. جمهوری خواهان سریعاً نشانه می گیرند که مشتاقند شرایط بحث را تعیین کنند و قیمت آرا خود را تعیین کنند. انتخاب بایدن به عنوان رئیس بودجه ، نیرا تندن ، بلافاصله به عنوان “رادیواکتیو” رد شد. وزیر خارجه نامزد آنتونی بلینکن به سرعت با مقاومت سناتورهای GP روبرو شد و در میان مبارزات احتمالی کاخ سفید در سال 2024 ، رکورد خود را از دست داد.

اگرچه بیشتر سناتورهای جمهوری خواه هنوز از پذیرفتن شکست رئیس جمهور دونالد ترامپ خودداری می کنند ، آنها جنگهای جدیدی را برای دوران بایدن آغاز می کنند. GOP بین یک رئیس جمهور درحال خروج که باید نزدیک بماند متوقف شده است – ترامپ هنوز هم می تواند با یک توییت حرفه خود را بسازد یا آن را بشکند – و مورد جدیدی که مطمئن نیستند چگونه به آن نزدیک شوند. تقریباً یک ماه پس از انتخابات 3 نوامبر ، مک کانل و بایدن هنوز صحبتی نکرده اند.

رامش پونورو ، یک عضو بازدید کننده در موسسه شرکت های آمریکایی ، روز سه شنبه در جلسه توجیهی گفت: “اختلاف ، گمراهی و سردرگمی در میان جمهوری خواهان آنها را مجبور به اتحاد در مخالفت می کند.”

“آنها لزوما نمی دانند که برای چه کاری هستند ، اما همه می توانند توافق کنند که آنها نیرا تندن را دوست ندارند.”

رئیس جمهور جدید اغلب با حداقل چند نامزد کابینه یا دولت روبرو می شود که به اشتباه سنا را مالش می دهند و موفق به کسب آرای کافی برای تأیید نمی شوند یا پس از جلسات جنجالی عمومی مجبور به کناره گیری می شوند.

نامزدهای ترامپ با مخالفت شدید دموکرات های سنا روبرو شده اند ، آنها از وضعیت حزب اقلیت خود برای تأخیر در تأیید مواضع حتی پایین تر استفاده کرده اند. این تشدید جنگ های رویه ای سنا حداقل برای یک دهه است.

اما نبردهای پیش رو به ویژه شدید است زیرا بایدن تلاش می کند دولت را در جریان بحران COVID-19 و رکود اقتصادی ناراحت کند و پس از اخراج ترامپ از بسیاری از متخصصان حرفه ای و استخدام افراد تازه وارد غیرقابل تصدیق ، دولت را از نو بسازد.

چاک شومر ، نماینده مجلس سنا ، تخصصی را که انتخاب بایدن برای دولت به همراه خواهد آورد ، ستود. وی جمهوری خواهان را به دلیل شکایت از تمایل تندن به توییت های تند پس از چهار سال خارهای بی پایان در توییتر ترامپ ، که سناتورهای حزب جمهوری خواه اغلب سعی می کردند نادیده بگیرند ، مسخره کرد.

سامر در یک سخنرانی در سنا گفت: “بعد از همه آنچه که ما در چهار سال گذشته تجربه کرده ایم ، من انتظار دارم تقریباً همه نامزدهای رئیس جمهور بایدن به طور گسترده پذیرفته شوند.”

در عوض ، وی هشدار داد ، “مخالفان جمهوریخواه” سوئیچ شروع به تغییر می کند “.

البته ، برخی از انتخابات مهم بایدن زمان تأیید راحت تری دارند. جانت یلن ، که به عنوان اولین زن وزیر خارجه خزانه داری کشور تبدیل خواهد شد ، چندین شکایت علنی از جمهوری خواهان داشته است. بسیاری در سال 2014 برای تأیید وی به عنوان رئیس فدرال رزرو رأی دادند.

نبردهای دموکرات ها در پیش است. بایدن در حالی که سعی دارد تیم خود را سر جای خود قرار دهد ، وظیفه دلهره آور حفظ جناحهای میانه رو و مترقی حزب را به عهده دارد.

جمهوری خواهان اکنون در سنا 50-48 برتری دارند ، اما اگر دموکرات ها در انتخابات دور دوم 5 ژانویه هر دو کرسی جورجیا را بدست آورند ، با شکستن معاون معاون رئیس جمهور ، کامالا هریس کنترل خود را از دست می دهند.

نبردهای نامزدی به عنوان شاخص اولیه رویکرد جمهوری خواهان به بایدن ، زیرا آنها جایگاه سیاسی خود را در فضای پس از ترامپ پیدا می کنند.

ترامپ همچنان آزاد می شود که حزب را تحت تأثیر قرار می دهد و به ویژه سناتورها باید او را نزدیک به دور دوم انتخابات در جورجیا نگه دارند.

رئیس جمهور قصد دارد روز شنبه از جورجیا دیدار کند ، جایی که دو سناتور حزب جمهوری خواه ، دیوید پوردو و کلی لوفلر نتوانستند آستانه 50 درصد برای پیروزی مجدد در ماه نوامبر را پاک کنند. پردو با جون اوسوف دموکرات روبرو می شود و لوفلر نیز در ایالتی که به حمایت از بایدن روی آورده با رافائل وارنوک دموکرات روبرو می شود.

مک کانل تقریباً در مورد نامزدهای بایدن یا دستور کار سال آینده چیزی نگفت ، زیرا وی همچنان به ترامپ فرصت و مکانی می دهد تا نتایج انتخابات را در دادخواست هایی که پیروزی های کمی به همراه داشته ، به چالش بکشد.

در عوض ، این اجازه می دهد تا دیگر جمهوری خواهان سنا ، به ویژه آنهایی که تصور می شود از جاه طلبی های کاخ سفید هستند ، نامی برای خود بسازند. تام كاتن ، ماركو روبيو و جاش هاولي ، سناتورهاي حزب جمهوري اسلامي ، شكايت هاي شديدي راجع به انتخاب بايدن مطرح كرده اند.

علیرغم شکست ترامپ ، جمهوری خواهان در کنگره ممکن است انگیزه کمی برای همکاری با بایدن داشته باشند. آنها با حفظ بسیاری از کرسی های مجلس و سنا که انتظار می رفت آنها را از دست بدهند ، عملکرد بهتری از ترامپ داشتند. ممکن است یک درسی که جمهوری خواهان از انتخابات نوامبر آموخته اند این باشد که آنها همچنان به آنچه که انجام می دهند ادامه دهند.

مک کانل علامت گذاری کرد که قرار است چه اتفاقاتی بیفتد که سناتورهای حزب جمهوری خواه روز سه شنبه در یک کنفرانس ملاقات کردند و مجبور شدند که ناهارهای سنتی خود را کنار بگذارند و بحران COVID-19 افزایش یابد و تهدید به اخلال بیشتر در پایتخت شود.

مک کانل در مورد تکمیل چند هفته باقیمانده “این دولت” و “دولت جدید” در پیش رو صحبت می کند.



[ad_2]