جوایز ضد شیادی امیر شیخ تمیم در قطر در تونس اهدا شد | قطر

[ad_1]

این جایزه از افراد ، سازمان ها و کشورهایی که در مبارزه جهانی با فساد کمک می کنند ، قدردانی می شود.

هفت فرد و سازمان از سراسر جهان به عنوان برندگان جایزه بین المللی مبارزه با فساد شیخ امیر تمیم بن حمد آل ثانی در تونس معرفی شده اند.

با مشارکت دفتر مبارزه با جرایم و مواد مخدر سازمان ملل (UNODC) ، پنجمین دوره مراسم اهدای جوایز در پایتخت تونس روز چهارشنبه برگزار شد. مقامات ارشد سازمان ملل متحد و اعضای قطری کمیته عالی جایزه و غیره در آن شرکت کردند.

برندگان بنیاد رهبری Perdana (مالزی) در گروه زندگی یا موفقیت برجسته بودند. دکتر آدام گریکار (استرالیا) و دکتر مایکل لوی (انگلیس) در گروه تحقیقات و آموزش دانشگاهی ؛ و ONG Tolotsoa (ماداگاسکار) و مرکز مطالعه دموکراسی (بلغارستان) در گروه خلاقیت و تعامل جوانان.

ریاض کوبایسی (لبنان) و Instituto Observatorio Politico e Socioambiental (برزیل) در رده نوآوری برنده شدند.

شیخ تمیم از قطر گفت: “من به برندگان جایزه دستاورد مبارزه با فساد امسال که به دلیل همه گیری COVID-19 در جهان زندگی می کند ، تبریک می گویم.” توییت کردن.

“من امیدوارم که تلاشهای جامعه جهانی ما برای تقویت ارزشهای صداقت و حاکمیت قانون ادامه داشته باشد. همچنین از برادران تونس برای میزبانی مراسم اهدای جایزه تشکر می کنم.

برندگان به دلیل اقدامات احتیاطی در برابر عفونت ویروس کرونا در عمل شرکت کردند.

امسال دادستان کل قطر علی بن فتایس ال ماری ، مدافع ویژه سازمان ملل در جلوگیری از فساد اداری و قاضی عماد بوهرایس ، رئیس کمیسیون ملی مبارزه با فساد در تونس ، از تندیس 12 متری جایزه در مقابل کاخ کنگره ها رونمایی کردند. تونس قبل از مراسم اهدای جوایز.

این مراسم همزمان با روز جهانی مبارزه با فساد اداری بود.

موضوع روز جهانی مبارزه با فساد اقتصادی ، “بازگرداندن یکپارچگی” ، بر ضرورت فوری کشورها برای اطمینان از اینکه مبارزه با فساد بخشی جدایی ناپذیر از همه تلاش های توسعه پایدار است ، تأکید می کند: ایجاد اقتصادهای سبز ، پایان دادن به فقر ، سرمایه گذاری توانمند سازی زنان و برابری جنسیتی ، ارائه پوشش بهداشتی جهانی و ارتقا institutions م institutionsسسات و جوامع پایدار و فراگیر ، “در بیانیه صندوق توسعه سازمان ملل آمده است.



[ad_2]