حزب کارگر انگلستان پس از برکناری جرمی کوربین را بازگرداند | بریتانیای کبیر

[ad_1]

رهبر سابق حزب کارگر ماه گذشته به دلیل اظهار نظر در مورد گزارش یهودستیزی از قدرت برکنار شد.

حزب مخالف اصلی انگلستان ، حزب کارگر ، رهبر سابق جرمی کوربین را پس از برکناری به دلیل کوچک شمردن گزارشی با جزئیات کاستی های جدی در شکایات ضد یهودستیزی ، مجدداً پذیرفت.

بر اساس گزارش ها ، تصمیم برای بازگرداندن کاربن در روز سه شنبه پس از برکناری در ماه اکتبر توسط جلسه کمیته اختلافات کمیته اجرایی ملی گرفته شد.

کمیسیون برابری و حقوق بشر (EHRC) در ماه اکتبر گفت که شواهدی از آموزش ناموفق افراد تحقیق در مورد ادعای یهودستیزی ، دخالت سیاسی در رسیدگی به شکایات و آزارها را یافته است.

کوربین در پی انتشار خبر ورود مجدد خود به حزب ، در توییتر خود از “اعضای حزب ، اتحادیه های صنفی و همه کسانی که همبستگی ارائه داده اند” تشکر کرد.

وی افزود: “جنبش ما اکنون باید برای مقابله و شکست این دولت محافظه کار کاملاً آسیب زننده متحد شود”.

جنبش کارگری یهود با انتقاد از بیانیه کوربین اظهار داشت که این سخنان “غیر صادقانه و کاملاً ناکافی است”.

سیروس استارمر رهبر فعلی حزب کارگر در یک پست توئیتری اشاره کرد که بهبودی کوربین “یک روز عذاب آور دیگر” برای جامعه یهودیان است.

استارمر ، كه در ماه آوریل به عنوان رهبر حزب انتخاب شد و پس از چهار باخت كامل انتخابات متوالی ، از سال 2010 به دنبال برگرداندن سرنوشت حزب كارگر است ، گفت: “من می دانم كه صدمات وارده و صدماتی كه مردم احساس كرده اند.”

وی افزود: “من می دانم كه راه طولانی در پیش داریم ، اما من كاملاً مصمم هستم كه حزب كارگر را به محلی امن برای یهودیان تبدیل كنم.”

گزارش EHRC نشان داد كه این حزب مسئول سه مورد نقض قانون برابری در دوره كوربین از 2015 تا اوایل سال جاری است.

کوربین ، که از سال 1983 نماینده حزب کارگر در پارلمان است ، در پاسخ به این گزارش گفت مقیاس مشکل یهود ستیزی در محل کار توسط رسانه ها و مخالفان سیاسی آن بیش از حد تخمین زده شده و تلاش های وی برای مقابله با این مشکل توسط “انسداد” دیوان سالاری حزب ».

پس از گزارش EHRC ، حزب کارگر خواستار از سرگیری “جنگ داخلی” در حزب پس از تعلیق ماه گذشته کوربین ، اعضای خود را به اتحاد علیه یهودی ستیزی دعوت کرد.

استارمر که از دیدگاه وی مرکزگرایانه تر از جناح چپ گرای کوربین است ، گزارش EHRC را “روز شرمساری” برای کارگران خواند زیرا قول داده است که توصیه های خود را کامل اجرا کند.

با این حال ، او ماه گذشته گفت که نمی خواهد “انشعاب در حزب کارگر” به دلیل تعلیق قبلی قبلی خود.



[ad_2]