خرید گیفت کارت آیتونز از سایت کاردینو

خرید گیفت کارت آیتونز شما به راحتی میتوانید مبالغ ۲ الی ۵۰۰ دلاری را تهیه و استفاده کنید.

در بعضی از فروشگاهها مبالغ بالای 100 دلار مانند 500 تا 1000 دلار نیز یافت میشود و شما میتوانید بسته به نیاز خود هر کدام از آنها را خریداری نمایید. کاربران اپل با شارژ اکانت خود می توانند از خدمات غیر رایگان این شرکت مانند: موسیقی، فیلم های جدید، بازی های آنلاین، پرداخت های درون برنامه ای، نرم افزار ها و … گیفت کارت (Gift Card) یا کارت هدیه در واقع یک کارت از پیش پرداخت شده با هزینه مشخص است که در دو نوع فیزیکی و مجازی وجود دارد.

خرید گیفت کارت Itunesمیتوان گفت تنها مزیت گیفت کارتهای فیزیکی نسبت به مجازی در همین مورد باشد، در حالی که گیفت کارتهای مجازی به راحتی از فروشگاههای اینترنتی قابل خریداری هستند و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

زیرا این کارت ها به صورت فیزیکی وارد کشور نمی شوند. این پلتفرم بر روی گوشی های هوشمند اندروید و ios و دسکتاپ قابل اجراست. فضاهای ابری با حجم 50 گیگابایت، 200 گیگابایت، 1 ترابایت و 2 ترابایت در icloud قابل خریداری هستند. این سرویسها به صورت ماهانه، یک ساله و با انواع تنوع حجم در اختیار شما قرار میگیرد و شما میتوانید با توجه به نیاز خود، آن را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید گیفت کارت آیتونز کانادا

قابل تامل ترین نکته نیز برای آگاهی شما عزیزان این است که بدانید اپل در قبال فروش نرم افزار هایش بعضا TAX یا مالیات از شما کسر خواهد کرد که این عدد در حدود 1 تا 5 سنت یا بیشتر می باشد که باید به آن توجه داشته باشید.

همکاران ما در تیم پشتیبانی سایت پرشین گیفت کارت نیز درحالت لزوم برای شما آموزشی مبنی بر نحوه ی استفاده از گیفت کارت اپل کانادا را ارسال خواهند کرد. آموزش Upgrade فضای iCloud را در سایت می توانید مشاهده نمایید. بصورت کلی به کارت های هدیه، گیفت کارت itunes نیز گفته می شود.

گیفت کارت آیتونزیکی از این سرویس ها شارژ ایکلود iCloud می باشد که در زیر بصورت مفصل در مورد آن صحبت شده است. است. حال این سوال پیش میآید که تفاوت این گیفت کارتها با هم چیست و چرا گیفت کارت کشورهای مختلف وجود دارد. به طور کلی میتوان گیفت کارت را مشابه کارت اعتباری دانست با این تفاوت که اعتبار موجود در گیفت کارت اعتبار مجازی است. گیفت کارت اپل کانادا یکی از کارت شارژ های شرکت اپل است که به کاربران این شرکت اجازه می دهد تا اکانت کانادایی خود را در کمترین زمان ممکن شارژ کنند.

این شرکت محصولات جانبی و مورد نیاز سیستم عامل دستگاه های خود را در مارکت پلیس خود در دسترس قرار داده است.

البته ناگفته نماند این کارت ها تنها یک بار قابلیت استفاده کردن دارند. افزایش اعتبار اپل آیدی برای کاربران ایرانی دشوار بوده و در حال حاضر کاربران از طریق کارت اعتباری بانک های بین المللی این افزایش اعتبار را انجام می دهند که البته این راه برای بسیاری از کاربران دشوار است و کاربران بایستی از طریق واسط ها، خرید خود را انجام دهند.

راه اندازی و فعال سازی اپل موزیک خیلی ساده است.

با ارائه گیفت کارت اپل موزیک شما قادر به دسترسی نامحدود به این پایگاه موسیقی همه جانبه می باشید. ردیم کردن کد در استور نیز کار دشواری نیست چرا که شما با ورود در اکانت اپل کانادا و SIGN IN در فروشگاه می توانید با کلیک بر روی دکمه ای با نام REDEEM به صفحه ی مربوط به خرید و بالانس اکانت APPLE خود مراجعه نموده که کد دریافتی خود را در این بخش وارد می سازید. گیفت کارت را Redeem کنید و Apple Music را اجرا نمایید. برای خرید گیفت کارت اپل ارزان نیز می توانید در رسانه اجتماعی گیفت 98 عضو شده تا پس از اعلام تخفیفات دوره ای و دریافت کوپن تخفیف بتوانید از هدایای گیفت 98 استفاده نمایید.

برای خرید نرم افزار اپل نیز پس از خرید گیفت کارت اپل و شارژ Apple ID خود از طریق موبایل یا نرم افزار ایتونز استور وارد حساب اپل خود شوید و با توجه به نیاز خود نرم افزار های رایگان Free یا تجاری غیر رایگان را دریافت و نصب نمایید.

علاوه بر این با استفاده از گیفت کارت Apple شما قادر به خرید پلن های موسیقی نامحدود و همچنین خرید فضای آی کلود iCloud – فضای ابری شرکت اپل – می باشید. در این آموزش قصد داشتیم روشی که کاربران بیشتری را در بر بگیرد، معرفی کنیم.

کلیه کسانی که صاحب یکی از دستگاه های شرکت اپل را هستند برای استفاده از سرویس های رایگان، غیر رایگان و ویژه اپل بایستی با ساخت اپل ایدی اپل آشنا باشید یا با خرید اپل ای دی به AppStore وارد شوید (sign-in)، سپس با خرید یکی از گیفت کارت های فوق، و با آموزش شارژ حساب اپل ایدی که آموزش آن موجود می باشد نسبت به شارژ اپل ای دی خود اقدام کنید و از سرویس ها استفاده نمایید. شایان ذکر است که کلیه آموزش های مورد نیاز در بلاگ فروشگاه دیکاردو موجود می باشد.

فروشگاه دیکاردو مفتخر است که به یکی از معتبر ترین مراکز فروش گیفت کارت آیتونز اپل / آیتونز کارت / خرید جم برای اپل تبدیل شده است. پیش از تهیه گیفت کارتهای آیتونز و اپل استور بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید.

در این متن نگاهی به این خواهیم انداخت که گیفت کارت اپل چطور میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی بین این دو فروشگاه انجام دهیم، باید بگوییم که در هر دوی آنها موزیک، اپلیکیشن، فیلم و سریال و همچنین کتال عرضه میشود. این فروشگاه با داشتن کارشناس های با تجربه توانسته است که خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود عرضه کند.

خرید گیفت کارت آیتونز دیکاردو

همچنین این نرم افزار برای خرید اپلیکیشن App، بازی، موسیقی، فیلم و کتاب یا تماشای فیلم و موزیک مورد استفاده قرار میگیرد. امکان ذخیره و ساخت Playlist ها و پادکست ها بصورت بی وقفه از اپل موزیک لذت ببرید. دیده شده که اپل استور بصورت دوره ای تخفیفات تا سر حد 90% برای محصولات فروشگاه اپل در نظر می گیرد. اما کاربران شرکت اپل می توانند گیفت کارت اپل کانادا را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنند. با خرید گیفت کارت آیتونز کانادا قادر به خرید از استورهای بسیاری از جمله : mac ، آیتونز ، ibooks ، فروشگاه اپل یا همان app store می باشید.