خط لوله جنجالی با چراغ سبز تنظیم کنندگان مینه سوتا اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

رگولاتورهای مینه سوتا در حال تصویب تصویب نهایی برای خط لوله نفت خام Enbridge Energy Line 3 هستند ، اما تاریخ شروع آن مشخص نشده است.

رگولاتورهای مینه سوتا تصویب نهایی برای جایگزینی خط لوله انتقال نفت خام Enbridge Energy Line 3 در شمال مینه سوتا را تأیید کرده و به این شرکت چراغ سبز برای شروع ساخت پروژه 2.6 میلیارد دلاری آمریکا می دهند.

آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا ساخت آب باران را برای این پروژه تصویب کرد ، این آخرین مانعی بود که کالگری ، انبریج مستقر در آلبرتا پس از سالها بازرسی و دادرسی مجبور به رفع آن شد. سپاه مهندسان ارتش ایالات متحده و کمیسیون مستقل تاسیسات مینه سوتا (PUC) مصوبات نهایی خود را در هفته گذشته ارائه دادند.

این شرکت و طرفداران آن از این تصمیم استقبال کردند ، اما مخالفان قول دادند که به جنگ ادامه دهند.

جولی کلنر ، سخنگوی انبریج ، روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که چه زمان مشخص نیست ، گفت: “اکنون می توان ساخت و ساز را آغاز کرد.”

تابلویی که در آن لیست تماس های اضطراری شرکت های Pipeline Alley (Enbridge ، Kinder Morgan و Keyera Corp.) دیده می شود ، در یک منطقه صنعتی به نام Refinery Row در Sherwood Park ، نزدیک Edmonton ، Alberta در سال 2016 دیده می شود. [Chris Helgren/Reuters]

اما انبریج سیگنال می دهد که آغاز ممکن است قریب الوقوع باشد. این شرکت در اوایل ماه جاری با نامه ای به مالکان زمین در طول مسیر اعلام کرد که انتظار دارد ساخت و ساز “تقریباً در تاریخ 30 نوامبر آغاز شود.” پیش از این ، این شرکت گفته بود كه انتظار می رود كار حدود 9 ماه به طول انجامد.

كلنر گفت: “این اوج شش سال شواهد و بررسی علمی سالم پروژه است.” “ردیف 3 آماده ارائه مزایای اقتصادی قابل توجه به شهرستانها ، مشاغل کوچک ، جوامع بومی آمریکایی و اعضای اتحادیه است – آوردن 4200 حمایت از خانواده ، عمدتا مشاغل محلی ساخت و ساز ، میلیون ها دلار هزینه محلی و درآمد مالیاتی اضافی در زمانی که شمال مینه سوتا بیشترین نیاز را به آن دارد. “

اما دو قبیله – دریاچه سرخ و سرزمین های سفید Chipeva – هفته گذشته از PUC خواستند که به تصویب این پروژه ادامه دهند و گفتند که هجوم کارگران ساختمانی ساکنان مسیر را در معرض خطر بیشتری نسبت به COVID-19 قرار می دهد.

استیناف تلفیقی گروه های زیست محیطی و قبیله ای نیز در دادگاه تجدیدنظر مینه سوتا در جریان است.

مخالفان می گویند که این پروژه نشت در آبهای بکر را که سرخپوستان برنج وحشی استخراج می کنند تهدید می کند و روغن ماسه قیر کانادایی که قصد دارد حمل کند تغییرات آب و هوایی را بدتر می کند.

انبریج گفت جایگزینی خط لوله در حال خرابی ، که در دهه 1960 ساخته شده و تنها با نیمی از ظرفیت اصلی خود کار می کند ، بهترین گزینه برای حفاظت از محیط زیست در حالی که نیازهای انرژی منطقه را تأمین می کند ، است. این شرکت گفت که پروتکل های سختگیرانه ای را برای آزمایش و غربالگری ویروس کرونا برای کارگران ایجاد کرده است تا از آنها و جوامع اطراف محافظت کند.

جوئل اسمیت ، رئیس شورای صنفی بین المللی کارگران مینه سوتا و داکوتای شمالی ، گفت: “هزاران نفر از دوستان و همسایگان ما در مینه سوتا منتظر استفاده از مهارت های ساختمانی خود برای محافظت از محیط زیست و جوامع ما با جایگزینی خط لوله خراب موجود هستند.” آمریکا

خط 3 از آلبرتا ، کانادا آغاز می شود و قبل از عبور از مینه سوتا در مسیر ترمینال انبریج در سوپریور ، ویسکانسین ، از گوشه ای از داکوتای شمالی عبور می کند.

بخشهای جایگزین در کانادا ، داکوتای شمالی و ویسکانسین قبلاً تکمیل شده اند و فقط 542 کیلومتر (337 مایل) در مینه سوتا باقی مانده است. به طور کلی ، انبریج پیش بینی می کند 2.9 میلیارد دلار برای طرف آمریکایی هزینه کند.

کورت داوت ، رهبر اقلیت جمهوری خواه مینه سوتا در بیانیه ای گفت: “این پروژه با سالها نظارت و انسداد بی سابقه دموکراتها و متحدان آنها روبرو است.” اما وی افزود که این فرآیند “در نهایت” م worksثر است.



[ad_2]