خوشحالترین مکان نیست: دیزنی برای اخراج 32000 کارگر در سال 2021 اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

دیزنی می گوید که اخراج کارگران در نیمه اول سال آینده انجام می شود زیرا اقدامات ویروس تعداد مشتریان در پارک موضوعی را محدود می کند.

شرکت والت دیزنی می گوید که قصد دارد 32000 کارگر را که عمدتا در پارک های موضوعی خود هستند ، کاهش دهد ، در حالی که 28000 نفر در ماه سپتامبر اعلام شده بود زیرا این شرکت به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، با مشتریان محدودی دست و پنجه نرم می کند.

این شرکت اواخر چهارشنبه در بیانیه ای به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده گفت ، این کاهش ها در نیمه اول سال 2021 انجام می شود.

دیزنی به درخواست نظر رویترز درمورد اینکه آیا 28000 مازادی که قبلاً اعلام شده بود در آخرین رقم وارد شده است ، پاسخ نداد ، اما سخنگوی شرکت به مجله واریتی تأیید کرد که این رقم شامل شماره اعلام شده قبلی است.

در اوایل این ماه ، دیزنی اعلام کرد که به دلیل عدم اطمینان در مورد زمان اجازه بازگشایی پارک ها ، کارگران اضافی را از پارک موضوعی جنوب کالیفرنیا اخراج می کند.

محدود کردن در محل

پارک های موضوعی دیزنی در فلوریدا و خارج از ایالات متحده در اوایل سال جاری با فاصله گرفتن دقیق ، آزمایش و استفاده از ماسک افتتاح شدند. پارک ها شیوع قابل توجهی از ویروس کرونا را مشاهده نکرده اند.

دیزنی لند پاریس در اواخر ماه گذشته هنگامی که فرانسه محاصره جدیدی را برای مبارزه با موج دوم موارد ویروس کرونا ایجاد کرد مجبور شد دوباره تعطیل شود.

پارک های موضوعی این شرکت در شانگهای ، هنگ کنگ و توکیو همچنان باز هستند.

تعداد آمریکایی های متقاضی دریافت مزایای بیکاری برای اولین بار هفته گذشته حتی بیشتر افزایش یافت ، و این نشان می دهد که انفجار عفونت های جدید با COVID-19 و محدودیت های تجاری باعث اخراج کارگران و تضعیف بهبود بازار کار شده است.

وزارت کار گفت ، ادعاهای اولیه برای مزایای بیکاری دولت با 30،000 افزایش به 778،000 تعدیل فصلی برای هفته منتهی به 21 نوامبر رسیده است. این دومین افزایش هفتگی متوالی مطالبات بود و بیش از انتظارات اقتصاددانان برای 730،000 درخواست در نظرسنجی رویترز بود.



[ad_2]