دادگاه عالی در حال بحث بر سر مراقبت های بهداشتی است زیرا ترامپ با 500 کلمه بایدن را مسدود می کند آمریکا و کانادا

[ad_1]

قانون مراقبت از قیمت مقرون به صرفه زمانی مهم است که بایدن قصد دارد یک سخنرانی را به عنوان طرفدار حفظ و بهبود قانون ارائه دهد.

قانون مراقبت مقرون به صرفه روز سه شنبه با استدلال های شفاهی در برابر دادگاه عالی ایالات متحده در حالی ادامه یافت كه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا از قبول انتخابات رد كرد و كنگره آمریكا در حین اردك لنگ به كار خود بازگشت.

سوال دیوان عالی کشور مسئله “تقسیم پذیری” است یا اینکه “به دلیل خلاف قانون اساسی یا سقوط کل قانون” می توان “حکم فردی” ACA را لغو کرد.

دادگاه یک محافظه کار جدید دارد که اکثریت 6-3 را پس از تأیید قاضی امی کانی بارت کسب کرده است. وکلای دولت ترامپ می گویند باید کل قانون را خلاف قانون اساسی دانست.

بارت در جلسات تأیید صلاحیت خود را برای ورود به اختلافات جدایی اعلام کرد و رئیس دادگستری جان رابرتز در گذشته حکم داده بود که دادگاه باید از “چاقوی جراحی” استفاده کند نه از “بولدوزر”.

اگر دادگاه کل قانون را لغو کند ، وظیفه آن برای بیمه های خصوصی بهداشت برای تأمین پوشش شرایط قبلی لغو می شود و به طور بالقوه بیش از 100 میلیون نفر را تحت تأثیر قرار می دهد. حدود 20 میلیون احتمالاً بیمه درمانی خود را از دست می دهند.

جو بایدن ، دموکرات ، برنده انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ، قصد دارد روز سه شنبه در مورد مبارزه با بیماری همه گیر ویروس کرونا سخنرانی کند و درباره ضرورت رعایت قوانین مراقبت های بهداشتی سخنرانی کند.

بایدن پیشنهاد مدیکر برای همه را که در زمان انتخابات دموکراتیک ها توسط برنی سندرز ، نامزد سوسیالیست مطرح شد ، رد کرد. در عوض ، بایدن پیشنهاد کرده است که “گزینه عمومی” را به سیستم بازار “قانون مراقبت مقرون به صرفه” اضافه کند ، به آمریکایی ها اجازه می دهد تا خرید در “مدیکر” را انتخاب کنند.

در همین حال ، بر اساس گزارشی در واشنگتن پست ، مقامات کاخ سفید ترامپ به مقامات ارشد دولت دستور داده اند که مانع همکاری با تیم انتقالی بایدن شوند.

امیلی مورفی ، رئیس اداره خدمات عمومی ، از آزاد كردن 6.3 میلیون دلار برای انتقال بایدن خودداری كرد و دسترسی تیم بایدن به كارمندان آژانس و اطلاعات را رد كرد.

طبق گزارش کاخ سفید ، سران آژانس های آمریکایی باید نتایج انتخابات اعلام شده توسط رسانه ها را نادیده بگیرند و در عوض منتظر یک حرف رسمی از دولت بمانند ، در این گزارش آمده است.

یک کارمند انتقال بایدن به خبرنگاران روز دوشنبه گفت که بایدن در حال بررسی پرونده های قضایی درباره تاخیر GSA در شناسایی سود پیش بینی شده خود است.

مبارزات انتخاباتی ترامپ و حزب جمهوری خواه می گویند ، در مدارک آرا در ایالت های اصلی که بایدن پیروز شده ، تقلب وجود دارد و شواهد کمی وجود دارد. پرونده هایی که تاکنون توسط این کمپین معرفی شده است تا حد زیادی رد شده است.

ترامپ و جمهوری خواهان روز دوشنبه در دیترویت ، میشیگان و پیتسبورگ ، پنسیلوانیا ، علیه مقامات انتخاباتی شکایت کردند. انتظار می رود تجدید نظر در ویسکانسین و جورجیا انجام شود.

آسوشیتدپرس دوشنبه شب گزارش داد ، دادستان کل بیل بار به وزارت دادگستری اجازه داده است هر “ادعای اساسی” در مورد تقلب در رای دهندگان را که “می تواند بر نتیجه” انتخابات 2020 تأثیر بگذارد ، تحقیق کند.

سنای ایالات متحده در حال بازگشت به کار با جمهوری خواهان و دموکرات ها است ، که در انتخابات مشترک خود برای رهبری رهبری جداگانه ملاقات می کنند. میچ مک کانل جمهوری خواه و چاک شومر دموکرات بار دیگر انتخاب شدند.

اندرو مک کیب ، معاون سابق اف بی آی در کمیته دادگستری سنا برای تحقیق درباره طوفان کراس فایر در مورد دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 شهادت داد.

سنا حداقل تا زمان تصمیم گیری دو مسابقه دور دوم در گرجستان در ژانویه تحت کنترل جمهوریخواهان باقی مانده است.

نتیجه دو مسابقه در جورجیا ، که در آن دموکرات ها با جمهوری خواهان مخالفت می کنند ، مشخص خواهد کرد که جمهوری خواهان اکثریت و توانایی جلوگیری از برنامه بایدن را در دو سال اول ریاست جمهوری او دارند یا خیر.



[ad_2]