دانش آموز نوجوان به قتل در آتش سوزی مرگبار مدرسه در گویان متهم شد | اخبار دادگاه

[ad_1]

این دختر 15 ساله متهم به آتش‌سوزی در خوابگاه مدرسه و کشته شدن 19 نفر پس از ضبط تلفن همراهش است.

یک دختر نوجوان به اتهام ایجاد آتش سوزی مرگبار در خوابگاه مدرسه در کشور آمریکای جنوبی گویان به ۱۹ فقره قتل متهم شده است.

این دانش آموز 15 ساله روز دوشنبه به عنوان بزرگسال در قتل 18 دختر عمدتاً بومی و یک پسر پنج ساله در مدرسه ای در شهر مهدیه متهم شد.

روزنامه Guyana Chronicle، یک روزنامه در این کشور، گزارش داد که این نوجوان روز دوشنبه در یک ویدیو در مقابل دادگاه دادگاه الماس در پایتخت جورج تاون ظاهر شد.

او در این جلسه ملزم به ادعای اتهاماتش نبود، اما دادگاه تأیید کرد که این نوجوان تا زمان رسیدگی بیشتر در بازداشتگاه نوجوانان نگهداری خواهد شد.

آسوشیتدپرس گزارش داد که دومین حضور او در دادگاه برای 5 جولای برنامه ریزی شده است.

پلیس هفته گذشته در بیانیه‌ای گفت که تحقیقات نشان می‌دهد که این دانش‌آموز مظنون به ایجاد آتش‌سوزی مهیب است زیرا تلفن همراهش توسط مادر خوابگاه و یک معلم زن گرفته شده است.

این اتهامات در حالی مطرح می شود که کشور همچنان عزادار این حادثه غم انگیز است که در اواخر شب 21 مه در یک مدرسه شبانه روزی که عمدتاً به دانش آموزان جوامع بومی دورافتاده خدمات ارائه می دهد رخ داد.

بیش از 22 دانش آموز در این آتش سوزی ها مجروح شدند که یکی از آنها در آخر هفته برای درمان ویژه به بیمارستانی در نیویورک منتقل شد. مظنون نیز در جریان این آتش سوزی مجروح شد.

بر اساس بیانیه دولت، از 19 کشته، 13 نفر پس از آتش سوزی قابل شناسایی نیستند. روز جمعه، دولت اعلام کرد که از آزمایش DNA برای تایید هویت آنها استفاده شده است و مقامات اجازه خواهند داد که بقایای اجساد به خانواده هایشان بازگردانده شود.

مسائل مربوط به شرایط مدرسه به موضوع بحث و مناقشه تبدیل شده است و وزیر آموزش و پرورش گویان، پریا مانیکچاند، گفت که سیستم هشدار مدرسه و تلاش های آمادگی آتش نشانی در حال بررسی است.

هر پنج در این مرکز با کلیدهایی از داخل قفل شده بودند، که جرالد گوویا، مشاور امنیت ملی، گفت که مدیر خوابگاه برای جلوگیری از فرار مخفیانه دانشجویان در شب، این کار را انجام داد.

در میان جان باختگان این آتش سوزی، پسر پنج ساله مدیر خوابگاه نیز دیده می شود.

مانیکچند روز دوشنبه در یک پست فیسبوکی گفت که اعضای خانواده قربانیان از گمانه زنی هایی که در مورد این حادثه در رسانه های اجتماعی منتشر شده آسیب دیده اند. او از مردم خواست از به اشتراک گذاشتن ادعاها بدون داشتن تمام حقایق خودداری کنند.

مانیکچاند گفت: «از بیان نظرات خود دست بردارید. شما بهتر از این والدین نمی دانید چه چیزی برای فرزندان و خانواده آنها خوب است.»

[ad_2]