دانلود مقاله از elsevier

حروف Science Direct و Elsevier برای بسیاری از دانش آموزان آشنا است. می توان گفت که بیش از نیمی از مقالات علمی که یک دانشجو یا محقق در حین انجام تحقیقات می خواند دارای نام و نشان الزویر و اغلب نام Science Direct در همان زمان است. اما دانلود مقاله از elsevier تفاوت بین کلماتی مانند “Science Direct” ، “Elsevier” ، “Scopus” و حتی عنوان مجلات دیده شده در بالای مقاله چیست؟

الزویر چیست؟ ساینس دایرکت چیست
“Elsevier یکی از ارائه دهندگان برجسته راه حل های اطلاعات است که به دنبال افزایش کار متخصصان ساینس دایرکت در زمینه های مختلف علم ، پزشکی و فناوری است. و متخصصان زیر را قادر می سازد تا تصمیمات بهتری بگیرند ، مراقبت بهتری از بیماران ارائه دهند و حتی گاهی اوقات اکتشافات انقلابی انجام دهند که می تواند مرزهای دانش را جابجا کرده و پیشرفت انسان را تسریع کند. Elsevier راه حل های دیجیتالی مبتنی بر وب را ارائه می دهد ، از جمله تعدادی از نام های معروف مانند SicenceDirect ، Scopus ، ClinicalKey و Elsevier Research Intelligence. این شرکت حدود 2200 مجله شامل عناوینی مانند “The Lacent” و “Cell” و بیش از 25000 عنوان کتاب منتشر می کند. Elsevier یکی از وظایف Reed Elsivier Group PLC است ، یکی از شرکت های پیشرو در جهان در ارائه راه حل های اطلاعاتی حرفه ای در زمینه های علم ، پزشکی ، حقوق ، ریسک و تجارت.

Elsevier نام یکی از اولین و بزرگترین جهانهای انتشاراتی است که مجلات علمی و شرح رویدادهای علمی را منتشر کرده است و به این ترتیب افراد مشهوری مانند اسکالیگر ، گالیله ، اراسموس و دکارت با این موسسه همکاری کردند.
این مuteسسه در آمستردام ، پایتخت هلند مستقر است ، اما این مسسه محدود به کشور مبدا نیست دانلود مقاله از elsevier، بلکه فعالیت های مهمی در ایالات متحده و انگلستان دارد.
ساینس دایرکت چیست
موسس موسسه ، لوئیس الزویر ، این تجارت را در سال 1580 میلادی آغاز کرد. این خانواده مدتهاست که در هلند به فروش و چاپ کتاب می پردازند. با این حال ، سازمان مدرن Elsevier در سال 1880 تاسیس شد و اولین محصولات آن Lassent Journal ، Tuberculosis و کتابها ، از جمله Anatomy and Science Direct ، مجموعه ای از مجلات الکترونیکی با نام Scopus بود.
این مuteسسه به عنوان ناشر چند رسانه ای پیشرو در ارائه اطلاعات علمی و بهداشتی ، ارائه بیش از 200،000 محصول و خدمات ، از جمله مجلات ، کتاب ها ، محصولات و خدمات الکترونیکی و پایگاه های داده ، و همچنین بیش از 30 میلیون دانشمند ، دانشجو و بهداشت و متخصصان اطلاعات در سراسر جهان. مرکز ثقل م Instituteسسه الزویر انتشار کتاب و مجلات علمی است و جالب است که روند افزایش پذیرش مقالات در انتشارات این موسسه بیش از 130 سال قدمت دارد.
دفتر مرکزی Elsevier در آمستردام ، هلند ، بیش از 7000 نفر از 24 کشور را مشغول به کار می کند و از طریق دانلود مقاله از elsevier ارائه قابل اعتماد و قابل اعتماد محتواهای فناوری نوظهور ، مردم را برای نوآوری برای رفع نیازهای خود ترغیب می کند.
Elsevier محصولات و خدمات خود را در دو بخش علوم و فناوری و علوم بهداشتی ارائه می دهد. در زمینه علم و فناوری از خدمات بیش از 10 میلیون محقق از 4500 موسسه تحقیقاتی دولتی و دانشگاهی ، آزمایشگاه های تحقیقاتی ، کتابخانه ها ، محققان ، نویسندگان و ویراستاران در 180 کشور جهان و در زمینه علوم بهداشتی از 20 میلیون متخصص بهداشت ، دانشجویان ، محققان پزشکی ، شرکتهای دارویی ، بیمارستانها و موسسات تحقیقاتی ، که اسناد آنها در قالب 35 زبان زنده در سراسر جهان موجود است.
ساینس دایرکت چیست
Elsevier نزدیک به 2،000 مجله و 20،000 کتاب از طریق خدمات اطلاعاتی الکترونیکی برجسته مانند Science direct و Academypress منتشر کرده است ، که اولین آنها دسترسی به حدود 2000 مجله علمی ، فنی و پزشکی کامل و بیشتر را برای کاربران فراهم می کند. از 59 میلیون چکیده ، مقالات علمی و پیوندهایی به مقالات بیش از 120 ناشر دیگر ارائه می شود و شامل بیش از 167000 مقاله از حدود 250 نشریه است.
پوشش موضوعی کتاب ها و مقالات الزویر گسترده است و زمینه های مختلفی مانند کشاورزی و علوم زیستی ، هنرها و علوم انسانی ، بیوشیمی ، ژنتیک و زیست شناسی مولکولی ، تجارت ، مدیریت و حسابداری ، مهندسی شیمی ، شیمی ، علم تصمیم گیری ساینس دایرکت ، علوم زمین و علوم سیاره ای ، اقتصاد ، اقتصاد سنجی و دارایی ، انرژی ، مهندسی ، محیط زیست ، ایمونولوژی و میکروبیولوژی ، علوم مواد ، ریاضیات ، پزشکی و دندانپزشکی ، عصب شناسی ، پرستاری ، داروسازی ، سم شناسی و علوم دارویی ، فیزیک و نجوم ، علوم دامپزشکی و حیوانات.
مبلغ پرداختی برای چاپ مقالات در مجلات علمی بین المللی ، عضویت در این مجلات و استفاده از پایگاه های اطلاعاتی مختلف علمی می تواند یکی از شاخص های تعیین کننده جایگاه و نقش یک پایگاه داده علمی در مقایسه با دیگر پایگاه های علمی باشد. از این نظر ساینس دایرکت، بر اساس گزارش موسسه علوم و فناوری اطلاعات ایران در 20 بنابراین می توان نتیجه گرفت که در شرایط کنونی ، فقط Elsevier تجارت علمی بیشتری نسبت به سایر پایگاه های داده سایت خبری ناصر مشابه دانشمندان و محققان ایرانی دارد و از این نظر تحریم های یک جانبه آن می تواند نگران کننده جدی باشد.