درباره شستشوی نمای ساختمان در سایت راپینی

عملیات شستشوی نمای ساختمان در سایت راپینی به علت نیاز به حضور کارگران در ارتفاع، همواره با خطرات و چالشهایی همراه بوده است. به طور صحیح، استفاده از آب تصفیه شده برای تمیز کردن کمترین آسیب را به نما می زند و یک روش محافظه کارانه برای شروع کار، به ویژه هنگام برخورد با آلودگی معمول است. این حوضچه ها به هنگام تغییر کاربری رختشویخانه به موزه مردم شناسی دستخوش تغییراتی شده است.

شستشوی نمای ساختمان

اما در صورتی که تلویزیون به معنای پخش تصاویر زنده، متحرک و تدام دار و نه تصاویر سایه نما و دو صوتی تعریف شود، بگیرد نخستین بار به این فناوری در دوم اکتبر ۱۹۲۵ دست یافت. نما شوی مجهز به سیستم کنترل از راه دور و شلنگ آب ورودی است که نظافت و شستشوی نما را سهولت می بخشد. روش های تمیز کننده ساینده مانند سنگ زنی، سنباده زدن و انفجار می تواند به سنگ تراشی آسیب برساند. کار های مقدماتی برای تمیز کردن نمای ساختمان چیست؟

شستشوی نمای ساختمان در تهران

دستگاه نماشوی مجهز به انواع دسته، برس، پد و تی می باشد که امکان شستشوی بخش های مختلف نمای ساختمان را فراهم می آورد. بنابراین روش های موجود به هیچ عنوان راه مناسبی برای شستشوی نما نیستند. برس متغیر با قابلیت چرخش سری 90 درجه که سطح را به طور کامل شستشو می دهد، برس تخصصی شستشوی شیشه و نما با قابلیت تنظیم در زاویه های 30، 60 و 90 درجه و برس دوار دارای دو موتور 24 ولت جهت شستشوی تخصصی سطوح شیشه ای و نما به همراه کابل اتصال به طول 50 متر از جمله انواع برس های به کار رفته در دستگاه نماشویی هستند.

قیمت شستشوی نمای ساختمان

پس از فراهم کردن مقدمات کار، راپل کار حرفهای وارد عمل میشود و طناب راپل را به یک نقطه محکم میبندد که به اصطلاح به این کار کارگاه گرفتن گفته می شود. به گزارش راپینی، تمیز کردن بهاری نمای ساختمان پس از خاکستری زمستان زیبایی و درخشش را به ساختمانهای شهر می بخشد، امکان تعمیر را فراهم می کند و نماهای تاریخی را حفظ می کند. برای تعیین مناطقی که نیاز به وصله گذاری، تعمیر و یا آب بندی مجدد دارند، یا در بعضی موارد، حتی برای شناسایی اصلی نما، باید از همه عناصری که مانع آن می شوند، تمیز شوند.

همچنین توجه داشته باشید که برخی از مواد شیمیایی (و حتی آب) که برای سنگ تراشی ایمن هستند می توانند باعث خوردگی یا آسیب به سایر عناصر ساختمان مانند عناصر تزئینی فلزی، شیشه، ارسی های پنجره چوبی، میله های پنجره آهنی شوند. در آخر، تمیز کردن نما، منافذ ساختمان را باز می کند و باعث می شود رطوبت به طور طبیعی خارج شود. به طور موثری لکه های آلی و جوی را از بین می برد. دستگاه و قیمت شستشوی نمای ساحتمان ساختاری مقاوم دارد و دسته آن ارگونومیک و سبک بوده که با استفاده از لنس های تلسکوپی طول آن قابل تنظیم است و تا 21 متر افزایش می یابد.

با توجه به حجم بزرگ و سنگین دستگاههای حفار (وزن دستگاه حدود۶۲۰ تن، طول دستگاه حدود ۱۰۲ متر و قطر آن ۶٫۸۸ متر) این دستگاهها در قطعات مجزا توسط کارخانه ساخته شده و جهت بهره برداری در محل پروژه مورد استفاده، مونتاژ میگردند. همچنین در برخی موارد به علت عدم وجود سلیقه سنگ کارها هنگام ریختن ملات پشت سنگها ملات از روی سنگ ریخته میشود و ظاهر را زشت میکند. پیش از هر چیز باید توجه کنید که در هنگام انتخاب سنگ برای نما، نکات مربتط با انتخاب سنگ نمای ساختمان را در نظر بگیرید تا سنگ مناسبی را انتخاب کنید.

در مورد این نوع نماها هم باید دقت زیادی به خرج داد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که این روش در مواردی استفاده میشود که میزان آلودگی روی سطح نما به میزان کمی باشد. دستگاه نما شویی دارای پمپ پاشش آب و مواد شوینده، سامانه سنجش سختی آب و سیستم فیلتراسیون کارآمد می باشد به صورتی که با انجام عمل تصفیه آبی کاملاً خالص و بدون هیچ گونه املاح و ناخالصی ارائه می دهد؛ به این ترتیب موجب شستشوی کامل نما و درخشش بی نظیر شیشه ها گردیده و هرگز لکه و رد آب بر روی شیشه و نما باقی نمی ماند.

به منظور رفع مشکلات شستشوی نمای ساختمان تجهیزاتی ابداع گردیده است که نه تنها دشواری های تمیز کردن نما را از میان بر می دارد بلکه با کیفیتی استثنایی و چشم نواز ظاهر بنا را شستشو می دهد. به گزارش «شرکت راپینی»، شستشوی نما به مجموعه اقدامات و کارهایی گفته میشود که به موجب آن تمامی آلودگی ها و جرم هایی که در نمای ساختمان وجود دارند از بین برود. انتخاب نوع غلط روش تمیزکاری می تواند صدمات جبران ناپذیری به مصالح ساختمانی وارد کند، بنابراین در صورت تردید، بهتر است با یک متخصص درباره ترکیب و نوع سنگ های نمای خود، مشورت کنید.

با چرخه های متناوب شستشو، می توان آب را به طور مداوم یا متناوب پاشید یا به صورت مه پاشید. با استفاده از دستگاه مکانیزه نماشویی و تجهیزات جانبی آن، نما و شیشه در ساختمان های کوچک و بزرگ مانند مجتمع ها و مراکز تجاری به آسانی و بدون نیاز به بالابر، نردبان و داربست انجام می گیرد و کاربر قادر خواهد بود در شرایط ایمن، بدون احساس خستگی و زحمت تا ارتفاع 21 را تمیز گرداند. واترجت یکی از بهترین روشهای شستشوی نما به شمار میآید.

اغلب مجتمع های تجاری در چند طبقه ساخته می شوند از همین رو ارتفاع آن زیاد بوده و نظافت آن با دشواری رو به رو خواهد بود. ظاهر ساختمان ها می تواند گویای درون آن باشد و به ویژه در مراکز تجاری تأثیر مستقیم و به سزایی بر تصویر ذهنی افراد داشته و توجه آن ها را به خود جلب می کند. بهطور همزمان گزنسبک نخستین مجله مربوط به تلویزیون در جهان را با همان عنوان منتشر کرد. بعنوان مثال بعضی از سنگ های آهکی می توانند مانند ماسه سنگ به نظر برسند و آنچه به نظر می رسد سنگ طبیعی است می توان از سنگ ریخته یا بتن استفاده کرد.

خدمات شستشوی نمای ساختمان

با استفاده از این تجهیزات نوآورانه و منحصر به فرد شستشوی نواحی دور از دسترس نما نیز امکان پذیر می گردد. در این حالت، از آنجا که رطوبت دلیل اصلی پوسیدگی سنگ تراشی است، تمیز کردن جامع نما شامل حذف پوشش ضد آب می تواند جزء اصلی تلاش یک متخصص، برای بازسازی ساختمان باشد. بعضی از آجرها ممکن است حاوی ناخالصی باشند، مانند ذرات آهن که می توانند با برخی از مواد تمیز کننده واکنش نشان دهند و در نتیجه لکه ایجاد کنند. خاک های یک اینچ با آب تحت فشار شسته می شوند.

دستگاه های مکانیزه نماشویی ساختمان

در مدل های گوناگون طراحی و تولید شده اند که برخی از انواع آن دارای قابلیت شستشوی بخش های داخلی شیشه ها هستند. از نایلون و چسب برای پوشاندن چراغ ها، هواکش ها و فیوزهای برق کمک بگیرید. سه روش اصلی برای تمیز کردن نما، استفاده از آب، مواد شیمیایی و ساینده ها است. یعنی این شرکت برای کمتر شدن هزینه ها از مواد و یا روش های نامناسب و نامرغوب استفاده نکند. استفاده از داربست، نردبان و یا بالابر از شیوه های متداولی است که برای شستشوی نمای ساختمان به کار می رود؛ اما این ابزارها با خطر سقوط از ارتفاع همراه بوده و از طرف دیگر نظافت و شستشوی با روش دستی نتیجه مطلوب در پی نخواهد داشت.

نکاتی در مورد ساخت محصول شما متمایز شدن با خدمات شستشوی نمای ساختمان}

در ادامه نوع اجرا، ابزار و مواد مناسب برای شستشوی ساختمان انتخاب می شود.