درسهایی که از پیروزی ترامپ در سال 2016 نگرفته است آمریکا و کانادا

[ad_1]

پس از پیروزی تکان دهنده ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال 2016 ، مرگ و میر کمبودی نداشت که به دنبال این باشد که چرا پیروزی او چنین تعجب آور است.

یکی از آنها ، توسط لیز اسپاید ، سردبیر عمومی نیویورک تایمز ، روز بعد از انتخابات نوشته شده است: “

این نیمی از ایالات متحده – 63 میلیون رأی دهنده به ترامپ در سال 2016 – در سال 2020 دوباره جهان را متحیر کرد ، پس از ماه ها نظرسنجی و تجزیه و تحلیل نه تنها یک شکست سنگین برای ترامپ ، بلکه همچنین برای جمهوری خواهان در سنا و مجلس از ایالات متحده

ما هنوز نمی دانیم که ترامپ برای دومین بار در کاخ سفید موفق خواهد شد یا خیر ، اما می دانیم که وی با کسب حداقل هفت میلیون رای دیگر ، کل آرا his خود را برای سال 2016 شکست. خواه ترامپ پیروز شود و هم باخت ، این س questionsالات زیر مطرح می شود: “آیا کسانی که به شکل گیری روایت سیاسی در ایالات متحده کمک می کنند ، درباره آن نیمی از ایالات متحده که بندرت تحت پوشش آن است فکر کرده اند؟

پیش بینی های از دست رفته

در این سال همه گیر یک بار در قرن ، پاسخ ترامپ به آن ، و بحث سرگرم کننده در مورد چگونگی مقابله با همه گیری ، همراه با یک تابستان مشخص شده توسط حوادث خشونت پلیس که باعث اعتراضات خشونت آمیز در شهرهای آمریکا شد.

در پس زمینه این داستان ، این احساس وجود داشت که ترامپ در حال تقسیم شدن است و لحظه را از دست می دهد. نظرسنجی های سیاسی به طور منظم نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها کار کلی ترامپ و نحوه مدیریت او در بحران سال را قبول ندارند. و به نوبه خود ، این نظرسنجی ها نشان می دهد که او در رقابت های ریاست جمهوری بسیار از جو بایدن عقب است و نشان می دهد جمهوری خواهان حاضر در سنا در حال مبارزه با مخالفان دموکرات خود هستند.

با این حال رای دهندگان آمریکایی به این سناریو پایبند نبودند که روز انتخابات شستن جمهوری خواهان باشد. فرانک لونز ، مشاور سیاسی جمهوری خواه می گوید این به این دلیل است که جامعه شناسان دروس سال 2016 را یاد نگرفته اند.

لونز روز پنجشنبه به فاکس نیوز گفت: “آنها باید بهتر می دانستند زیرا چهار سال پیش اشتباه کردند.”

رای دهندگان ترامپ چه کسانی هستند؟

افرادی که امسال به ترامپ رأی داده اند چه کسانی هستند که در برابر این داستان های انتخاباتی درباره رای دهندگان آمریکا پرواز می کنند؟ در مقایسه با سال 2016 ، در بیشتر موارد ، مقطع آمریکایی هایی که به آن رأی داده اند کاملاً مشابه است و تعداد آنها بیشتر است.

بر اساس نظرسنجی پس از انتخابات آسوشیتدپرس توسط VoteCast ، امسال تقریباً سه چهارم (74 درصد) رای دهندگان آمریکایی سفیدپوست هستند و 55 درصد آنها از ترامپ حمایت می کنند. حدود نیمی از مردان (52 درصد) به او رأی دادند. ترامپ 60 درصد رأی دهندگان ساکن شهرهای کوچک و مناطق روستایی را به دست آورد.

ائتلاف بایدن متشکل از فارغ التحصیلان دانشگاه بود (او 57 درصد آنها را به دست آورد) ، زنان (بایدن 55 درصد را برنده شد). و 55 درصد رأی دهندگان زیر 45 سال ، 65 درصد رأی دهندگان شهری و 54 درصد حومه را به دست آورد.

در مورد 206 “منطقه پشتیبانی” که در سال های 2008 و 2012 به باراک اوباما رأی دادند ، اما در سال 2016 از ترامپ حمایت کردند ، ترامپ امسال 174 مورد از آنها را در اختیار داشت. طبق اعلام Ballotpedia ، بایدن فقط 20 پیروزی کسب کرد ، در حالی که بقیه هنوز حساب می کنند.

تقسیم بندی

درباره تقسیمات سیاسی و فرهنگی در ایالات متحده مطالب زیادی نوشته شده است: نخبگان در برابر طبقه کارگر ، مذهبی در برابر غیر پرستشگران ، شهری در برابر حومه. اما ترامپ و هوادارانش سوالات جدی در مورد اینکه آیا ترس و منافع یک کشور بیش از حد به افراد قدرتمند در واشنگتن ، نیویورک و هالیوود متمرکز شده است ، آنها را به ایجاد داستان هایی متهم می کنند ، هرچند به ظاهر “نخبگان” حساس هستند. “بسیاری از آمریکایی ها آنها را بی معنی می دانند.

رأی دهندگان ترامپ – جناح راست اما آمریکای مرکزی ، بسیاری از آنها به باراک اوباما رأی دادند اما از آن زمان از حزب دموکرات ناامید شده اند – همچنان می گویند که احساس می کنند رها شده اند و از نظر اقتصادی و فرهنگی نادیده گرفته می شوند ، چیزی که به ثمر رسیده است. نگاهی واضح پس از انتخابات ترامپ 2016. اما این درس دیگری بود که به نظر می رسید امسال در روز انتخابات فراموش شده است.

“[T]دیانا واگنر ، از ایالت آیداهو ، به دولت ایالات متحده در واشنگتن و اینکه چرا می خواهد به دونالد ترامپ رأی دهد ، گفت: “به نظر می رسد هی فراموش می کند که این بقیه نقاط جهان ، بقیه کشور است.”

این رأی دهندگانی مانند دموکراتهای واگنر و کسانی که تصور می کنند ترامپ و حزب جمهوری خواه کاملاً از ارتباط با آمریکایی ها برخوردار نیستند ، مجدداً سوtood تفاهم نمی شوند و این امر منجر به انتخابات ریاست جمهوری بسیار نزدیکتر از موفقیت اولیه و پیش بینی نشده جمهوریخواهان برای ورود به پارلمان می شود. و سنا

خواه ترامپ برنده شود و هم باخت ، 70 میلیون رأی دهنده – و شماری که از وی حمایت کردند ، بار دیگر سیگنال روشنی مبنی بر ترک آن ندارند.



[ad_2]