دولت اتریش با دستگیری های پیشگیرانه موافقت می کند ، “اسلام سیاسی” را ممنوع می کند | اروپا

[ad_1]

این پیشنهادات شامل امکان تعطیلی مساجد ، سلب تابعیت و حبس محکومین به حبس ابد به دلیل “تروریسم” است.

دولت اتریش پس از حمله مهلک هفته گذشته در وین ، پایتخت ، در مورد اقدامات گسترده ای برای مبارزه با تروریسم توافق کرده است.

این پیشنهادات شامل امکان زندانی كردن افرادی است كه به جرایم “ترور” به مادام العمر در پشت میله های زندان محكوم شده اند ، مراقبت های الکترونیکی از افرادی كه به جرایم مربوط به ترور در هنگام آزادی محكوم شده اند ، و اقدامات جنایت آمیز با انگیزه مذهبی و افراطی سیاسی.

صدراعظم سباستین کورز روز چهارشنبه گفت که دولت همچنین در نظر دارد روند بستن انجمن ها یا مساجدی را که در “رادیکال سازی” نقش دارند ساده کند و به مردم اجازه می دهد فعالیت های احتمالی خشونت آمیز را به صورت آنلاین گزارش دهند. . ثبت مرکزی ائمه نیز ایجاد خواهد شد.

وی پس از جلسه ای به خبرنگاران گفت: “در مبارزه با اسلام سیاسی – اساس عقیدتی آن – ما جنایتی به نام” اسلام سیاسی “ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم علیه کسانی که تروریست نیستند اما زمینه را برای آن آماده می کنند ، حرکت کنیم.” کابینت

اقدامات برنامه ریزی شده ، که برای رای گیری در دسامبر به پارلمان ارائه خواهد شد ، همچنین نیاز به بازداشت پیشگیرانه افرادی است که به جرایم تروریستی محکوم شده اند. کورز گفت که حتی اگر افرادی به خاطر چنین جرائمی مجازات خود را گذرانده باشند ، اما هنوز کاملاً ریشه کن نشده شناخته نشده باشند ، “ما این امکان را برای قفل شدن این افراد برای محافظت از مردم فراهم خواهیم کرد.”

Kurz افزود ، در برخی موارد ، افرادی که تازه آزاد شده اند با یک دستبند یا دستبند الکترونیکی مچ تحت نظارت قرار می گیرند ، بدون اینکه توضیح دهد که دقیقاً چه زمانی از این روش خاص استفاده می شود یا چه زمان بازداشت پیشگیرانه اعمال می شود.

حزب سبز که اکنون با حزب خلق کورز (OeVP) در ائتلاف است ، قبلاً از مفهوم بازداشت پیشگیرانه در زمان مخالفت انتقاد کرده بود.

در تاریخ 2 نوامبر ، یک مهاجم قبل از اینکه توسط پلیس کشته شود ، چهار نفر را در مرکز وین کشت. بیست نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس زخمی شدند.

مقامات در اتریش مظنون را کویتیم فیضولای 20 ساله ، شهروند دو تابعیتی اتریش و شمال مقدونیه شناسایی کردند که پیش از این به جرم تلاش برای پیوستن به داعش در سوریه محکوم شده بود و اوایل ماه دسامبر آزاد شد.

تحقیق در مورد اینکه چرا اتریش تحت نظر فیضولایی نبود ، آغاز شده است ، اگرچه مقامات اسلواکی به او اطلاع دادند که در ماه ژوئیه سعی کرده است مهمات را در مغازه ای در براتیسلاوا بخرد.

پیشنهادات دولت همچنین شامل برنامه هایی برای محرومیت شهروندان دو تابعیتی محکوم به جرائم تروریستی از تابعیت اتریش است.

تحقیقات ، دستگیری های مداوم

روز دوشنبه ، نزدیک به 1000 افسر پلیس و اطلاعات با حمله به خانه ها ، مشاغل و انجمن هایی که گفته می شود با اخوان المسلمین و حماس مرتبط هستند ، در چهار استان میلیون ها یورو پول نقد به دست آوردند.

دادستان اصرار داشت که این حملات هیچ ارتباطی با حمله هفته گذشته نداشتند ، اما نتیجه تحقیقاتی بود که بیش از یک سال به طول انجامید.

این حمله در وین به دنبال حمله ای در نیس فرانسه صورت گرفت که در آن چهار نفر کشته شدند.

پس از چندین حمله ، فرانسه نیز شروع به بستن مساجد و سرکوب سازمانهایی کرد که مشکوک به گسترش نفرت بودند.

با این وجود ، نگرانی از مجازات جمعی و افزایش اسلام هراسی ، به ویژه پس از انحلال BarakaCity ، یک موسسه خیریه معروف ، در اواخر ماه اکتبر وجود دارد.



[ad_2]