دو روز پس از انتخابات ایالات متحده: آنچه باید بدانید آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ و جو بایدن در مرحله نهایی مبارزات انتخاباتی 2020 به حمله آسمانی خود در میدان جنگ ادامه می دهند.

دونالد ترامپ 10 تجمع در هفت ایالت برگزار خواهد کرد و جو بایدن برای پشتیبانی لحظه آخری پنسیلوانیا در دو روز آخر کارزار ریاست جمهوری ایالات متحده را تبدیل خواهد کرد.

فردا ، پنسیلوانیا برای انجام مبارزات صفر خواهد بود ، زیرا هر دو نامزد با همکلاسی های خود و جانشینان مختلف همراه می شوند تا در آخرین روز کامل مبارزات ، ایالت را با حوادث پوشش دهند.

بیش از 92 میلیون آمریکایی قبلاً از طریق پست یا شخصاً زودتر رأی داده اند که این رقم دو سوم کل مشارکت در سال 2016 را نشان می دهد. برای مقایسه ، رای گیری زودهنگام و شخصی 41٪ آرا در سال 2016 را به خود اختصاص داده است.

موقعیت نظرسنجی

بهمن یک بررسی ایالتی که طی 24 ساعت گذشته در جبهه های جنگ انجام شده است ، نشان می دهد که بایدن در بیشتر ایالت های کمربند زنگ میانه غرب ، بزرگتر از هیلاری کلینتون در آن زمان در سال 2016 ، نسبت به ترامپ برتری دارد و مسابقات باریک در مسابقه “کمربند خورشید” فلوریدا و آریزونا.

سه نظرسنجی از رای دهندگان احتمالی در پنسیلوانیا بایدن را با هفت امتیاز (واشنگتن پست-ای بی سی) ، شش امتیاز (نیویورک تایمز-سیه نا) و پنج امتیاز (کالج مولنبرگ) افزایش داد.

در ویسکانسین ، بایدن با 11 امتیاز (نیویورک تایمز-سیه نا) و هشت امتیاز (CNN) از ترامپ پیش است. بر اساس نظرسنجی CNN ، بایدن همچنین با 11 حضور در میشیگان ، ترامپ را رهبری می کند.

ترامپ در سال 2016 با کسب 77000 رأی پنسیلوانیا ، ویسکانسین و میشیگان را به دست آورد و بدون آن سه ایالت در ستون خود پیروز نمی شد.

بیشتر به کمربند خورشید نزدیک است ، جایی که در فلوریدا ترامپ با دو امتیاز در نظرسنجی واشنگتن پست-ای بی سی ، بایدن را رهبری می کند و در نظرسنجی نیویورک تایمز-سیه نا ، بایدن را با سه امتیاز دنبال می کند. ترامپ در سال 2016 با 1.2 درصد برنده فلوریدا شد. هر دو نتیجه بررسی اشتباه است.

بایدن در آریزونا نسبت به ترامپ کمی برتری دارد: شش امتیاز در نظرسنجی نیویورک تایمز – سیه نا و چهار امتیاز در نظرسنجی CNN. نظرسنجی های نیویورک تایمز دارای خطایی بین 2.4 تا 3.2 درصد است. نظرسنجی های CNN بین 3.8 تا 4.1 درصد خطا دارد و نظرسنجی های واشنگتن پست دارای 4/+ امتیاز است.

نتیجه جالب دیگر این نظرسنجی مربوط به آیووا است که ترامپ با 9 امتیاز در سال 2016 برنده شد و بسیاری از ناظران معتقدند که ممکن است امسال پایان پایانی داشته باشد. ترامپ در مطالعه استاندارد طلا در رجیستری Des Moines ، که شنبه شب منتشر شد ، با هفت امتیاز پیشتاز است و باعث تعجب تحلیلگران سیاسی است که انتظار دارند آیووا پرتاب شود. نتیجه نظرسنجی خارج از خطای مجاز 3.4 امتیاز در نظرسنجی است.

در صورتیکه آن را از دست دادید

مسابقات سنای ایالات متحده: جمهوری خواهان علاوه بر جنگ برای کاخ سفید ، برای حفظ اکثریت سنای ایالات متحده نیز می جنگند. جوزف استپانسکی از الجزیره توضیح می دهد که چرا کنترل سنا بسیار مهم است.

سناریوهای شب انتخابات: شمارش پیچیده و حملات ترامپ به یکپارچگی آرا باعث شده تا کارمندان برای بدترین شب انتخابات آماده شوند.

تغییر آب و هوا: نیک کلارک ، سردبیر محیط زیست الجزیره آنچه را که در انتخابات ریاست جمهوری روز سه شنبه برای محیط زیست در نظر گرفته بود ، خراب می کند.

جایی که کاندیداها هدایت می شوند

امروز ترامپ پنج راهپیمایی در میشیگان ، آیووا ، کارولینای شمالی ، جورجیا و فلوریدا برگزار می کند. وی ضمن بازدید از پنسیلوانیا و ویسکانسین ، فردا به میشیگان و کارولینای شمالی برمی گردد.

بایدن دو روز آینده را در پنسیلوانیا سپری خواهد کرد. فردا ، همدست وی کمالا هریس ، همسر بایدن جیل و شوهر هریس ، داگ امف ، برای گردش در ایالت آخر روز به پنسیلوانیا می رسند.

معاون رئیس جمهور مایک پنس نیز روز را دوشنبه در پنسیلوانیا سپری خواهد کرد.



[ad_2]