دیسانتیس تور تبلیغاتی خود در ایالات متحده را با توقف در آیووا آغاز می کند | اخبار انتخابات

[ad_1]

ران دیسانتیس یک کمپین رعد اسا چند ایالتی را در آیووا راه اندازی کرده است، جایی که او اولین توقف در تور مبارزات انتخاباتی خود را از زمان اعلام نامزدی خود برای رقابت های ریاست جمهوری 2024 ایالات متحده انجام می دهد.

فرماندار فلوریدا روز سه شنبه در آغاز یک تور سه ایالتی با 12 توقف برنامه ریزی شده برای 4 روز، حدود 500 نفر را که در کلیسایی در حومه شهر د موین جمع شده بودند، سخنرانی کرد.

دیسانتیس که رقیب اصلی جمهوریخواهان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا محسوب می شود، در اواخر هفته به انتخابات مقدماتی اولیه در ایالت های نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی سفر می کند.

این حضور شش روز پس از یک اعلان کمپین آنلاین رخ می دهد که سؤالاتی را در مورد آمادگی او برای حضور در مرحله ملی ایجاد کرد. فراتر از راه اندازی کم رنگ، دیسانتیس کارزار انتخاباتی خود را با تماشای ترامپ در نظرسنجی ها آغاز کرد و در عین حال با سؤالات مداوم در مورد توانایی او برای ارتباط شخصی با رأی دهندگان مواجه بود.

توقف سه‌شنبه شب دیسانتیس در کلیسای ابدیت در کلایو، اشاره‌ای آشکار به مسیحیان انجیلی است که در انجمن‌های حزبی جمهوری‌خواه آیووا تسلط دارند. دیدار او به رای دهندگان فرصتی برای ملاقات با نامزد جدید می دهد، درست همان طور که او انتقادات خود را از ترامپ افزایش می دهد.

او تپه بزرگی برای بالا رفتن دارد – و فکر می‌کنم همه با آن موافق هستند – تا بتواند مردم را متقاعد کند که می‌تواند ترامپ را شکست دهد، که می‌تواند کارش را اگر نگوییم بهتر از ترامپ خوب انجام دهد. برنی هیز، رئیس جمهوری خواه شهرستان لین، جایی که دیسانتیس قصد دارد روز چهارشنبه سفر خود به آیووا را به پایان برساند.

دیسانتیس ماه ها مورد حمله ترامپ قرار گرفته است، از جمله دور جدیدی از حملات این هفته.

عکس‌های اخیر ترامپ بر رهبری دیسانتیس به عنوان فرماندار فلوریدا در طول همه‌گیری متمرکز شده است. رئیس جمهور سابق در پلت فرم رسانه های اجتماعی خود نوشت که فلوریدا “سومین بدترین ایالت در مرگ و میر ناشی از کووید” است.

پس چرا می گویند DeSanctus کار خوبی انجام داده است؟ نیویورک مرگ کمتری داشت!» ترامپ نوشت.

در همین حال، کمیته اقدام سوپر سیاسی (PAC) طرفدار ترامپ به پخش تبلیغات این هفته در تلویزیون آیووا ادامه داد و دیسانتیس را به افزایش مالیات متهم کرد، اتهامی که دیسانتیس آن را رد کرد.

کیم ریسبرگ از مرکز دالاس، آیووا، به همراه همسرش در مراسم معرفی DeSantis شرکت کرد. او در سال‌های 2016 و 2020 به ترامپ رأی داد، اما گفت که این بار لزوماً به ترامپ متعهد نیست. این زوج می خواستند شرکت کنند زیرا به پلت فرم DeSantis علاقه داشتند.

این مرد 59 ساله به آسوشیتدپرس گفت که دیسانتیس “کمی نرم تر” و “برای توده ها جذاب تر است.”

با رقابت ترامپ و دیسانتیس برای یک شغل، او می‌داند که این می‌تواند یک مسابقه تلخ باشد. اما رایسبرگ افزود: “در مقطعی دوست دارم آنها را در یک تیم ببینم.”

شاید باید کمی صبر کرد.

در روزهای اخیر، دیسانتیس در طول دور مصاحبه با رسانه‌های دوستانه در سال گذشته، از یک ضربه مورب به ترامپ به زیر سوال بردن مستقیم اعتبار محافظه‌کارانه رئیس‌جمهور سابق – به‌ویژه، مدیریت او با همه‌گیری ویروس کرونا و سوابق عدالت کیفری‌اش – تبدیل شده است. .

دیسانتیس لایحه دو حزبی را که در سال 2018 توسط ترامپ امضا شد که حداقل مجازات های اجباری زندان فدرال را کاهش می داد و به مجرمان غیرخشونت آمیز اجازه می داد زمان زندان خود را کاهش دهند، “لایحه فرار از زندان” نامید. به عنوان یکی از اعضای کنگره، دیسانتیس به نسخه اولیه این اقدام رای داد، اما پس از انتخاب به عنوان فرماندار و قبل از تصویب لایحه نهایی و کمتر سختگیرانه، کنگره را ترک کرد.

دیسانتیس همچنین گفت که ترامپ به طرز نادرستی به کشور خیانت کرد [Anthony] Fauci، مدیر سابق موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، که به رهبری واکنش کشور به COVID-19 کمک کرد.

دیسانتیس کمپین خود را در 24 می طی گفتگوی آنلاین با ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر اعلام کرد. جریان صوتی بارها و بارها از کار افتاد و شنیدن پیام را برای اکثر کاربران دشوار می‌کرد.

دیسانتیس از پیام خود مبنی بر اینکه پیروزی های قانونگذار محافظه کار در فلوریدا پادزهر آن چیزی است که او آن را کشوری می نامد که به طور فزاینده ای توسط چپ های افراطی کنترل می شود، خودداری نکرد.

DeSantis به عنوان فرماندار، لوایحی را با هدف قرار دادن موضوعات فرهنگی مانند محدود کردن بحث در مورد تمایلات جنسی در مدارس آغاز کرده است. او همچنین به دنبال دیزنی رفت و تلاش کرد تا غول سرگرمی ایالتی را به دلیل سرپیچی از قانون ایالتی که منتقدان آن را «نگو همجنس‌گرا» نامیده‌اند، از قدرت خودگردانی‌اش سلب کند.

افول آمریکا اجتناب ناپذیر نیست. این یک انتخاب است،” DeSantis در جریان پخش صوتی نامشخص گفت. و ما باید مسیر جدیدی را انتخاب کنیم، راهی که به احیای آمریکا منتهی شود.»

درهای شیشه ای، با کتیبه "ابدیت" بالای آنها نوشته شده است، توسط دو مرد با تابلوهای DeSantis تزئین شده است.
کارگران برای ورود ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در یک ایستگاه انتخاباتی ریاست جمهوری در کلیسای ابدیت در کلایو، آیووا، در روز سه شنبه آماده می شوند. [Charlie Neibergall/AP Photo]

DeSantis با موفقیت در آیووا و سایر ایالت های رای گیری اولیه به لطف ابر PAC هرگز عقب نشینی نکنید، راه اندازی شد.

این گروه می‌تواند مقادیر نامحدودی پول از مشارکت‌کنندگان ثروتمند دریافت کند و از این بودجه برای شروع سازماندهی حمایت از فرماندار استفاده کرده است. قانون امور مالی کمپین، گروه را ملزم می کند که کار خود را بدون هماهنگی با DeSantis انجام دهد.

کمپین DeSantis و یک super PAC طرفدار DeSantis در روز سه‌شنبه در خارج از کلیسای Eternity در کلایو در کنار یکدیگر کار کردند. داوطلبان Super PAC حامیان خود را ثبت نام کردند تا در حالی که موسیقی در نزدیکی پخش می شود، به یک جناح برای DeSantis متعهد شوند. از سوی دیگر، کارکنان و داوطلبان کمپین DeSantis شرکت کنندگان را از طریق امنیت به راه انداختند.

همین پویایی در رویدادهای برنامه ریزی شده برای چهارشنبه در شهر محافظه کار سیوکس و شورای بلوفس در غرب آیووا، و همچنین در شهر تولیدی و دانشگاهی Pella در شرق مرکزی آیووا، انتظار می رفت. سفر دسانتیس به آیووا در سدار رپیدز به پایان خواهد رسید.

DeSantis با رسمی کردن پیشنهاد خود، یک شخصیت متحد کننده به سوپر PAC می دهد که حتی اگر نتواند با گروه کمپین رسمی خود هماهنگ کند، می تواند در رویدادهایش شرکت کند.

این رویکرد با هدف به حداکثر رساندن دلار فوق العاده PAC است. همچنین راهی برای کمک به دسانتیس در رقابت در آیووا برای دستگیری ترامپ است، که کمپین او می‌گوید به لطف تلاش‌های منضبط‌تر و مبتنی بر داده‌ها برای اطلاع‌رسانی در مقایسه با کمپین او برای کرسی شلوار در سال ۲۰۱۶، هزاران طرفدار جمع‌آوری کرده است.

مردی انبوهی از پرچم ها را در کنار یک چادر سفید با بنری که روی آن نوشته شده است، جدا می کند: "ترامپ می آید.  تجهیزات رالی"
آب و هوای نامساعد، یک گردهمایی برنامه ریزی شده انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را در دموین، آیووا، در 13 می لغو کرد. [File: Matthew Putney/AP Photo]

ترامپ سعی کرد از دیسانتیس در آیووا پیشی بگیرد تا محبوبیت خود را نشان دهد. در ماه مارس، ترامپ سه روز پس از اینکه دیسانتیس در جریان توری برای تبلیغ خاطراتش با تماشاچیان آنجا صحبت کرد، تیتر یک رویداد در تئاتر داونپورت شد.

ترامپ قرار است روز پنجشنبه، یک روز پس از تور دیسانتیس، به آیووا بازگردد. انتظار می‌رود رئیس‌جمهور سابق رویدادهایی را در منطقه Des Moines برگزار کند، با محافظه‌کاران بانفوذ دیدار کند و امشب با شان هانیتی، مجری کانال فاکس نیوز، مصاحبه کند.

جک اسپونمور به مدت 9 سال در حضور دیسانتیس در کلیسایش شرکت کرده است تا ببیند فرماندار فلوریدا چه نوع انرژی به همراه خواهد داشت. این جوان 20 ساله از ترامپ در سال 2020 حمایت کرده است، اما به آسوشیتدپرس گفته است که علاقه مند به بررسی نامزدهای دیگر است.

اسپونمور، از ادل، آیووا، گفت: «به همین دلیل است که ما سیستمی را داریم که داریم. “من به دنبال رئیس جمهور هستم. من به دنبال کسی هستم که ما را راهنمایی کند. این چیزی است که من سعی می کنم در DeSantis پیدا کنم.

او با اشاره به حملات ترامپ به دیسانتیس افزود: «من طرفدار زیادی از سایه نیستم».

[ad_2]