رئیس فدرال رزرو ، وزارت خزانه داری از کنگره خواستار تشویق پل ایالات متحده | اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، با افزایش عفونت های COVID ، اقتصاد آشفته ایالات متحده برای رسیدن به سال 2021 به “پل” مالی نیاز دارد.

جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده و استفان منوچین ، وزیر خزانه داری آمریکا ، از کنگره خواستند که بودجه تسویه حساب COVID-19 را بدون تأخیر بیشتر تصویب کند ، هرچند دموکرات ها همچنان به تصمیم منچین برای اجازه منقضی شدن پنج برنامه وام فدرال رزرو ، حمله می کنند. در طی همه گیری

پاول در مستقیم ترین اظهار نظرهای خود تاکنون ، روز چهارشنبه به کمیته خدمات مالی مجلس گفت که حمایت اقتصادی از طرف کنگره “بسیار مهم” است.

پاول گفت ، بودجه جدید به عنوان “پلی” برای خروج اقتصاد از محیط فعلی که در آن عفونتهای ویروسی در حال افزایش است تا سال آینده ، زمانی که واکسن ها باید به طور گسترده در دسترس باشد ، وجود دارد.

پاول گفت: “ما تلاش می کنیم تا آنجا که ممکن است افراد بیشتری از این پل عبور کنند.”

پاول گفت ، بدون كمك بيشتر مردم خانه هاي خود را از دست خواهند داد و مشاغل كوچك نيز از كار خواهند افتاد. وی گفت: “شما می توانید بخشهایی از اقتصاد را از دست دهید ، كه هر سال بهبودی را كند می كند.”

پاول به نمایندگان مجلس گفت: “ما همه جا می شنویم كه تجارت كوچك واقعاً تحت فشار است.”

برای روز دوم ، تعدادی از قانونگذاران دموکرات در کمیته تصمیم مانچین را برای اجازه دادن به پنج برنامه وام دهی فدرال رزرو در اواخر سال جاری به چالش کشیدند ، با این استدلال که قرائت وی از قانون نادرست بود. آنها می گویند که تعقیب دولت بایدن که از نظر مالی وارد می شود ، یک مانور سیاسی است.

سخنگوی ماکسین واترز ، رئیس هیئت نمایندگان مجلس ، به منوچین گفت: “هیچ دلیل موجهی برای لغو این اسناد وجود ندارد.” “این احمقانه و بی پروا است.”

در یک تقسیم نادر با خزانه داری در ماه گذشته ، بانک فدرال بیانیه ای صادر کرد و گفت که پس از گفتن منچین برای پایان دادن به برنامه ها ، ادامه حمایت اقتصادی مهم است.

منوچین بارها و بارها تأکید کرده است که وی به سادگی قانون CARES را رعایت کرده است.

وقتی از پاول پرسیدند که آیا شما با این تفسیر موافق هستید ، پاول تسلیم منوچین شد.

پاول روز چهارشنبه گفت که بانک فدرال بیانیه ای صادر کرده است تا روشن کند که بانک مرکزی متعهد به ارائه حمایت های اضافی از اقتصاد است.

پاول گفت: “ما نگران بودیم كه جامعه سو mis تفسیر كند (اقدام منوچین) زیرا فدرال رزرو در حال عقب نشینی بود و فكر می كرد كار ما تمام شده است.”

منوچین در پاسخ به این س whatال که چه کنگره ای باید در لایحه امداد که ممکن است در جلسه لنگ این ماه تصویب شود ، معرفی کند ، اولویت وی این است که اجازه دهد خزانه داری از 140 میلیارد دلار وجوه باقیمانده استفاده کند برای ارائه دور دوم وام های تجارت کوچک تحت یک برنامه حمایت از حقوق و دستمزد.

اگر مشاغل از برخی شرایط با هدف جلوگیری از تعدیل نیرو برخوردار باشد ، برنامه PPP به شرکت ها امکان می دهد وامهایی را برای نگه داشتن کارمندان خود در یک وام ساده دریافت کنند.

مانوچین گفت كه كنگره همچنین باید برخی از برنامه های جبران خسارت اضطراری را كه حدود 11 میلیون كارگر استفاده می كنند ، مورد بررسی قرار دهد. این برنامه ها در اواخر این ماه بدون اقدام کنگره منقضی می شوند.

قانون گذاران پس از انقضا بسیاری از برنامه های مراقبت 2 تریلیون دلاری در آگوست ، نتوانستند در مورد تسکین اقتصادی بیشتر به توافق برسند. دموکرات ها بیشتر از آنچه سنا تحت کنترل GOP تمایل داشت تأمین کند ، بودجه می گیرند.

روز سه شنبه ، یک گروه دو حزبی از سناتورها از لایحه ای برای کمک به کل 908 میلیارد دلار رونمایی کردند که امیدواری ها برای شکستن بن بست قانونی را افزایش داد.

منوچین گفت که وی با نانسی پلوسی ، رئیس پارلمان ، که از تابستان امسال تلاش می کند لایحه ای بزرگتر را دنبال کند ، گفتگو کرده است. منوچین گفت ، متأسفانه ، پلوسی اصرار داشت كه یك پیمانه نیمی از نان به اندازه كافی خوب نباشد.

منوچین گفت: “من كنگره را به لنگیدن تشویق می كنم.” “بیا کاری انجام دهیم.”

وی گفت که رئیس جمهور دونالد ترامپ را هر روز به روز نگه می دارد.



[ad_2]