رئیس WHO Tedros در قرنطینه پس از تماس COVID-19 دریافت می کند | سوئیس

[ad_1]

Tedros Adhanom Gebrays می گوید پس از مثبت شدن تماس با آزمایشات خود به قرنطینه خود می رود و از خانه کار می کند.

Tedros Adhanom Gebreesus ، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، گفت که وی پس از تماس فردی با آزمایش COVID-19 در قرنطینه به سر می برد.

اواخر روز یکشنبه در توییتی اضافه کرد که بدون علامت است و احساس خوبی دارد.

“من به عنوان تماس شخصی که از نظر آزمایش # COVID19 مثبت شناخته شده است. من خوب و بدون علائم هستم ، اما طبق پروتکل هایWHO طی چند روز آینده خودم قرنطینه می شوم و از خانه کار می کنم. “

وزیر خارجه سابق اتیوپی 55 ساله در صف مقدم تلاش های آژانس بهداشتی سازمان ملل برای مبارزه با بیماری همه گیر بود.

COVID-19 از زمان کشف آن در اواخر سال گذشته در چین ، تقریباً 1.2 میلیون نفر جان خود را از دست داده و بیش از 46 میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است.

تدروس در توییتر تأکید کرد که “بسیار مهم است که همه ما از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنیم.”

وی افزود: “به این ترتیب ، ما زنجیره انتقال # COVID19 را می شکنیم ، ویروس را سرکوب می کنیم و از سیستم های بهداشتی محافظت می کنیم.”

WHO از همه افراد می خواهد که هنگام شستن دست ها ، ماسک زدن و فاصله گرفتن از آنها احتیاط کنند و از مقامات می خواهد تا افراد مبتلا به COVID-19 را شناسایی ، جداسازی ، آزمایش و مراقبت کنند و سپس تماس های آنها را کنترل و قرنطینه کنند.

اظهارات تدروس زمانی صورت گرفت که چندین کشور اروپایی از جمله سوئیس ، که دفتر مرکزی آن WHO است ، ساعت ها را با قفل های جدید و محدودیت هایی با هدف جلوگیری از رشد موارد و مرگ و میر به منبع بازگرداند.

ژنو ، پایتخت سوئیس ، روز یکشنبه وضعیت اضطراری جدیدی را اعلام کرد و گفت این فراتر از اقدامات ملی است و تمام بارها ، رستوران ها و فروشگاه های غیر ضروری را تعطیل می کند.

مقامات در حدود 500،000 نفر گفتند که اقدامات جدید به دلیل موارد در حال رشد – با بیش از 1000 آزمایش مثبت روزانه در روزهای اخیر – و همچنین ایجاد حباب در تعداد بیماران COVID-19 در بیمارستان ها و بخش های اورژانس ژنو مورد نیاز است.



[ad_2]