راست های افراطی آلمان در حال برگزاری کنگره ای با “پتانسیل کانون داغ” COVID هستند آلمان

[ad_1]

حدود 600 عضو AfD قرار است روز شنبه در یک نیروگاه هسته ای بلااستفاده در شهر کالکار دیدار کنند و این باعث هشدارهای همه گیر شد.

صدها نفر از نمایندگان AfD روز شنبه برای کنگره ای جمع می شوند که مقامات هشدار داده اند ممکن است به یک ویروس کرونا تبدیل شود زیرا حزب راست افراطی آلمان به طور فزاینده ای به فعالان معترض به محدودیت های ویروس کرونا می پیوندد.

ششصد عضو حزب ضد مهاجر ضد مسلمان قرار است در یک نیروگاه هسته ای بلااستفاده در شهر کالکار در غرب آلمان دیدار کنند تا اولین مفهوم خود را در مورد حقوق بازنشستگی ارائه دهند.

آلترناتیو برای آلمان (AfD) برای به دست آوردن تأیید برای اجتماع عظیم در زمانی که از آلمانی ها خواسته شد تماس خود را فقط به دو خانوار همزمان محدود کنند ، به قوانین سختگیرانه ای از جمله ماسک اجباری و فاصله گرفتن در سالن بزرگ پیوست.

مقامات امنیتی حزب باید همراه با مقامات کالکار از رعایت قوانین اطمینان حاصل کنند.

صدها پلیس نیز برای محافظت از خود در برابر صحنه های سرکش مستقر خواهند شد ، زیرا معترضین به ضد AfD نیز اعلام کردند که قصد دارند در خارج از کشور تظاهرات کنند.

بریتا شولتز ، شهردار کالکار هشدار داد و این رویداد می تواند “به یک نقطه داغ تبدیل شود” و افزود که اگرچه برگزاری چنین رویداد بزرگی “غیرمسئولانه” است ، اما تجمعات سیاسی ممنوع نیست.

از آنجا که در این جلسه باید انتصابات جدیدی به عضویت هیئت مدیره AfD در بیایید ، کنگره از قوانین منع اجتماعات بزرگ در ایالت نوردراین-وستفالن معاف شد.

بیش از 15000 مرگ ناشی از COVID

در مقابل ، حزب HDZ صدراعظم آنگلا مرکل دو بار کنگره خود را برای انتخاب رهبر جدید به دلیل خطرات عفونت ویروس کرونا به تعویق انداخته است. آخر هفته گذشته سبزها به صورت آنلاین دیدار کردند.

دتلو اسپانگنبرگ ، سخنگوی سیاست های بهداشتی AfD ، با جلوگیری از خطرات احتمالی ، اظهار داشت: ویروس کرونا از نظر روند بیماری و همچنین کشنده بودن با آنفولانزا قابل مقایسه است. اقدامات جدی [taken to fight it] متناسب نیستند “

آلمان بیش از یک میلیون ویروس کرونا ویروس ثبت کرده است. طبق آمار رسمی ، در مجموع 15586 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

“تبلیغات نظامی”

AfD از هفت سال پیش که زندگی خود را به عنوان یک لباس Eurosceptic آغاز کرد ، کانون بحث و جدال های مکرر بوده است.

در سال 2015 ، وقتی افکار عمومی علیه تصمیم صدراعظم آنگلا مرکل برای باز نگه داشتن مرزهای آلمان به روی صدها هزار نفری که از جنگ عراق و سوریه فرار می کردند ، بدتر شد ، AfD به یک حزب ضد مهاجرت تبدیل شد.

او به دلیل موقعیت اسلام هراسی اش در انتخابات 2017 جایزه گرفت ، وقتی رای دهندگان او را برای اولین بار به بوندستگ فرستادند تا به بزرگترین گروه مخالف پارلمان تبدیل شود.

یک سال قبل از انتخابات ملی ، حزب بار دیگر در کنار گروه های مخالف دولت قرار گرفت – این بار به دلیل محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با بیماری همه گیر COVID-19.

الكساندر گولند ، رهبر رهبر حزب ، اخیراً دولت را به استفاده از “تبلیغات نظامی” برای دفاع از “دیكتاتوری تاج” خود متهم كرد.

محدودیت ویروس ضد کرونا

اکنون سیاستمداران AfD نیز مرتباً در کنار هم تظاهرکنندگان علیه محدودیت ویروس کرونا راهپیمایی می کنند.

در آخرین دور اعتراضات در مرکز برلین ، هنگامی که خشونت به حدی رسید که رئیس پلیس صوفیه گفت دهه ها دیده نشده بود ، یک سیاستمدار AfD به استفاده از یک گواهی پزشکی جعلی متهم شد که ادعا می کند خیر می تواند پوشش لازم برای بینی و دهان را بپوشد.

اخیراً در حادثه ای جداگانه ، هولند مجبور به عذرخواهی شد ، پس از آنكه دو تن از نمایندگان حزب از دو نماینده راست افراطی یوتیوب در پارلمان دعوت كردند و آنها همچنان به آزار و اذیت سیاستمداران در ساختمان ادامه دادند.

با این حال ، رتبه بندی AfD حدود 10 درصد است ، در اوج بحران پناهندگان ، از 15-16 درصد است.

در سال 2017 ، رای دهندگان آلمانی AfD را برای اولین بار به بوندستاگ فرستادند تا به بزرگترین گروه مخالف پارلمان تبدیل شود [File: Fabian Bimmer/Reuters]

مبارزه سمی بین محافظه کاران فوق العاده و دیگر اعضای حزب ، AfD را ضعیف کرد. برخی از رأی دهندگان همچنین از انجمن با سرسپردگان نئونازی خارج شده اند ، زیرا رادیکال ترین جناح AfD “Fluegel” اکنون تحت نظارت رسمی توسط آژانس اطلاعاتی آلمان قرار دارد.

در عوض ، با ابراز رضایت اکثریت قریب به اتفاق مردم از پاسخ خود به بیماری همه گیر ، رتبه های تایید مرکل – که قرار است سال آینده از سیاست خارج شوند – به اوج جدیدی رسیده است.



[ad_2]