راهنمای خشونت با اسلحه وینی پو خشم را در ایالات متحده برانگیخت | اخبار خشونت با اسلحه

[ad_1]

پسر 5 ساله سیندی کامپوس به قدری از کتاب وینی پو که در مدرسه دریافت کرده بود هیجان زده بود که از او خواست به محض رسیدن به خانه آن را با او بخواند.

اما قلبش غرق شد وقتی متوجه شد که درسی است که وقتی «خطر نزدیک است» چه باید کرد، به بچه ها توصیه کرد درها را قفل کنند، چراغ ها را خاموش کنند و بی سر و صدا پنهان شوند.

با خواندن کتاب ایمن بمان، کامپوس شروع به گریه می کند و پسرش را گیج می کند. مدرسه او در ایالات متحده متن را بدون توضیح یا هشدار به والدین با دانش آموزان به خانه فرستاد.

سیندی کامپوس کتاب را می خواند "برحذر بودن" به پسرش در دالاس
والدین سیندی کامپوس وقتی فهمید پسرش با راهنمای بقای خشونت با اسلحه که به شخصیت کتاب کودکان وینی پو اختصاص داده شده بود به خانه فرستاده شده بود ناراحت شد. [Cindy Campos/AP Photo]

کامپوس گفت: «سخت است زیرا شما در حال خواندن یک داستان قبل از خواب برای آنها هستید و در واقع اکنون باید به این شیوه زیبا توضیح دهید که کتاب درباره چه چیزی است در حالی که دقیقاً زیبا نیست.

او گفت که دانش آموز کلاس اول او که در همان مدرسه ابتدایی دالاس، تگزاس به عنوان پسرش تحصیل می کند، هفته گذشته نیز نسخه ای از کتاب را دریافت کرد. او پس از پست کردن در مورد آن در یک گروه آنلاین محله، والدین نگران دیگری را پیدا کرد که فرزندانشان نیز کتاب را به خانه آورده بودند.

تصمیم منطقه برای فرستادن بچه ها به خانه با کتاب موج زد. فرماندار دموکرات کالیفرنیا، گاوین نیوسام، در توییتی نوشت: «اکنون وینی پو به بچه‌های تگزاس یاد می‌دهد که تیراندازی فعال باشند، زیرا مقامات منتخب جرأت لازم برای ایمن نگه‌داشتن بچه‌های ما و تصویب قوانین ایمنی اسلحه را ندارند.»

این امر به اندازه کافی واکنش‌های شدیدی را برانگیخت تا توضیحی را از ناحیه مدرسه مستقل دالاس، که روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «هر روز سخت برای جلوگیری از تیراندازی در مدارس» با مقابله با تهدیدات آنلاین و بهبود تدابیر امنیتی، تلاش می‌کند. او همچنین تمرینات تیراندازی فعال را انجام می دهد.

این منطقه گفت: «اخیراً کتابچه ای برای والدین به خانه فرستاده شد تا با فرزندان خود در مورد چگونگی ایمن بودن در چنین مواردی صحبت کنند. متأسفانه ما هیچ راهنمایی یا زمینه ای به والدین ارائه نکردیم. ما از سردرگمی به وجود آمده پوزش می‌خواهیم و از والدینی که به ما کمک کردند تا شرکای بهتری باشیم، سپاسگزاریم.»

ولسوالی نگفت که چند مکتب و کلاس در منطقه این کتاب ها را دریافت کرده اند.

کامپوس گفت که این کتاب «تسخیرکننده» است و به‌نظر می‌رسد که فرستادن آن به خانه به ویژه «ناشنوا» به نظر می‌رسد، زیرا ایالت سالگرد تیراندازی گسترده سال گذشته در Uvalde را جشن می‌گیرد، زمانی که یک مرد مسلح 19 کودک و دو معلم را در یک مدرسه ابتدایی کشت.

این همچنین در حالی رخ می دهد که مجلس قانونگذاری تگزاس تحت کنترل جمهوری خواهان جلسه ای را به پایان می رساند که در آن تقریباً همه پیشنهادات برای تشدید قوانین اسلحه را رد کرد. اما او قانونی را تصویب کرد که کتابخانه‌های مدارس را از داشتن کتاب‌هایی که حاوی توضیحات، تصاویر یا صداهایی هستند که رفتار جنسی غیرمرتبط با برنامه درسی مورد نیاز مدرسه را نشان می‌دهند، ممنوع می‌کند.

تمرین‌های تیراندازی فعال در مدارس آمریکا رایج شده‌اند، اگرچه در مورد اینکه آیا آنها بیشتر ضرر می‌کنند یا خیر بحث‌هایی وجود دارد.

کامپوس گفت که در حالی که با هدف کتاب موافق نیست، آرزو می کند که ای کاش با هشداری به والدین می آمد تا بتواند آن را در زمان مناسب و به شیوه درست به فرزندانش معرفی کند. او گفت که در مورد تیراندازی در مدرسه با فرزندانش صحبت کرده است و احتمالاً تصمیم گرفته است تا زمانی که حمله دیگری رخ دهد، منتظر خواندن کتاب برای آنها باشد.

کامپوس که برای اولین بار با وکیل اوک کلیف صحبت کرد، گفت: “من این کار را در اوقات فراغت خود انجام می دهم.”

روی جلد کتاب نوشته شده است: «اگر خطری وجود دارد، اجازه دهید وینی پو و خدمه‌اش به شما نشان دهند که چه کاری باید انجام دهید.» درون آن، قسمت‌هایی مانند: «اگر خطر نزدیک است، نترسید. تا زمانی که پلیس ظاهر شود به عنوان پو پنهان شوید. درها باید قفل و راهرو مسدود شود. چراغ را خاموش کنید تا از دید دور بمانید.

این کتاب توسط Pretorian Consulting منتشر شده است، یک شرکت مستقر در هیوستون که آموزش و خدماتی در زمینه ایمنی، امنیت و مدیریت بحران ارائه می دهد.

این شرکت که به پیام‌های آسوشیتدپرس برای اظهار نظر پاسخ نداد، در وب‌سایت خود می‌گوید که از مواد مناسب سن برای آموزش مفاهیم «دویدن، پنهان کردن، مبارزه کردن» استفاده می‌کند – رویکردی که مقامات می‌گویند غیرنظامیان باید فعالانه از تیرانداز استفاده کنند. موقعیت ها

این شرکت همچنین در وب سایت خود می گوید که برنامه درسی K-6 آن شامل شخصیت های وینی پو است که در حال حاضر در مالکیت عمومی هستند و حتی در یک فیلم ترسناک اخیر به نمایش درآمده اند.

[ad_2]