راه برای افزایش سرعت رشد موها

ما با تعداد کل فولیکول های مو است که ما افزایش سرعت رشد مو را در طول عمر ما به دنیا آمد. حدود 5 میلیون در بدن ما وجود دارد ، اما حدود 100000 فولیکول در سر ما وجود دارد. با سن یا بیماری های خاص ، برخی از فولیکول ها تولید مو را متوقف می کنند ، بنابراین طاسی یا ریزش مو رخ می دهد.

آکادمی آمریکایی پوست و مو می گوید که مو به طور متوسط حدود یک اینچ در هر ماه رشد می کند. این حدود 6 اینچ در هر سال برای مو بر روی سر است.

شش راه برای سرعت بخشیدن به رشد مو

رشد سریع موهای شما فقط به شما بستگی دارد:

عصر.

با سن ، رشد مو کمتر می شود

نوع مو مخصوص

رشد مو در نژادهای مختلف و رنگ پوست متفاوت است

سلامت عمومی.

بیماری ها و بیماری ها نیز می تواند بر سلامت مو تاثیر بگذارد

سایر شرایط بهداشتی افزایش سرعت رشد مو اینجا کلیک کنید

به عنوان مثال ، تغذیه با شیر مادر ، شستشو یا تورم ، و همچنین قرار گرفتن در معرض فیزیکی یا شیمیایی مو می تواند بر سلامت آنها تاثیر بگذارد

علم است نه به اندازه کافی در مورد نحوه کنترل رشد مو در سطح سلولی در بدن و به اصطلاح Damabid شما می دانید که چگونه ما می توانیم به طور مستقیم رشد مو سریع تر از ما می توانیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد علم رشد مو و نحوه استفاده از این دانش برای توسعه موهای سالم.

مراحل رشد مو
مو در سه مرحله رشد می کند و هر رشته مو برنامه خود را دنبال می کند. این سه مرحله عبارتند از:

آناژن: مرحله فعال رشد مو ، که 2-8 سال طول می کشد

کاتاژن: مرحله انتقالی که در آن مو رشد نمی کند ، 4-6 هفته طول می کشد

تلوژن: مرحله استراحت ریزش مو 2-3 ماه طول می کشد

در پوست سر ، 90 ٪ 95٪ از فولیکول های مو در مرحله anagenic هستند. این به این معنی است که حدود 5-10 ٪ از مرحله تلوژنیک موهای 100-150 است که هر روز سقوط می کنند.

آیا می توانید مدت زمان فاز آناژن را برای رشد مو افزایش دهید؟
چه مدت طول می کشد فاز آناژن بستگی دارد که آیا سلول های اصلی فولیکول همچنان به ضرب و اینکه آیا آنها تبدیل به سلول های کیهانی. مو رشد می کند زیرا سلول های ماتریس توسعه زمانی که آنها رسیدن به بالای فولیکول ساختار تغییر یافته خود را. ساختار خود تسطیح با کراتین به مو است که از سطح پوست شما برداشته ترکیب شده است.

محققان هنوز در حال مطالعه چه اجازه می دهد افزایش سرعت رشد مو تا بدن ما به “روشن” مراحل آناژن. اما مراحل است که شما می توانید برای تقویت موهای سالم در مرحله آناژن وجود دارد.

مو از سلول های کراتین و سلول های مرده پوست افزایش سرعت رشد مو ساخته شده است. اگر چه هیچ راهی مستقیم به سرعت رشد مو در شب وجود دارد ، مراحل است که شما می توانید موهای خود را سالم و طولانی نگه دارید وجود دارد. قبل از تحقیق در مورد مکمل ها مانند بیوتین ، کراتین یا سایر مکمل های غذایی با پزشک خود مشورت کنید. یا با مشاوران ما در وب سایت تماس بگیرید و مشاوره بگیرید.

راه هایی برای افزایش رشد مو

– با ویتامین ها و مواد مغذی
اگر چه بسیاری از شرکت ها ترویج ویتامین ها یا مکمل های رشد مو ، آنها همیشه به طور مستقیم مو تاثیر نمی گذارد. شما باید بدانید که بدن نیاز به مقدار زیادی انرژی برای رشد مو. توجه کافی به یک رژیم غذایی متعادل و مواد مغذی می تواند بر رشد مو تاثیر بگذارد. ویتامین ها و مواد معدنی واسطه برای به دست آوردن این انرژی از سلول ها هستند

بهتر است برای دریافت ویتامین ها و مواد مغذی افزایش سرعت رشد مو از رژیم غذایی خود را ، اما مکمل های شما نیاز عبارتند از:.

راه برای سرعت بخشیدن به رشد مو

امگا 3 و 6

در یک مطالعه انجام شده در زنان 1,200 ، کسانی که از این ماده استفاده می کردند ریزش مو بسیار کمتر از کسانی بود که از این ماده استفاده نمی کردند

روی (روی)

عدم وجود این ماده باعث ریزش مو می شود

ویتامین B5 و بیوتین

مطالعات متعددی اثر کمبود این مواد در ریزش مو ثابت کرده اند

ویتامین C

اثر آنتی اکسیدانی ویتامین C می تواند استرس اکسیداتیو را کاهش دهد که منجر به سفیدی و نازک شدن مو می شود. افزایش سرعت رشد مو

آهن

با کمبود این ماده معدنی که باعث کم خونی می شود ، ریزش مو رخ می دهد.

ویتامین D

در این مطالعه ، افراد مبتلا به ریزش مو کمبود ویتامین d بیشتری نسبت به افراد بدون ریزش مو داشتند.

 

– استفاده از روغن های معدنی و گیاهی
چند قطره روغن نباتی را به شامپو بریزید یا شامپو را با روغن جوجوبا رقیق کنید. یک مطالعه نشان داد که روغن کدو تنبل و اسانس مقدار موی مرد افزایش سرعت رشد مو را با 40 ٪ افزایش می دهد زمانی که مو از بین می رود.

شش راه برای سرعت بخشیدن به رشد مو

خودداری از استفاده از روغن متمرکز به طور مستقیم بر روی پوست. برای این منظور ، یک اونس از حامل روغن رامیتوان با چند قطره رقیق اسانس به عنوان یک حامل نفت استفاده می شود ، به عنوان مثال. ریزش مو روغن حاوی روغن رزماری و روغن نعناع استفاده می شود که اغلب در حالی که اکثر مطالعات در این زمینه در حال انجام با حیوانات, اما این نتایج نشان می دهد که این روغنها باید یک اثر خوب در رشد مو.

همچنین می تواند این روغن های ضروری را به رسانه های دیگر عرضه کند که از آسیب مو از منبع جلوگیری می کند ، به عنوان مثال:

روغن بلبرینگ ، مانند

نارگیل

آفتابگردان

مواد معدنی

کرچک.

اونا

– سعی کنید محصولات محلی

راه حل های محلی معمولا به افراد مبتلا به ریزش مو تجویز می شوند. افزایش سرعت رشد مو آنها کمک خواهد کرد که شما را به اجازه پایین موهای خود را. مطالعات نشان می دهد که این محصولات در درمان ریزش مو یا ریزش مو و افزایش رشد مو موثر هستند:

ملاتونين

موضعی ریزش مو را کاهش می دهد و تراکم مو را افزایش می دهد

مینوکسیدیل 5 ٪ راه حل برای استفاده موضعی

برای ریزش مو ، او تصویب اداره غذا و دارو را دارد

پروپشيا.

راه حل واقعی این ماده نیز برای افزایش رشد مو موثر است

کتوکونازول.

هر دو خارجی و شامپو برای افزایش رشد مو موثر هستند.

شش راه برای سرعت بخشیدن به رشد مو

– مکمل ها را با کراتین مصرف کنید

مطالعات زیادی در مورد اثر پروتئین ، کراتین و ویتامین ها افزایش سرعت رشد مو بر سلامت مو وجود دارد. در این مطالعه ، محصولی وجود داشت که حاوی 500 میلی گرم کراتین و سایر ویتامین ها و مواد معدنی بود. نتیجه این است که در گروه که در زمان افزودنی در نشان داده شده است:

کاهش ریزش مو توسط 12.5%

5.9 ٪ بهبود قدرت مو

روشنایی و درخشش مو افزایش یافته است

– استفاده از پروتئین

پروتئین باعث رشد مو و محافظت در برابر آسیب های شیمیایی و زیست محیطی. اگر شما اغلب موهای خود را گرم و یا صاف کردن مو و یا سشوار ، با استفاده از پروتئین درمانی می توانید موهای خود را محافظت می کند. شما می توانید این محصولات خرید و یا استفاده از روغن نارگیل به صورت محلی. روغن نارگیل به کاهش افزایش سرعت رشد مو میزان پروتئین قبل و بعد از شستن مو کمک می کند.

مصرف بیش از حد پروتئین می تواند منفی بر کلیه ها تاثیر بگذارد.. بهتر است پروتئین را از رژیم غذایی خود دریافت کنید یا از مکمل ها استفاده کنید. شما باید بدانید که پروتئین را می توان از سبزیجات ، آجیل ، ماست ، گوشت ، تخم مرغ و سایر محصولات به دست آورد.

شش راه برای سرعت بخشیدن به رشد مو

– استفاده از کافئین

مطالعات هنوز در بحث اثر کافئین بر رشد مو اما قابل اعتماد سلولی مطالعه نشان داده است که کافئین می تواند دارای یک اثر تحریک کننده بر روی مو. با استفاده از محصولات مو مبتنی بر کافئین ، مانند شامپو کافئین دار افزایش سرعت رشد مو یا راه حل های کافئین ، به عنوان یک عنصر موثر می تواند رشد مو را افزایش دهد.. اما تا کنون هیچ چیز در مورد مصرف خوراکی کافئین misama و اثر آن بر رشد مو متوجه شده است

آخرین خط

بسیاری از عواملی که کنترل رشد مو خارج از کنترل ما هستند. بهترین کاری که می توانیم برای جلوگیری از ریزش مو و ریزش مو انجام دهیم این است که از تغذیه نامناسب خودداری کنیم. فراموش نکنید که به دنبال یک رژیم غذایی سالم افزایش سرعت رشد مو و متعادل و استرس را تجربه نمی کنند. اگر احساس ریزش مو دارید ، با پزشک خود مشورت کنید. پزشکان ما همیشه در اختیار شما برای دریافت مشاوره.