رهبری پلیس ، که BLM آنها را یک گروه “تروریستی” می نامد ، خشمگین است آمریکا و کانادا

[ad_1]

یک گروه آموزشی معروف برای اجرای قانون ، مقاله تحقیقی طولانی و پر از جعلیات و توطئه ها را تبلیغ کرد که از پلیس محلی می خواست با فعالان Black Lives Matter به عنوان “تروریست هایی” که قصد دارند انقلابی خشونت آمیز داشته باشند ، رفتار کند.

منتقدان گفتند ، این سند که توسط انجمن بین المللی معلمان و مربیان اجرای قانون توزیع شده است ، حاوی سخنان غلط و التهابی است که می تواند مقامات را علیه معترضین و افراد رنگین پوست تحریک کند. این ادعا می کند که Black Lives Matter و Antifa ، به اختصار ضد فاشیست ، “جنبش های انقلابی با هدف سرنگونی دولت ایالات متحده” هستند و آنها “خشونت شدید” را برنامه ریزی می کنند.

فیلیپ آتیبا گوف ، استاد دانشگاه ییل که کارشناس تعصبات نژادی در پلیس است ، این سند را خطرناک خواند و خاطرنشان کرد که این انجمن منبع مهمی برای آموزش مطالب بسیاری از بخشهای کوچک و متوسط ​​در کشور است.

افسران NYPD بازداشت معترضان زندگی سیاه پوستان در پل بروکلین مهم است [File: Yuki Iwamura/AP Photo]

“این خیره کننده است. از بسیاری جهات نگران کننده است. این موضوع در مورد واقعیت نیست ، “گفت گاف ، رئیس اجرایی مرکز پولیس پلیس. “من نگران هستم که این منجر به مرگ غیر ضروری شود.”

در ماه اکتبر ، انجمن پیوندی به مقاله ای در 176 صفحه با عنوان “درک ضد جنگ ضد چریکی و آنتیفا” در به روزرسانی ایمیل اخبار را برای هزاران عضو خود ارسال کرد. این سند ، که “محدود به اجرای قانون” توصیف شده است ، یکی از معدود مطالب موجود در وب سایت خود است. آسوشیتدپرس از این سند از یکی از اعضای سازمان پلیس مطلع شد.

رئیس اجرایی گروه ، هاروی هدون ، از سندی دفاع کرد که وی آنرا نظر یکی از اعضا خواند و قابل انتقاد و بحث است. وی گفت که این انجمن از تبادل ایده و استراتژی برای بهبود آموزش عدالت کیفری پشتیبانی می کند ، اما از رویکردهای خاص پشتیبانی نمی کند.

هدن استدلال می کند که بررسی واقعیت یا محدود کردن توزیع آن سانسور است و انتشار آن امکان بررسی توسط سایر مربیان را فراهم می کند.

وی گفت: “در مورد مسائل مربوط به آموزش همیشه اختلاف نظر وجود خواهد داشت ، اما تا زمانی که اختلاف نظرها به جای شخصی باقی بماند ، ما این ایده ها را سانسور نمی کنیم.” “من مایلم به مربی اجازه دهم که خودش اطلاعات را ارزیابی کند.”

وی افزود: مانند اجرای قانون ، من می ترسم BLM برخی از این انتقادها را برنده شود ، در حالی که ممکن است برخی دیگر تعمیم بیش از حد باشد.

جنبش Black Lets Matter در سال 2013 و در پی تبرئه مرد فلوریدا که به تروان تراوین مارتین 17 ساله تیراندازی کرد و در اوایل سال جاری پس از مرگ جورج فلوید در پلیس مینیاپولیس با شدت و انفجار منفجر شد ، ظهور کرد. اعتراضات در سراسر کشور اکثراً مسالمت آمیز بود ، اما گاهی اوقات با درگیری با پلیس یا تخریب اموال همراه بود. از آن زمان ، بسیاری از فعالان تلاش کرده اند تا دامنه و هزینه های ادارات پلیس محلی و آموزش های اولیه پلیس را کاهش دهند.

معترض در دست داشتن عکسی از جورج فلوید در جریان تجمع Black Lives Matter در بروکلین [File: Kathy Willens/AP Photo]

انجمن اجرای قانون ، که با نام مستعار خود ILEETA شناخته می شود ، در بیانیه ماموریت گفت که “متعهد به کاهش خطر اجرای قانون” و نجات جان از طریق آموزش با کیفیت است. این انجمن کنفرانس سالانه خود را که قرار است در مارس سال آینده در سنت لوئیس برگزار شود ، به عنوان “بزرگترین گردهمایی مربیان اجرای قانون در جهان” تبلیغ کرد. او یک مجله تحقیقاتی منتشر می کند ، سایر مطالب آموزشی و آموزشی را ارائه می دهد ، و یک صفحه فیس بوک را حفظ می کند تا اعضای آن بتوانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند و به اشتراک بگذارند.

سخنگوی رنگ تغییر ، یک سازمان ملی عدالت نژادی ، روز چهارشنبه از ادارات پلیس خواست که روابط خود را با این انجمن قطع کنند و گفت که این تفکر به سبک جنگ را تشویق می کند که درگیری بیشتری در جوامع ایجاد می کند.

“خواندن ناراحت کننده است ، اما برای من اصلاً تعجب آور نیست. این یک روش تفکر است که متأسفانه در فرهنگ پلیس کاملاً برجسته است. “” اسکات رابرتز ، مدیر ارشد مبارزات عدالت کیفری گفت.

پروفسور گاف گفت روسای پلیس که این هفته با آنها درباره این سند صحبت کرده “از این بابت نگران هستند”. او و دیگران گفتند که تبلیغ این روزنامه برای گروه غیرمسئول است.

شریس نلسون ، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه جنوب و کالج A&M گفت: “این سند به دلیل این که اطلاعات غلط وجود دارد ، تعداد زیادی تئوری توطئه وجود دارد ، چقدر خشونت را تشویق می کند و چند دلیل برای توجیه شخصیت زدایی از افراد دارد ، تحت کمربند است.” که جنبش های سیاسی سیاه پوستان را مطالعه می کند.

معترضان سیاه زندگی مهم از راه پورتلند ، اورگان رژه رفتند [File: Noah Berger/AP Photo]

وی گفت این روزنامه بارها و بارها ادعاهای “عجیب و غریب” در مورد ماده زندگی سیاه را تبلیغ كرد ، با پیوند دادن كاذب جنبش با آنتیفا و سو and استفاده مأموران برای استفاده از زور ، جهل فرهنگی را نشان داد و آنها را هر دو “تروریست” خواند كه قصد داشتند پلیس را بكشند.

از جمله بسیاری از ادعاهای بی اساس این است که این دو جنبش “تک تیراندازهای آموزش دیده و فداکار” مستقر در شهرهای خاص را تشکیل داده اند ، جبهه هایی برای روسیه و چین هستند و حملاتی را قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته برنامه ریزی کرده اند.

این روزنامه ادعا می کند کسانی که ماه ها در اعتراضات سال جاری در پورتلند و سیاتل شرکت کردند “احمقان مفیدی” بودند که برای تهیه پوشش برای “نیروهای تروریست سخت و آموزش دیده” که متعاقب آن برگزار می شود ، طراحی شده بودند. این سند هشدار می دهد: “اقدامات خشونت آمیز شدید انتظار می رود و خواستار آن می شود.”

این روزنامه گفت که پرسنل نظامی که در عراق و افغانستان خدمت می کنند ، نگران این تحرکات هستند زیرا “شاهد سازماندهی این نوع گروه های تروریستی ، ایجاد شورش و پیامدهای ناگوار آن بوده اند.”

او گفت كه FBI در مورد ماهیت تهدید آنها “بی پروا” است و همراه با رسانه های خبری ، توجه خود را به خشونت های اعمال شده توسط رهبران سفیدپوست نادرست معطوف كرده است.

گاف ، كه گروه او با بخشها كار می كند تا پلیس “نژادپرستانه و كشنده تر” شود ، گفت كه این سند نشان می دهد كه چرا برای منتقدان مهم است كه مستقیماً با نیروی انتظامی محلی تماس بگیرند تا تغییر كنند.

در غیر این صورت ، او گفت ، “شما با بدترین انگیزه ها در این کشور این حرفه را رها می کنید.”



[ad_2]