ریزش گاراژ پارکینگ در نیویورک حداقل یک کشته بر جای گذاشت | اخبار حمل و نقل

[ad_1]

در فروپاشی ساختمان آمریکایی که در نزدیکی دانشگاه پیس در منهتن پایین رخ داد، هیچ بازی ناپسندی مشکوک نیست.

به گفته مقامات، یک سازه پارکینگ چهار طبقه در شهر نیویورک آمریکا فروریخت که منجر به کشته شدن حداقل یک کارگر و زخمی شدن پنج نفر دیگر از داخل ساختمان شد.

پس از بیرون کشیدن آتش نشانان از سازه سقوط کرده به دلیل شرایط ناپایدار، پرسنل اورژانس دستگاه های رباتیک را مستقر کردند. آن ربات ها به بررسی محل برای یافتن سایر قربانیان ادامه دادند، اما مقامات گفتند که معتقدند همه کسانی که در ساختمان بودند پیدا شده اند.

نمای هوایی از اتومبیل‌هایی که روی بتن خرد شده و ترک خورده در یک پارکینگ فروریخته نشسته‌اند
گاراژ پارکینگ فروریخته اغلب توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه پیس در ایالات متحده استفاده می شود [Andrew Shulman, Twitter via @MobileHealthInc/Reuters]

بحث بازی ناپسند نیست. کیچانت سیول، کمیسر پلیس شهر به خبرنگاران گفت: ما دلیلی نداریم که باور کنیم این چیزی جز یک فروپاشی ساختاری است.

فیلم‌های ویدئویی از صحنه، که توسط شبکه‌های خبری CBS و ABC نقل شده است، عملیات نجات در حال انجام و چندین خودرو را در میان صفحات بتنی خرد شده روی هم نشان می‌دهد.

جان اسپوزیتو، رئیس عملیات آتش‌نشانی سازمان آتش‌نشانی نیویورک گفت که یک نفر در صحنه کشته شد، چهار نفر دیگر به دلیل جراحات به بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند و نفر ششم که مجروح شده بود از درمان پزشکی خودداری کرد.

وی هر شش نفر را کارگرانی توصیف کرد که هنگام ریزش پارکینگ داخل ساختمان بودند.

او در نشست خبری اواخر بعد از ظهر گفت: «این یک وضعیت بسیار خطرناک برای آتش نشانان ما بود.

مقامات گفتند که دانشگاه پیس، یک موسسه آکادمیک مجاور در منهتن پایین که دانشجویان، اساتید و کارکنان آن از پارکینگ استفاده می کنند، برای احتیاط تخلیه شد.

اریک آدامز، شهردار نیویورک به خبرنگاران گفت: این ساختمان کاملاً ناپایدار است.

شاهدان گفتند که سقوط سریع و بدون هشدار اتفاق افتاده است.

تای نگوین، 35 ساله، که در محله چینی ها زندگی می کند و مدیر کلکتیو کلاب مجاور است، گفت: “همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد.” «فروشگاه ما دو ساختمان با پارکینگ فاصله دارد و یک هتل همسایه داریم. مردم به داخل می دویدند و می پرسیدند که آیا می توانند در فروشگاه ما پنهان شوند.

لیام گاتا، دانشجوی دانشگاه پیس، به یکی از شعبه‌های ای‌بی‌سی نیوز گفت: «احساس یک زلزله بود. او گفت که شنیده است “صدای بلند و غوغایی بزرگ، سپس همه ما را تخلیه کردند.”

یک افسر پلیس نوار احتیاط زرد را در حالی که آتش نشانان با یک کامیون و نردبان در خیابان باریک پشت سر او کار می کنند، نگه می دارد.
آتش نشانان در محل سقوط یک گاراژ در نیویورک کار می کنند [Brendan McDermid/Reuters]

[ad_2]