سام دراهشانی “ایران” را ترک کرد | آخرین خبرها

[ad_1]

5fa2768f85cd1_5fa2768f85cd2

پخش سری جدید مسابقه “ایران” با تغییراتی از شب گذشته از جمله تغییر میزبان آغاز شد.

اولین قسمت از سری جدید مسابقه تلویزیونی “ایران” به کارگردانی سعید رضایت ، با تغییر میزبان و اضافه شدن چندین مقاله جدید ، شب گذشته سه شنبه 13 آبان از شبکه یک سیما پخش شد.

هاشم رضایت تهیه کننده این پروژه در مورد تغییراتی که در فصل دوم مسابقه وجود دارد گفت: در سری جدید سعید شیخ زاده یکی از بهترین مجریان و مجریان کشور است و ضبط قسمت ها به تازگی آغاز شده است. علاوه بر تغییر مجری ، طراحان برنامه چندین بازی جدید به مسابقه اضافه کرده اند که موارد متنوعی را ایجاد می کند.

وی همچنین در مورد دلایل تغییر میزبان گفت: رقابت سام دراهشانی در 60 قسمت به بهترین وجهی رقابت را مدیریت می کرد. متأسفانه ، در میان وقفه ای طولانی و پیش بینی نشده به دلیل شیوع ویروس Crown در ضبط برنامه ، آقای درهشانی پیشنهاد بازی در سریال “خوب ، بد ، جلف” را دریافت کرد و هنگامی که این پیشنهاد را پذیرفت ، حضور خود در فصل دوم مسابقه از نظر زمانی غیرممکن بود. با توجه به اینکه زمان شروع ضبط دقیق مشخص نبود ، تصمیم گرفتیم طی یک توافق کاملاً دوستانه ، اجرای برنامه را به گزینه دیگری بسپاریم. اگرچه این احتمال وجود دارد که در پروژه آینده بتوانیم دوباره با آقای درهشانی همکاری کنیم.

این تهیه کننده در مورد اقدامات لازم برای محافظت از سلامتی افراد حاضر در استودیو اظهار داشت: برای حفظ سلامت گروه ، هنوز مسابقات بدون حضور تماشاگران برطرف می شود و به شرکت کنندگان توصیه می شود از جذب ماهواره خودداری کنند. همانطور که در سری قبلی ، برای حفظ سلامت شرکت کنندگان در پروژه ، قبل از بازدید از استودیو آزمایش می شود ، و ما سعی می کنیم تمام نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

سرانجام رضایت درباره چگونگی پخش سری جدید این مسابقه گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق (ع) ، به طور انحصاری اولین قسمت از سری جدید شب گذشته ، 13 آبان ماه همزمان پخش شد. بعدازظهر عزیز در هفته های آینده ، این برنامه فقط چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه عصر بعد از اخبار در ساعت 19 پخش می شود.

مسابقه “ایران” در گروه اجتماعی شبکه اول تهیه و تدارک دیده شده است.

پخش سری جدید مسابقه “ایران” شب گذشته از جمله تغییر میزبان آغاز شد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fa2768f85cd1_5fa2768f85cd2

اولین قسمت از سری جدید مسابقه تلویزیونی “ایران” به کارگردانی سعید رضایت شب گذشته ، سه شنبه 13 آبان ، با تغییر میزبان و اضافه شدن چندین مقاله جدید از شبکه یک سیما پخش شد.

تهیه کننده این پروژه هاشم رضایت درباره تغییرات موجود در فصل دوم مسابقه گفت: در سری جدید برنامه توسط سعید شیخ زاده یکی از بهترین مجریان و مجریان کشور اجرا می شود و ضبط قسمت ها به تازگی آغاز شده است. طراحان برنامه علاوه بر تغییر میزبان ، چندین بازی جدید به مسابقه اضافه کرده اند که موارد متنوعی را ایجاد می کند.

وی درباره دلایل تغییر میزبان نیز گفت: رقابت سام دراهشانی در 60 سریال به بهترین وجهی رقابت را مدیریت می کرد. متأسفانه ، در میان یک وقفه طولانی و پیش بینی نشده ناشی از شیوع ویروس Crown در کارنامه برنامه ، آقای درهشانی پیشنهاد بازی در سریال “خوب ، بد ، جلف” را دریافت کرد و هنگامی که پیشنهاد را قبول کرد ، حضور خود در فصل دوم مسابقه را پذیرفت. از نظر زمانی غیرممکن بود. به دلیل عدم اطمینان از زمان شروع دقیق ضبط ، ما تصمیم گرفتیم طی یک توافق کاملا دوستانه اجرای برنامه را به گزینه دیگری بسپاریم. اگرچه این احتمال وجود دارد که در پروژه آینده بتوانیم دوباره با آقای درهشانی همکاری کنیم.

این تهیه کننده در مورد اقدامات لازم برای حفظ سلامتی افراد حاضر در استودیو اظهار داشت: برای حفظ سلامت گروه ، هنوز مسابقات بدون حضور تماشاگران برطرف می شود و به شرکت کنندگان توصیه می شود از جذب ماهواره خودداری کنند. همانطور که در سری قبلی ، برای حفظ سلامت شرکت کنندگان در پروژه قبل از بازدید از استودیو آزمایش شده است ، و ما سعی می کنیم تمام نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

سرانجام رضایت درباره نحوه پخش سری جدید این مسابقه گفت: به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صاد (ع) ، به طور انحصاری ، اولین قسمت از سری مسابقات جدید شب گذشته ، 4 نوامبر همزمان پخش شد. با این روز عزیز در هفته های آینده این برنامه چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه عصر بعد از اخبار در ساعت 19 پخش می شود.

مسابقه “ایران” در گروه اجتماعی شبکه اول تهیه و تدارک دیده شده است.

[ad_2]