سنگاپور می گوید ، COVID-19 یک زنگ خطر دروغین یک کشتی تفریحی را می ترساند سنگاپور

[ad_1]

مشخص شد مسافری که آزمایش COVID-19 را در مسافرت دریایی به جایی انجام داده است ، بدون ویروس است.

مسافری که آزمایش COVID-19 را در کشتی “ناکجاآبادی به جایی” از سنگاپور انجام داد و کشتی را مجبور به بازگشت به اسکله کرد و نزدیک به 1700 مهمان را منزوی کرد ، مشخص شد که ویروس ندارد.

مسافران دریای کوانتوم دریای کارائیب بیش از 16 ساعت در کابین خود بازداشت شدند پس از اینکه یک مرد 83 ساله برای آزمایش اسهال در کشتی درخواست کمک پزشکی کرد ، آزمایش COVID-19 مثبت را دریافت کرد.

هنگامی که کشتی روز چهارشنبه به بندر بازگشت ، مسافر به بیمارستان منتقل شد و در آنجا تحت دو آزمایش اضافی قرار گرفت که عفونت را مشخص نکرد.

سومین آزمایش منفی در روز پنجشنبه مقامات را بر آن داشت تا آن را بدون ویروس اعلام کنند.

وزارت بهداشت سنگاپور روز پنجشنبه گفت: “آخرین آزمایش تأییدی … تأیید کرد که پیرمرد 83 ساله از سنگاپور … هیچگونه عفونت COVID-19 ندارد” و افزود که این امر به بررسی روند آزمایش روی هواپیما کمک می کند. کشتی.

وزارت گفت ، تمام مهمانان و خدمه ای که از نزدیک با بیمار تماس گرفته اند دیگر مجبور به قرنطینه نخواهند شد ، همانطور که قبلاً گفته شد.

رویال کارائیب در بیانیه ای اعلام کرد که از این خبر استقبال کرده و به همکاری با دولت برای “بهبود” پروتکل های خود ادامه خواهد داد.

صنعت جهانی سفر دریایی با اولین شیوع عمده در کشتی های تفریحی ، از شدت همه گیر شده است.

در ماه فوریه ، در سواحل ژاپن ، مسافران هفته ها با شاهزاده خانم الماس با بیش از 700 مهمان و خدمه ویروس گرفتند.

اقدامات احتیاطی جدید شامل آزمایش قبل از عزیمت و الزامات مهمانان برای استفاده از دستگاه ردیابی تماس الکترونیکی ، ماسک و فاصله اجتماعی در همه زمان ها است.

مقامات گفتند که این حادثه تلاشی برای آموزش و اعتبارسنجی پروتکل های ایمنی موجود است.

کیت تان ، رئیس شورای گردشگری گفت: “حادثه دیروز به ما دانش ارزشمندی در مورد سفرهای آینده داد … همچنین به ما اطمینان داد که پاسخ ثابت ما به هر مورد بعدی COVID-19 سریع و موثر است.”

سنگاپور که بیش از 58000 مورد و 29 مورد مرگ داشته است ، در هفته های گذشته کمتر از انگشت شمار عفونت محلی گزارش کرده است.



[ad_2]