سهام امیدهای بیشتری برای واکسن ها ایجاد می کند ، اما سود آن از دست می رود اخبار از اروپا

[ad_1]

سهام آسیا در این ماه به دلیل سرخوشی بازار از واکسن های COVID-19 و انتظارات مبنی بر اینکه دولت جو بایدن ، رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایالات متحده انگیزه های اقتصادی بیشتری را ارائه می دهد ، سودهای ستاره ای را در این ماه افزایش داد.

اما دستاوردهای روز پنجشنبه نسبت به روزهای اخیر متوسط ​​بود.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در خارج از ژاپن 0.39 درصد افزایش یافت ، در حالی که Nikkei ژاپن 0.91 درصد رشد کرد.

معاملات آتی سهام اروپا قبل از شروع معاملات سهام نقدی 0.30٪ سود کسب کردند.

گسترده ترین نسبت سهام جهانی MSCI ، شامل 49 بازار ، 0.15٪ افزایش یافته و درآمد را تاکنون 12.8٪ افزایش داده است ، البته برای رکورد افزایش ماهانه.

این تجمع پس از پیروزی بایدن دموکرات در ایالات متحده در اوایل ماه جاری آغاز شد ، امیدها را برای هزینه های بیشتر دولت برای حمایت از اقتصاد همه گیر و پیش بینی بیشتر سیاست پس از چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ افزایش داد.

“کاهش عدم اطمینان سیاسی به بازارها کمک می کند. هزینه های سرمایه گذاری برای شرکت ها آسان تر خواهد بود. “

“درست است که قیمت سهام بسیار گران است ، اما بازارها دلایل کمتری برای فروش آنها پیدا می کنند. در این محیط نمی توانید از فروش درآمد کسب کنید. تنها سوالی که باید بپرسید این است که چه دارایی برای خرید نیاز دارید. “

شاخص جهانی MSCI All Country با میانگین متحرک 50 و 200 روزه [Bloomberg]

اما برخی از تحلیل گران هشدار داده اند که بسیاری از س aboutالات در مورد زمان معرفی واکسن های COVID-19 که اخیراً اعلام شده است و اینکه چگونه می توانند به اقتصاد جهانی کمک کنند ، هشدار داده اند.

حسین سید ، استراتژیست ارشد بازار در شرکت تحقیقاتی FX ™ در نزدیکی الجزیره ، گفت: “اگرچه انتشار نتایج واکسن امیدوار کننده است ، اما ما هنوز نمی دانیم که این همه گیری چه موقع پایان می یابد و سرمایه گذاران به مبارزه ادامه می دهند.”

غول های دارویی Pfizer ، Moderna و AstraZeneca و دیگران در چین و روسیه نتایج بسیار دلگرم کننده ای را در تلاش های خود برای نامزدهای واکسن کرونا در هفته های اخیر اعلام کرده اند. این امیدواری سرمایه گذاران را افزایش داده است که صنایع مرتبط با مصرف کننده مانند مسافرت ، خرده فروشی و رستوران ها می توانند به ظرفیت کامل خود بازگردند.

معاملات آتی S&P 500 ایالات متحده در معاملات آسیا در روز پنجشنبه 0.2٪ افزایش یافت ، در حالی که معاملات آتی Nasdaq 0.4٪ افزایش یافت.

در وال استریت روز چهارشنبه ، S&P 500 با افت 0.16٪ و میانگین صنعتی داو جونز 0.58٪ افت کرد ، اگرچه فناوری Nasdaq Composite 0.47٪ رشد کرد.

نگرانی در مورد مشاغل در ایالات متحده

معامله گران ، نرمی کوتاه در S&P 500 و داو جونز را به ضعف داده های اقتصادی ایالات متحده نسبت می دهند.

داده های ادعاهای بیکاری هفتگی در وزارت کار ایالات متحده نشان می دهد که انفجار در عفونت های جدید COVID-19 و محدودیت های تجاری باعث اخراج کارگران و تضعیف بهبودی شده است.

شرکت والت دیزنی اواخر روز پنجشنبه گفت که قصد دارد 32000 کارگر را که عمدتا در پارک های موضوعی خود هستند ، کاهش دهد ، در حالی که 28000 مورد اعلام شده در ماه سپتامبر اعلام شده بود زیرا این شرکت به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، با مشتریان محدودی دست و پنجه نرم می کند.

با بیش از 20 میلیون نفر بدون حقوق ، سرمایه گذاران شرط بندی می كنند كه فدرال رزرو ایالات متحده چاره ای جز حفظ سیاست بسیار آسان خود در حمایت از اقتصاد متاثر از همه گیر ندارد.

دقایقی از آخرین جلسه سیاسی فدرال رزرو نشان داد که سیاستمداران در حال بررسی راهنمایی بهتر در بازارها هستند که تا چه زمانی به خرید اوراق قرضه در حمایت از اقتصاد محاصره شده از ویروس های کرونا ویروس جدید ادامه می دهند.

مایکل فرولی ، اقتصاددان ارشد آمریکا در JP Morgan در نیویورک ، نوشت: “تا حدی غیر معمول است که آنها این مرحله را” خیلی زود “ذکر می کنند ، هنگامی که آنها شروع به بحث در مورد آن با مردم نکردند.

قیمت نفت خام برای پنجمین روز افزایش یافت ، که افت غافلگیرانه سهام نفت خام آمریکا به احساسات مثبت ناشی از امید به بهبود تقاضا افزود.

بشکه نفت آمریکا با 0.46٪ افزایش به 46.06 دلار رسید ، در حالی که برنت با 0.51٪ افزایش به 48.86 دلار رسید.

در بازار ارز ، دلار آمریكا تحت فشار قرار گرفت زیرا ارزهای خطرناك از افزایش خوش بینی بهره مند شدند.

شاخص دلار در برابر سبد ارزهای اصلی با کاهش 0.07٪ به 91،919 رسید و به کمترین میزان در تقریبا سه ماه گذشته رسید.

یورو در 1.1929 دلار باقی مانده است ، در حالی که پوند انگلیس نیز نزدیک به بالاترین سطح 3 ماهه 1.3389 دلار ایستاد.

ین با کمی حرکت به 104.34 ین در هر دلار رسید.

معاملات بازار با کندی روبرو شده است زیرا بازارهای مالی ایالات متحده در روز پنج شنبه شکرگذاری بسته می شوند. اوراق قرضه و سهام ایالات متحده در یک برنامه جزئی در روز جمعه مورد معامله قرار می گیرند.

بیت کوین با کاهش 4 درصدی به 17909 دلار رسید ، که بخشی از ریزش تقریباً 9 درصدی روز پنجشنبه بهبود یافت ، زیرا روز قبل به بالاترین سطح سه ساله نزدیک شد. هنوز هم ارز رمزنگاری شده تاکنون در این ماه حدود 30 درصد رشد داشته است.



[ad_2]