سهام ایالات متحده پیش از اظهارات درآمد فناوری با داده های خوش بینانه به پایان می رسد اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

این جهش به دنبال بیش از 3٪ کاهش در روز قبل ، تأکید بر افزایش نوسانات بازار در روزهای قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.

سهام ایالات متحده در روز پنجشنبه با بسته شدن بارهای تکنولوژیکی پیش از گزارش های اصلی درآمد و داده های خوش بینانه در مورد اقتصاد داخلی که نگرانی سرمایه گذاران در مورد رشد ویروس کرونا را کاهش می دهد ، بالاتر بسته شد.

این جهش پس از بیش از 3 درصد در روز قبل در شاخص های اصلی وال استریت رخ داد ، که بر نوسانات بازار در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده و ترس فزاینده از تاخیر جدید COVID اشاره داشت.

میانگین صنعتی داو جونز با افزایش 139.03 واحدی یا 0.52 درصدی به پایان رسید و در 26658.98 واحد قرار گرفت.

S&P 500 ، شاخصی از وضعیت سلامتی حساب های بازنشستگی و پس انداز کالج های ایالات متحده ، 1.20 gained افزایش یافت ، در حالی که شاخص شدید Nasdaq Composite 1.64 added اضافه کرد.

سهام در حالی افزایش یافت که سرمایه گذاران انتظار داشتند نتایج بزرگی از مجموعه بزرگترین نامهای جهان در شرکتهای آمریکایی – Apple Inc ، Amazon.com Inc ، Alphabet Inc و Facebook Inc – بدست آورند که این امر پس از بسته شدن بازار انجام شد.

تیم گریسکی ، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در Inverness Consult در نیویورک ، گفت: “فصل سود تاکنون منجر به شگفتی های مثبت چشمگیری برای سود شده است.” “ما فکر می کنیم که این امر به تقویت تجمع امروز در پیش بینی شگفتی های مثبت این شرکت ها کمک می کند.”

شرکت های فناوری افزایش تقاضا برای محصولات و خدمات خود را از افرادی که در طی همه گیری در خانه مانده اند ، افزایش داده اند. گزارش درآمد بهتر از حد انتظار از Pinterest Inc ، که بهبود هزینه های تبلیغات را پیش بینی می کند ، به تقویت این تجمع کمک کرد. سهام شرکت اشتراک تصاویر بیش از 28 درصد جهش کرد.

شاخص NYSE FANG + TM 3.2٪ جهش کرد. خدمات ارتباطی ، مواد و فناوری ها بیشترین افزایش را در بخشهای اصلی بخش علم و فناوری داشته اند.

بعد از اینکه دولت بیش از 3 تریلیون دلار در بیماری همه گیر ریخت ، احساسات همچنین داده هایی را نشان داد که اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم با رکوردی رشد کرد. گزارش جداگانه نشان می دهد که در طول هفته ، ادعاهای بیکاری هفتگی کاهش یافته است.

شان اسنایدر ، رئیس استراتژی سرمایه گذاری در مدیریت ثروت شخصی Citi در نیویورک ، گفت: “این ها داده های مثبتی هستند ، اما کمی عقب هستند. .

شاخص نوسان CBOE به دلیل کمبود محرک های مالی در این هفته به بالاترین سطح در 15 هفته گذشته رسید ، در حالی که گروه ویژه ویروس کرونا ویروس کاخ سفید خواستار اقدامات تهاجمی برای مهار همه گیری بود.

جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات ، در نظرسنجی های ملی از دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، راحت برتری دارد ، اما رقابت در میدان جنگ می گوید که او احتمالاً تصمیم می گیرد انتخابات سخت تر از نظرسنجی های ملی باشد.

صاحب مربی ملیله به دلیل تقاضا برای کیف های دستی لوکس و پوشاک که از پایین ترین سطح بیماری همه گیر در چین بازیابی کرد ، بیش از پیش بینی درآمد سه ماهه و پیش بینی رشد سال 4٪ افزایش یافت.



[ad_2]