سهام جهانی به امیدهای بی سابقه واکسن COVID رسیده است اخبار ایالات متحده

[ad_1]

سهام جهانی در روز چهارشنبه ، به دنبال موج وال استریت ، که در آن شاخص داوجونز برای اولین بار از مرز 30000 واحد شکسته شد ، به عنوان یک رکورد بالا رفت ، زیرا سرمایه گذاران از چشم انداز جهانی به طور چشمگیری بهبود یافته بودند.

آغاز رسمی انتقال رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایالات متحده جو بایدن به کاخ سفید و افزایش اعتماد به نفس نسبت به واکسن COVID-19 به زودی به اشتهای جدیدی برای اقدامات جهانی وارد خواهد شد.

پس از هفته ها انتظار ، دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، روز دوشنبه راه را برای بایدن آماده كرد تا برای شروع دولت خود آماده شود ، و به او دسترسی به جلسات توجیهی و بودجه را بدهد.

“مهمترین چیز این است که رسمی شدن دولت بایدن رسمی شده است. و ما از بانک های مرکزی جهان نقدینگی کافی داریم. “

وی گفت: “من مشتاقانه منتظر ماه عسل بین بازارهای مالی و دولت بایدن هستم و روند صعودی سهام می تواند تا زمان تحلیف وی در ژانویه ادامه داشته باشد.”

گزارش هایی که بایدن قصد داشت رئیس سابق فدرال رزرو ، جانت یلن را به عنوان وزیر دارایی معرفی کند – حرکتی که می تواند به شدت سیاست اقتصادی ایالات متحده را به سمت تلاش برای مقابله با نابرابری در حال رشد و در عین حال حفظ اقدامات محرک سوق دهد ، بازارهای دلگرم کننده ای هستند.

ماه کراکر

این باعث شد که گسترده ترین سطح سهام جهانی MSCI به 0.2٪ برسد و به بالاترین سطح برسد. شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه در خارج از ژاپن 0.45٪ افزایش یافت ، در حالی که Nikkei 225 ژاپن 1.7٪ رشد کرد و به بالاترین سطح 29 ساله رسید.

جریان سه ماهه وجوه سهام آسیایی نمودار سابق چین [Bloomberg] (بلومبرگ)

در وال استریت روز سه شنبه ، میانگین صنعتی داو جونز 1.54٪ افزایش یافت و به بالاترین سطح 30،046.24 رسید ، در حالی که S&P 500 با 1.62٪ افزایش به 3635.41 رسید که این نیز رکورد بی سابقه ای است. کامپوزیت Nasdaq 1.31٪ افزود.

معاملات E-mini برای S&P 500 در معاملات روز چهارشنبه در آسیا 0.5 درصد دیگر افزایش یافت.

تحلیلگر بازار گفت: “وقتی به پایان ماه شکننده دارایی های خطرناک می رسیم ، هوا بسیار گرم است ، بنابراین این مسئله باعث می شود که شما فکر کنید آیا بازار نشانه هایی از سرخوشی را نشان می دهد یا انتظار می رود در کوتاه مدت اصلاح شود.” IG Australia Kyle Roda.

“اما با همه خطراتی که همه گیر در طی چند ماه آینده ایجاد می کند … به نظر می رسد فعالان بازار از دیدن همه اینها خوشحال هستند و خود را به عنوان جهانی پسا همه گیر قرار می دهند.”

مسکن درد

سرمایه گذاران شرط می بندند که با وجود ادامه شیوع شدید ویروس در بسیاری از نقاط جهان ، تصاویر آینده واکسن های ویروسی می تواند درد در صنایع مختلف را که بیشتر در معرض همه گیری هستند ، از گردشگری تا انرژی ، کاهش دهد.

ذخایر انرژی ایالات متحده تاکنون در ماه جاری نزدیک به 38 درصد افزایش یافته است.

در بازار ارز ، ارزهای حساس به ریسک بر ارزهای امن ، از جمله دلار آمریکا غلبه دارند.

یورو در قیمت 1.1901 دلار باقی مانده است که نزدیک به بالای آخرین محدوده معاملات خود است. پوند انگلیس با پشتوانه امید به توافق تجاری بین انگلستان و اتحادیه اروپا ، در 1.3359 دلار قرار داشت ، نزدیک به بالاترین قیمت در دو ماه گذشته.

بیت کوین نیز 18999 دلار است ، نزدیک به بالاترین رکورد 19،666 دلار ، که نزدیک به سه سال پیش بود.

از سوی دیگر ، ین ، ارز در بندرگاه امن ، کمی تغییر کرده و به 104.56 دلار در هر دلار تغییر کرده است.

طلا همچنین پس از رسیدن به پایین ترین سطح چهار ماهه 1800.80 دلار در روز سه شنبه و بازپس گیری برخی موقعیت ها ، درخشش خود را از دست داد و در تجارت آسیا به اونس 1،806.10 دلار رسید.

اوراق قرضه دولت آمریكا نیز تحت فشار انتظارات مبنی بر اینكه معرفی یلن به عنوان وزیر دارایی می تواند یك بسته احتمالی محرك مالی را تسهیل كند ، این به معنای بدهی بیشتر است.

بازده 10 ساله در ایالات متحده به 0.885٪ افزایش یافت ، در حالی که پایین ترین سطح روز 0.818٪ بود.

قیمت نفت همچنین از ماه مارس در میان بهبود چشم انداز اقتصاد جهانی نزدیک به بالاترین سطح خود باقی مانده است.

معاملات آتی نفت خام برنت با 1.2 درصد افزایش به 48 دلار و 45 سنت در هر بشکه رسید که بالاترین نرخ در اوایل ماه مارس است.



[ad_2]