شانس طلایی سالار آگویلا آخرین خبرها

[ad_1]

5fc5ddad03b6d_5fc5ddad03b6f

به بهانه آغاز چهل و سومین سالگرد سالار اگلی در مورد عبارات مهمی از زندگی این خواننده صحبت خواهیم کرد.

سالها از روی صحنه آمدن سالار آگیله می گذرد. وی از هشت سالگی سازهای مختلفی را آموخت و در نوجوانی موسیقی را در هنرستان سوره انتخاب کرد. وقتی می خواست در دانشگاه تحصیل کند ، تئاتر خواند زیرا رشته موسیقی در دانشگاه تعریف نشده بود. سرنوشت او این بود که روی صحنه برود ، آواز بخواند و به خواننده ای تبدیل شود که در وسط هیچ جا بیشتر مردم را نمی شناسد و کارهایش را به خاطر می آورد.

جذاب 18 ساله

سالار چالاک 18 سال مهیج را سپری کرده است. برای بازنگری در این سال پرهیجان در زندگی او ، باید به سال 75 و جشنواره موسیقی فجر برگردیم. وقتی سالار برای اولین بار روی صحنه رفت ، با اجرای خود تماشاگران را تحت تأثیر قرار داد. جالب اینجاست که آشنایی وی با پیانویست حریر شریعت زاده نیز در این اجرا آغاز شد و چند سال بعد ازدواج کرد. این تنها حسن این جشنواره نبود. پس از این اجرا ، سالار اگیلی برای همکاری با ارکستر ملی تحت نظر فرهاد فهردینی دعوت شد و وی هنگام اجرای برنامه در این ارکستر ، روزهای مهمی را سپری کرد که شایسته چندین سال تجربه و رزومه امسال برای هر خواننده است. زندگی هنری سالار آگویلا از این روز آغاز شد و او چندین آلبوم مانند “میتراود مهتاب” ، “نغمه همرازان” ، “فضل عاشقی” ، “وطن” و غیره را منتشر کرده است.

شانس بزرگ روی صحنه

ما اغلب آهنگ “ایران جوان” یا “وطنام” را می شنویم. ما سالار چابک را با این ترانه و دیگر حماسه هایش بهتر می شناسیم. اما ممکن است ما از تاریخچه این آهنگ اطلاع نداشته باشیم. این اثر موسیقی بی کلام دوره قاجار است؛ آهنگساز آن موسیق لومیر موسیقیدان نظامی فرانسوی بود که به ایران اعزام شد. بعداً ، بیژن ترگی شعری درباره اجرای جدید این اثر سرود که سالار آگیلی آن را روی صحنه در تالار وحدت اجرا کرد. شهرام ناظرا که در ابتدا قصد اجرای این ترانه را داشت ، در مورد آن گفت: “ما باید از دوره قاجار تا امروز حدود 14 ترانه اجرا کنیم. از طرف دیگر ، در مرحله اول باید چندین ترانه که یکی از آنها” ایران جوان “بود اجرا شود. حدود یک سال دیگر به کنسرت سفر می کند. در همین حال من در سفر بودم ، اما نزدیک به کنسرت ، متأسفانه به دلیل مشکلی که داشتم ، دیگر قادر به بازگشت به کشور نبودم. در نتیجه ، پیمان سلطانی تماس گرفت و گفت اگر باور داری که مشکلی پیش نخواهد آمد ، این کنسرت در شب توسط خواننده دیگری اجرا می شود ، بنابراین می توانید برگردید و برنامه اصلی را اجرا کنید و من قبول کردم و سرانجام آقای سالار اگیلی کار را انجام داد و آن شب کار در کشور انجام شد. اتفاقاً این یکی از شانسهای زندگی هنری آقای آگیله بود. زیرا او کارهای زیادی را قبلاً اجرا کرده است ، اما به اصطلاح هیچ کدام را دریافت نکرده است. اما روزی این کار او را تربیت کرد و البته این خواست خدا بود؛ زیرا گاهی اوقات شانس و زندگی برای یک هنرمند تصادفی است. »

از بیمه حنجره گرفته تا رویاهای فصل

در نوامبر 1995 ، سالار آگیلی در تیترهایی با عنوان “حنجره سالار آگیلی بیمه است” ظاهر شد. شایعه شده بود که در 82 سالگرد تأسیس خود بیمه ایران حنجره سالار آگویلا را بیمه کرد و بدین ترتیب وی اولین خواننده کشور شد که دارای بیمه نامه حنجره است. مبلغ اولیه این بیمه 500 میلیون بود. خوب است بدانید که این خواننده که به مدت 9 سال دانشجوی صادق آواز بود ، می خواست 20-30 سال زودتر متولد شود و استادان بزرگ آواز ایران مانند گلام حسین موز و تاج اصفهانی را ببیند و لذت ببرد. .

یک تجربه حماسی خواندن موفق

خواندن عناوین ، آلبوم و اکنون ، آواز خواندن در یک بازی رایانه ای – اینها برخی از تجربیات سالار آگیله در طول سالهای فعالیت وی است. با بررسی آثار این خواننده کلاسیک در می یابیم که هر کجا صدای او به عنوان اثری حماسی و میهنی عمل می کرد ، موفقیت بیشتری کسب می کرد. اثر “سرزمین مادری من مکان باشکوهی است” که او برای سریال “تبریز در مه” خوانده است ، یا کارهای درخشان او برای سریال “معمای شاه” – گواه این گفته است. البته ، سالار چابک در سالهای اخیر آثار ماندگار دیگری مانند “چه می توانم بگویم” خلق کرده است. اما اکثر مردم به دلیل جنسیت و روحیه مدرن سالار آگیله را به عنوان یک خواننده حماسی کلاسیک می شناسند که قرار است کارهای ماندگار دیگری را برای ادامه مسیر هنری خود به جا بگذارد.

به بهانه آغاز چهل و سومین سالگرد سالار اگلی در مورد عبارات مهمی از زندگی این خواننده صحبت خواهیم کرد.

آخرین اخبار (khabarfoori.com)

5fc5ddad03b6d_5fc5ddad03b6f

سالها از روی صحنه آمدن سالار آگیلی می گذرد. وی از هشت سالگی سازهای مختلفی را آموخت و در نوجوانی موسیقی را در هنرستان سوره انتخاب کرد. وقتی می خواست در دانشگاه تحصیل کند ، تئاتر خواند زیرا رشته موسیقی در دانشگاه تعریف نشده بود. سرنوشت او این بود که روی صحنه برود ، آواز بخواند و به خواننده ای تبدیل شود که در وسط هیچ جا بیشتر مردم را نمی شناسد و کارهایش را به خاطر می آورد.

جذاب 18 ساله

سالار چالاک 18 سال مهیج را سپری کرده است. برای بازنگری در این سال پرهیجان در زندگی او ، باید به سال 75 و جشنواره موسیقی فجر برگردیم. وقتی سالار برای اولین بار روی صحنه رفت ، با اجرای خود مخاطبان را تحت تأثیر قرار داد. جالب اینجاست که آشنایی وی با پیانویست حریر شریعت زاده نیز در این اجرا آغاز شد و چند سال بعد ازدواج کرد. این تنها حسن این جشنواره نبود. پس از این اجرا ، سالار Agile برای همکاری با ارکستر ملی تحت نظر فرهاد فهردینی دعوت شد و وی هنگام اجرای برنامه در این ارکستر ، روزهای مهمی را سپری کرد که شایسته چندین سال تجربه و رزومه امسال برای هر خواننده است. زندگی هنری سالار آگویلا از این روز آغاز شد و او چندین آلبوم مانند “میتراود مهتاب” ، “نغمه همرازان” ، “فضل عاشقی” ، “وطن” و غیره را منتشر کرده است.

شانس بزرگ روی صحنه

ما اغلب آهنگ “ایران جوان” یا “وطنام” را می شنویم. ما سالار چابک را با این ترانه و دیگر حماسه هایش بهتر می شناسیم. اما ممکن است ما از تاریخچه این آهنگ اطلاع نداشته باشیم. این اثر موسیقی بی کلام دوره قاجار است؛ آهنگساز آن موسیق لومیر موسیقیدان نظامی فرانسوی بود که به ایران اعزام شد. بعداً ، بیژن ترگی شعری درباره اجرای جدید این اثر سرود که سالار آگیلی آن را روی صحنه در تالار وحدت اجرا کرد. شهرام ناظرا که در ابتدا قصد اجرای این ترانه را داشت ، در مورد آن گفت: “ما باید از دوره قاجار تا امروز حدود 14 ترانه اجرا کنیم. از طرف دیگر ، در مرحله اول باید چندین ترانه که یکی از آنها” ایران جوان “بود اجرا شود. حدود یک سال دیگر به کنسرت سفر می کند. در همین حال ، من سفر کردم ، اما نزدیک به کنسرت ، متأسفانه ، به دلیل مشکلی که داشتم ، دیگر قادر به بازگشت به کشور نبودم. در نتیجه ، پیمان سلطانی تماس گرفت و گفت اگر باور داری که مشکلی پیش نخواهد آمد ، این کنسرت شبانه توسط یک خواننده دیگر اجرا می شود تا بتوانید برگردید و برنامه اصلی اجرا شده است. من قبول کردم و سرانجام آقای سالار اگیلی کار را انجام داد و آن شب کار در کشور انجام شد. اتفاقاً این یکی از شانسهای زندگی هنری آقای آگیله بود. زیرا او کارهای زیادی را قبلاً اجرا کرده است ، اما به اصطلاح هیچ کدام را دریافت نکرده است. اما روزی این کار او را تربیت کرد و البته این خواست خدا بود؛ زیرا گاهی اوقات شانس و زندگی برای یک هنرمند تصادفی است. »

از بیمه حنجره گرفته تا رویاهای فصل

در نوامبر 1995 ، سالار آگیلی در تیترهایی با عنوان “حنجره سالار آگیلی بیمه است” ظاهر شد. شایعه شده بود که در 82 سالگی تاسیس آن ، بیمه ایران حنجره سالار آگویلا را بیمه کرد و بدین ترتیب وی اولین خواننده کشور شد که دارای بیمه نامه حنجره است. مبلغ اولیه این بیمه 500 میلیون بود. خوب است بدانید که این خواننده که 9 سال است که مخلصانه خوانندگی خوانده است ، دوست داشت 20-30 سال زودتر به دنیا بیاید تا بتواند استادان بزرگ آواز ایران مانند گلام حسین موز و تاج اصفهانی را ببیند و لذت ببرد. .

یک تجربه حماسی خواندن موفق

خواندن عناوین ، آلبوم و اکنون ، آواز خواندن در یک بازی رایانه ای – اینها برخی از تجربیات سالار آگیله در طول سالهای فعالیت حرفه ای وی است. با بررسی آثار این خواننده کلاسیک در می یابیم که هر کجا صدای او به عنوان اثری حماسی و میهنی عمل می کرد ، موفقیت بیشتری کسب می کرد. اثر “سرزمین مادری من مکان باشکوهی است” که او برای سریال “تبریز در مه” خوانده است ، یا کارهای درخشان او برای سریال “معمای شاه” – گواه این گفته است. البته ، سالار چابک در سالهای اخیر آثار ماندگار دیگری مانند “چه می توانم بگویم” خلق کرده است. اما اکثر مردم به دلیل جنسیت و روحیه مدرن سالار آگیله را به عنوان یک خواننده حماسی کلاسیک می شناسند که قرار است کارهای ماندگار دیگری را برای ادامه مسیر هنری خود به جا بگذارد.

[ad_2]