شرکت حقوقی از دعوی انتخاباتی ترامپ در پنسیلوانیا انصراف داد آمریکا و کانادا

[ad_1]

شركت حقوقی كه چالش دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا را در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریكا در پنسیلوانیا بر عهده داشت ، دادخواست فدرال را كه روز دوشنبه تنظیم شده بود ، رد كرد.

بر اساس گزارش دادگاه که اولین بار توسط نیویورک تایمز گزارش شد ، پورتر رایت موریس و آرتور به طور ناگهانی از تلاش های ترامپ برای به چالش کشیدن آرا Ph فیلادلفیا و سایر کشورها با محوریت دموکراتیک که جو بایدن دموکرات به عنوان برنده اعلام شد ، عقب نشینی کردند.

این اقدام منعکس کننده دشواری هایی است که ترامپ با آن روبرو است ، زیرا او تلاش می کند شکست خود را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق دادخواست معکوس کند.

جان هاردین یانگ ، وکیل انتخابات در واشنگتن دی سی و مشاور سابق حزب دموکرات گفت: “در همه این موارد ، شرکت های حقوقی با یک معضل اخلاقی روبرو هستند.”

یانگ به الجزیره گفت: “آنها با” قوانین رویه ای فدرال روبرو می شوند ، كه این شكایت را باید براساس قانون و واقعیت انجام دهد. “

“همه این شکایات به دنبال حقایقی هستند که دقیقاً مخالف تعهدات اخلاقی هستند. یانگ گفت: “این دادخواست ها اظهارات سیاسی است كه هیچ ارتباطی با مشخصات فنی قانون و واقعیت ها ندارد.”

اوایل این هفته در آریزونا ، اسنل و ویلمر از نمایندگی جمهوری خواهان در پرونده موسوم به Sharpie-gate انصراف دادند و ادعا كردند كه نظرسنجی ها توطئه كرده اند تا به رای دهندگان جمهوریخواه مارك هایی با جوهر دائمی بدهند. که آرا their آنها را خراب می کند.

ادعاهای کلاهبرداری و فساد گسترده در پردازش آرا در فیلادلفیا توسط وکیل شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، شهردار سابق نیویورک ، در دادگاه تأیید نشد [Mark Kauzlarich/Reuters]

دادستان رونالد ال. هیکس جونیور ، شریک دفتر پیترزبورگ پورتر رایت و رئیس شورای قانون انتخابات شرکت ، توسط کارزار انتخاباتی ترامپ شنود شد تا تلاش های خود را برای لغو نتایج انتخابات پنسیلوانیا رهبری کند.

هیکس روز جمعه بلافاصله درخواست ارسال نظر از الجزیره را پس نداد. طبق گزارش کمیسیون انتخابات فدرال ، پورتر رایت بیش از 700 هزار دلار هزینه حقوقی از مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال جاری بدست آورده است.

گزارشی در نیویورک تایمز روز دوشنبه نشان داد که تنش های داخلی این شرکت بر سر کار آن برای ترامپ در پنسیلوانیا وجود دارد.

کمیته ملی دموکرات تصمیم گرفت پرونده ترامپ را در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای پنسیلوانیا مرکزی لغو کند.

این شرکت در دادگاه فدرال گفت: “شاكیان و پورتر رایت به طور متقابل توافق كرده اند كه در صورت كناره گیری پورتر رایت ، شاكیان بهترین خدمات را دریافت خواهند كرد.”

تیم مورت سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای گفت: “فرهنگ لغو سرانجام به دادگاه رسید.”

شرکت سوم ، جونز دی ، با واکنش عمومی مردم نسبت به کار در دادخواست ای روبرو می شود که می تواند ده ها هزار قبض نامه دیررس پست الکترونیکی در پنسیلوانیا را رد صلاحیت کند.

پروژه لینکلن ، گروهی از جمهوری خواهان “هرگز ترامپ” که برای بایدن فعالیت می کردند ، یک رسانه اجتماعی و تبلیغات تبلیغاتی را با هدف روز جونز راه اندازی کردند.

جونز دی بیانیه نادری صادر کرده و گفته است که اگرچه او نماینده ترامپ یا مبارزات انتخاباتی وی در پرونده سفارش پستی پنسیلوانیا نیست ، اما عقب نشینی نخواهد کرد.

این شرکت در بیانیه ای در تاریخ 10 نوامبر گفت: “جونز دی نماینده رئیس جمهور ترامپ ، مبارزات انتخاباتی وی یا هیچ شخص وابسته در پرونده های قضایی مبنی بر تقلب در انتخابات نیست.”

موضوع پرونده روز جونز ، حکمی از سوی دادگاه عالی پنسیلوانیا است که به شهرستانها سه روز دیگر فرصت می دهد تا برگه های رای گیری را که در روز انتخابات مهر شده بود اما دیر رسید ، جمع آوری و شمارش کنند. این پرونده احتمالاً برای رسیدگی به دادگاه عالی ایالات متحده ارجاع می شود. این می تواند هزاران برگ رای گیری در پنسیلوانیا را باطل کند ، اما نمره بایدن را تغییر نخواهد داد.

“حزب جمهوری خواه پنسیلوانیا ، از طریق روز جونز ، به دلیل خلاف قانون بودن این دستور ، خواستار بازبینی در دادگاه عالی ایالات متحده شد ، زیرا قدرت عمومی مجمع عمومی پنسیلوانیا را برای تعیین روش های انتخابات ، از جمله مهلت آرا for غایب ، غصب کرد.” در بیانیه جونز دی آمده است.

در حالی که جونز دی از نظر فنی نماینده ترامپ در پرونده پنسیلوانیا نیست ، این شرکت از نزدیک با رئیس جمهور در ارتباط است و وی این پرونده را با توئیتر ، از دفع آرا در پنسیلوانیا حمایت می کند.

مشاور سابق کاخ سفید ، دون مک گان ، شریک روز جونز ، پس از خدمت در کاخ سفید ترامپ در سال 2019 به این شرکت پیوست. مک گان از اجرای احضار دموکرات ها در مجلس نمایندگان امتناع کرد و شهادت وی را در مورد ادعاهایی مبنی بر تلاش ترامپ برای جلوگیری از تحقیقات مشاور ویژه رابرت مولر در روسیه خواست.

کارگران شهرستان Lehigh در Allentown ، پنسیلوانیا ، جایی که جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنده اعلام شد ، آراots را شمارش می کنند. [Mary Altaffer/AP Photo]



[ad_2]