فورد فریزرها را برای ذخیره واکسن COVID-19 برای کارگران اتومبیل رهگیری می کند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

کارگران کارخانه های مونتاژ اتومبیل در بیشتر ایالات ایالات متحده ضروری به حساب می آیند ، اما در بالای لیست برای توزیع زود هنگام واکسن ها نیستند.

شرکت فورد موتور روز سه شنبه اعلام کرد که دوازده فریزر فوق العاده سرد سفارش داده است که می توانند واکسن COVID-19 Pfizer Inc را با خیال راحت ذخیره کنند ، اقدامی که هدف آن دسترسی کارگران خودروساز آمریکایی به واکسن ها هنگام انتشار در سراسر کشور است.

خرید فورد نشان دهنده تلاش ایالت ها و شهرهای ایالات متحده برای خرید تجهیزات ذخیره میلیون ها دوز واکسن Pfizer در دمای 70- درجه سانتیگراد (-94 F) است که کاملاً کمتر از استاندارد واکسن 2-8 درجه سانتیگراد (36-46F) است.

ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و ایالات متحده در حال آماده سازی انواع جدیدی از واکسن ها هستند که توسط Pfizer و Moderna Inc تولید شده اند و به دمای پایین تر نگهداری نیاز دارند.

كلی فلكر سخنگوی فورد گفت: “ما این كار را انجام می دهیم تا بتوانیم واكسن را به صورت داوطلبانه در دسترس كارمندان خود قرار دهیم.”

وی گفت ، جزئیات نحوه استفاده فورد از فریزرها ، که انتظار می رود تا پایان سال تحویل شوند ، هنوز در دست بررسی است.

کارگران مونتاژ در بیشتر ایالات ایالات متحده امری حیاتی محسوب می شوند ، اما در بالای لیست واکسنهایی که انتظار می رود ابتدا به کارکنان بهداشتی و ساکنان خانه های سالمندان توزیع شود ، نیستند.

تولیدکنندگان خودرو پس از دو ماه تعطیلی در اوایل سال ، تا حد زیادی موفق به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان کارگران ساعتی در کارخانه های مونتاژ خود شده اند ، اما موارد COVID-19 و بستری شدن در بیمارستان در ایالات متحده ، به ویژه در غرب میانه در حال افزایش است.

فلکر نمی دانست کدام شرکت فریزرها را به فریزر عرضه می کند. تولیدکنندگان عمده عبارتند از: Thermo Fisher Scientific Inc ، شرکت PHC آمریکای شمالی ، استرلینگ اولتراکولد ، Helmer Scientific و سیستم های پزشکی B لوکزامبورگ.

برخی از تولیدکنندگان فریزرهای ویژه نسبت به ماه ها انتظار برای واحدها هشدار می دهند.

فورد که تصمیم گرفت فریزرها را به تنهایی خریداری کند و با شرکت ها یا ایالت های دیگر کار نمی کرد ، میزان هزینه خود را اعلام نکرد ، اما به گفته مسئولان صنایع ، فریزرهای تخصصی مورد نیاز واکسن Pfizer هر کدام 5000 تا 15000 دلار هزینه دارند.

شرکت جنرال موتورز گفت که در حال حاضر فریزر خریداری نمی کند. سخنگوی جنرال موتورز ، پاتریک موریسی گفت: “ما در حال انجام اقداماتی هستیم که آماده باشیم واکسن ها را در زمان مناسب و در دسترس بودن واکسن ها در دسترس کارمندان خود قرار دهیم.”

مقامات شرکت تویوتا موتور ، فیات کرایسلر اتومبیل و اتحادیه کارگران متحد خودرو که نمایندگان اکثر کارگران ساعتی ایالات متحده در خودروسازان مستقر در میشیگان مستقر در دیترویت هستند ، اظهار نظری در این باره نکردند. بلافاصله نمی توان با مقامات بهداشتی میشیگان در این زمینه اظهار نظر کرد



[ad_2]