فیس بوک 1.6 میلیارد دلار پیش بینی درآمد را پشت سر گذاشت ، دقیق تر در سال 2021 اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

تعداد کاربران فعال ماهانه فیس بوک به 2.74 میلیارد نفر افزایش یافت ، اما این شرکت نسبت به محدودتر شدن سال 2021 هشدار داد.

شرکت فیس بوک روز پنجشنبه نسبت به سخت تر بودن سال 2021 هشدار داد ، اگرچه این تجارت بیش از پیش بینی تحلیلگران برای درآمد سه ماهه است ، زیرا تجارت همچنان در حال گسترش با ویروس کرونا ویروس جهانی است و همچنان به ابزار تبلیغات دیجیتال این شرکت اعتماد می کند.

این شرکت رسانه های اجتماعی در دیدگاه خود با اشاره به تغییرات قریب الوقوع در محرمانه بودن اپل و تغییر شکل احتمالی در تجارت آنلاین ناشی از همه گیری ، با “درجه عدم اطمینان قابل توجهی” روبرو شد.

در این گزارش آمده است: “با توجه به اینکه تجارت آنلاین بزرگترین تبلیغ تبلیغاتی ما است ، تغییر در این روند می تواند مانعی برای رشد درآمد تبلیغات ما تا سال 2021 باشد.”

سهام بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان طی معاملات طولانی مدت گسترش یافت.

جسی کوهن ، تحلیلگر ارشد در Investing.com ، گفت: “به نظر می رسد سرمایه گذاران ناامید شده اند که اگرچه رشد مصرف کننده در بیشتر مناطق در طی سه ماهه افزایش یافته است ، اما پلت فرم رسانه های اجتماعی شاهد کاهش کاربران در آمریکای شمالی است که شامل ایالات متحده و کانادا است.” .

درآمد کل که عمدتا شامل فروش آگهی است ، از 17.65 میلیارد دلار در سه ماهه سوم منتهی به 30 سپتامبر به 21.47 میلیارد دلار افزایش یافت ، بر اساس تخمین تحلیلگران 19.82 میلیارد دلار ، بر اساس داده های IBES از Refinitiv.

رشد درآمد در فیس بوک ، دومین فروشنده تبلیغات آنلاین پس از Google Alphabet ، حتی با بالغ شدن تجارت خود ، حتی قبل از همه گیری نیز سرد شده است ، اگرچه در سال 2019 هنوز به بیش از 20 درصد رسیده است.

با این حال ، در مقایسه با انتظارات ، این شرکت با توجه به افزایش استفاده از سیستم عامل های خود توسط کاربران مستقر در خانه در میان انسداد مربوط به ویروس ، یک سال بافر را پشت سر گذاشت ، که باعث کاهش فروش تبلیغات آنلاین می شود حتی اگر فعالیت اقتصادی گسترده تری متضرر شود.

تحریم تبلیغاتی ماه جولای در مورد دستکاری زبان نفرت توسط فیس بوک ، که در آن برخی از بزرگترین کاربران شبکه های اجتماعی به استراحت پرداختند ، به سختی افت فروش را که بیشتر ناشی از مشاغل کوچک است ، مشاهده کرد.

کاربران فعال ماهانه در مقایسه با پیش بینی های 2.70 میلیارد به 2.74 میلیارد افزایش یافت.

هزینه های کل 28 درصد افزایش یافت و به 13.43 میلیارد دلار رسید ، در حالیکه هزینه ها همچنان رو به افزایش بود زیرا فیس بوک سعی در انتقاد از حریم خصوصی کاربران و استفاده غیرقانونی از محتوای آنها داشت.

این شرکت به ویژه قبل از انتخابات ریاست جمهوری هفته آینده آمریکا تحت فشار جدی قرار دارد و به دنبال جلوگیری از تکرار سال 2016 است ، زمانی که روسیه از سیستم عامل خود برای انتشار اطلاعات نادرست مربوط به انتخابات استفاده می کند.

درآمد خالص به 7.85 میلیارد دلار یا 2.71 دلار در هر سهم رسید ، در حالی که یک سال قبل از آن 6.09 میلیارد دلار یا 2.12 دلار برای هر سهم بود. طبق داده های IBES از Refinitiv ، تحلیلگران انتظار داشتند که هر سهم 1.90 دلار سود داشته باشد.



[ad_2]