قاضی پیشنهاد ترامپ برای تعلیق صدور گواهینامه رای در پنسیلوانیا را رد کرد آمریکا و کانادا

[ad_1]

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده بار دیگر در تلاش خود برای لغو نتایج انتخابات در 3 نوامبر ناکام ماند ، زیرا قاضی فدرال دادخواست طرح شده توسط مبارزات انتخاباتی خود را برای ارسال میلیون ها رای از طریق پست در پنسیلوانیا رد کرد.

قاضی دادگاه منطقه ای متیو شعبه روز شنبه حکم داد که مبارزات انتخاباتی ترامپ تقلب گسترده ای در رای گیری نشان نداد که ترامپ به جو بایدن دموکرات از دست داد.

بران نوشت: “استدلال های حقوقی فشرده و اتهامات بی اساس به این دادگاه ارائه شد.”

در بیانیه آمده است: “در ایالات متحده ، این نمی تواند حق رای دادن هیچ رای دهنده ای را توجیه کند ، چه رسد به همه رای دهندگان در ششمین ایالت پرجمعیت آن.” “مردم ، قوانین و نهادهای ما خواستار مطالبات بیشتری هستند.”

این دادخواست به سرپرستی وادی شخصی ترامپ ، رودی جولیانی ، با هدف جلوگیری از تأیید مقامات برای پیروزی بایدن در این ایالت صورت گرفت ، با این استدلال که برخی از کشورها رای دهندگان را به دلیل اصلاح اشتباهات در برگه های رای گیری خود اشتباه گرفته اند.

وزیر امور خارجه پنسیلوانیا ، کتی بوکور و هفت کشور با اکثریت بایدن که از این کمپین شکایت شده است ، ادعا کردند که ترامپ قبلاً ادعاهایی مشابه داشته و از دست داده است.

وزیر امور خارجه پنسیلوانیا ، کتی بوکوار در یک کنفرانس خبری درباره شمارش آرا elections انتخابات در هریسبورگ ، پنسیلوانیا ، ایالات متحده در 5 نوامبر سال 2020 صحبت کرد. [File: Mark Kauzlarich/Reuters]

آنها به بران گفتند که داروی مورد نظر مبارزات انتخاباتی ترامپ – برای رأی دادن به میلیون ها رأی در مورد موضوعات جدا شده – بیش از حد افراطی است ، خصوصاً اینکه بیشتر آنها محاسبه شده است.

وكلاي بوكوار روز پنجشنبه در بيانيه كوتاهي نوشتند: “هيچ بهانه اي براي محروميت اساسي كه آنها به دنبال آن هستند وجود ندارد.”

جولیانی که در جلسه دادگاه روز سه شنبه اولین حضور خود را در دادگاه پس از 30 سال انجام داد ، بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

مبارزات انتخاباتی بایدن و ترامپ نیز بلافاصله به سوالات پاسخ ندادند.

‘انتهای خط’

جولیانی و دیگر طرفداران ترامپ روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری نظریه های مختلف توطئه را منتشر کردند و ادعا کردند که انتخابات با تقلب گسترده رای دهندگان روبرو شده است. اما آنها در دادگاه موفق نشدند.

دادستان کل پنسیلوانیا ، جاش شاپیرو ، دموکرات ، اندکی پس از تصمیم بران توئیت کرد و گفت: “یک لقمه دیگر گرد و غبار”.

به گفته مارک الیاس ، وکیل دموکرات ، ترامپ و متحدانش اکنون در دو پرونده مربوط به انتخابات پیروز شده و 34 مورد را باخته اند.

دموکرات ها گفتند که حکم سخت روز شنبه دلیل دیگری برای صحت نداشتن این ادعا است.

الیاس ، که در پرونده پنسیلوانیا نقش داشت ، در توییتر خود نوشت: “این همان ضربه کامل تلاش های حقوقی رئیس جمهور است.”

جولیانی در دادگاه علامت گذاری کرده است که به تجدیدنظر خواهی ادامه خواهد داد ، اما زمان کمی برای انجام این کار دارد تا اینکه ایالت پیروزی بایدن را در روز دوشنبه رسمی کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=4CMq7yIEw4o

بنجامین گفن از مرکز حقوقی منافع عمومی که در این پرونده نیز نقش داشت ، گفت: “تا آنجا که به دادخواهی مربوط می شود ، من معتقدم این پایان خط برای آنها است.”

ترامپ با شمارش و فشار مستقیم بر نمایندگان پارلمان در چندین کشور در تلاش است نتایج انتخابات را باطل یا تغییر دهد. وی برای جلوگیری از ادای سوگند بایدن به عنوان رئیس جمهور در 20 ژانویه ، باید حداقل در سه ایالت پیروز شود. منتقدان ترامپ این تلاش را فشار بی سابقه رئیس جمهور نشسته برای تضعیف اراده رای دهندگان خوانده اند.

در میشیگان ، جمهوریخواهان روز شنبه با ارسال نامه ای به مقامات ایالتی از آنها خواستند كه 14 روز صبر كنند تا پیروزی بایدن را تصدیق كنند تا اجازه بازرسی از آرای شهرستان وین را كه شامل شهر سیاه دیترویت است ، كنند. در این نامه ادعاهای “بی نظمی” ذکر شده است که بی اساس است. بایدن 154000 رای بیشتر از ترامپ در میشیگان کسب کرد.

این تلاش با شانس های طولانی روبرو است. سخنگوی انتخابات ارشد میشیگان گفت: قانون ایالت اجازه ممیزی قبل از تصویب رای را نمی دهد ، که قرار است روز دوشنبه برگزار شود. سخنگوی گفت ، ادعاهای کلاهبرداری گسترده بی اساس شناخته شده است.

دو قانونگذار برجسته جمهوری خواه در میشیگان که به دستور ترامپ به واشنگتن آمده بودند ، پس از ملاقات روز جمعه با وی گفتند که هیچ اطلاعاتی برای تغییر نتیجه انتخابات ایالتی ندارند.

‘آفلاین’

در ویسکانسین ، یک مقام گفت که ناظران کم آموزش کارزار ترامپ در شمارش جزئی تأخیر می اندازند ، و هر گونه رأی را به چالش می کشند و اعتراضات دیگری را نیز مطرح می کنند.

“ناظران مخرب هستند. آنها س afterال به س questionال می پرسند ، به زبانه ها می گویند که متوقف شوند ، کارهای خود را متوقف کنند ، و این نامناسب است ، این قابل قبول نیست. “

یک سرشماری دستی و حسابرسی در جورجیا بایدن را جمعه به عنوان برنده در جنوب ایالات متحده ، اولین نامزد دموکراتیک ریاست جمهوری برای پیروزی جورجیا در نزدیک به سه دهه تایید کرد.

مبارزات انتخاباتی ترامپ برای درخواست سرشماری در گرجستان دو روز کاری وقت دارد. تیم حقوقی ترامپ همچنین اعلام کرد که در حال طرح یک دادخواست در این ایالت است ، اما جزئیات خاصی ارائه نداد.

https://www.youtube.com/watch؟v=uCeHCi-9bYM

اتهامات ترامپ همچنان به پایگاه سخت جمهوری خواهان او دامن می زند.

صدها نفر از هواداران روز شنبه در ساختمان آتلانتا جمع شدند ، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن سخنرانان محکوم رسانه ها را به خاطر اینکه بایدن را به عنوان برنده خوانده اند و همچنین رهبران جمهوریخواه ایالتی را برای بررسی نتایج محکوم می کنند.

شورش تجهیزات پلیس برای جدایی آنها از معترضین جمع شده در نزدیکی مستقر شد.

اداره خدمات عمومی ، كه توسط یك منصوب ترامپ اداره می شود ، پیروزی بایدن را به رسمیت نمی شناسد و مانع دسترسی تیم وی به دفاتر دولتی و بودجه می شود ، كه معمولاً قبل از 20 ژانویه ، روزی كه وی كار می كند ، به یك دولت تازه وارد ارائه می شود.

به گفته منتقدان ، تأخیر و خودداری ترامپ از به رسمیت شناختن عواقب جدی برای امنیت ملی و مبارزه با ویروس کرونا ، که منجر به کشته شدن نزدیک به 255000 آمریکایی شد ، است.

بایدن ، كه تلاش ترامپ برای تبدیل “كاملاً غیرمسئولانه” نتایج انتخابات را محكوم كرد ، شنبه را با ملاقات های شورای انتقال و كلیسا گذراند.

ترامپ در اجلاس مجازی 20 اقتصاد بزرگ جهان شرکت کرد و سپس به بازی گلف در باشگاه خود در استرلینگ ، ویرجینیا رفت.



[ad_2]