قانون گذاران آمریکایی بسته کمک جدید ویروس کرونا را به مبلغ 908 میلیارد دلار پیشنهاد داده اند اخبار آمریکا و کانادا

[ad_1]

یک گروه دو طرفه از قانونگذاران ایالات متحده روز سه شنبه از لایحه امداد COVID-19 به ارزش 908 میلیارد دلار با هدف عبور از بن بست یک ماهه دموکرات ها و جمهوری خواهان برای کمک های اضطراری جدید به مشاغل کوچک ، بیکاران ، شرکت های هواپیمایی و سایر صنایع در طی همه گیر رونمایی کرد.

این اقدام هنوز در قانون ثبت نشده است. همچنین هنوز توسط دولت جمهوری خواه ترامپ ، رئیس جمهور منتخب دموکرات جو بایدن یا رهبران مجلس سنا یا مجلس نمایندگان ، که برای تصویب همه آنها لازم است ، پذیرفته نشده است.

اما این امر با حمایت گروهی از محافظه کاران و میانه روها صورت می گیرد که می گویند این امر برای بخش گسترده ای از کنگره جذاب خواهد بود.

میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا گفت که کنگره باید موج جدیدی از انگیزه های ویروس کرونا را در لایحه 1.4 تریلیون دلاری برای جلوگیری از تعطیلی دولت گنجانده باشد.

مک کانل و جو بایدن رئیس جمهور منتخب به طور جداگانه در مورد تصویب سریع لایحه کمک به ویروس کرونا و بحث در مورد لایحه اضافی در اوایل سال آینده برای مقابله با بدترین بحران بهداشتی در ایالات متحده صحبت کردند.

اما مذاکرات جزئیات دشوار کوتاه مدت است زیرا کنگره برای تصویب لایحه 1.4 تریلیون دلاری تا 11 دسامبر برای حفظ بودجه سازمان های دولتی عجله می کند. بدون اقدام ، تعدادی از برنامه های دولت مختل می شود و بسیاری از کارگران فدرال از بین می روند.

میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا در رویداد پیش از انتخابات در فلورانس ، کنتاکی ، ایالات متحده سخنرانی کرد [File: Bryan Woolston/Reuters]

مک کانل گفت که مایل است با لایحه کمک به ویروس کرونا ازدواج کند.

مک کانل پس از ملاقات با سناتورهای جمهوری خواه دیگر به خبرنگاران گفت: “ما به یک لایحه امدادی هدفمند نیاز داریم.” او ماه ها برای 500 میلیارد دلار تلاش کرده است که دموکرات ها آن را ناکافی می دانند.

مک کانل همچنین گفت که وی با کاخ سفید مشورت کرده و طرح لایحه ای را که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا تصویب می کند ، برای سناتورهای جمهوریخواه منتشر کرده است.

مک کانل جزئیات را ارائه نداد.

اگر حساب کمک دو طرفه ویروس کرونا در روزهای بعد فعال شود ، می تواند به حساب هزینه پیوست شود یا جداگانه منتقل شود.

مارک وارنر ، سناتور دموکرات گفت: “برای استروئیدها احمقانه خواهد بود اگر کنگره کریسمس را بدون تهیه بسته موقت ترک کند.”

در اوایل سال جاری ، بیش از 3 تریلیون دلار کمک ویروس کرونا معرفی شد که شامل اقدامات تشویقی اقتصادی و پول برای تجهیزات پزشکی بود.

رونمایی از این طرح در کنفرانس مطبوعاتی کاپیتول هیل همزمان با افزایش تعداد موارد ویروس کرونا در ایالات متحده همراه با افزایش چشمگیر مرگ و میرها و بسیاری از منابع بیمارستانی در زمان انقراض صورت گرفت.

سناتور جمهوری خواه لیزا مورکوفسکی خواستار اقدام سریع در مورد طرح دو حزبی شده است زیرا این کار تعطیلی مشاغل در ایالت آلاسکا را “در زمان بسیار تاریک و سرد سال” لغو می کند ، با از دست دادن شغل های سنگین و ناامنی غذایی.

خریداران مقررات ماسک را دنبال می کنند تا از شیوع ویروس کرونا در کتابهای Bridgton در Bridgton ، ماین جلوگیری کنند. [Robert F. Bukaty/AP Photo]

پیشنهاد دو جانبه تا 31 مارس کمک اضطراری شامل 228 میلیارد دلار اعتبار اضافی تحت برنامه حمایت از حقوق برای هتل ها ، رستوران ها و سایر مشاغل کوچک فراهم می کند.

قانونگذاران گفتند که مقامات ایالتی و محلی بر اساس لایحه دو حزب مستقیماً کمک خواهند کرد.

مایک دی واین ، فرماندار جمهوری اوهایو ، یک جمهوری خواه ، خواستار کمک از کنگره شد و صبح امروز در مصاحبه ای با CBS خاطرنشان کرد که ایالت وی بیش از 5000 بیمار ویروسی کرونا در بیمارستان ها دارد و پول کافی برای توزیع واکسن COVID که مدت ها انتظار آن را می کشید ، ندارد. 19 ، که انتظار می رود زمستان امسال در دسترس باشد.

مقدار قابل توجهی پایین تر

شرکتهای هواپیمایی ایالات متحده 17 میلیارد دلار برای پشتیبانی چهار ماهه از حقوق و دستمزد به عنوان بخشی از 45 میلیارد دلار برای بخش حمل و نقل ایالات متحده ، که شامل فرودگاه های آمتراک ، اتوبوس و راه آهن مسافری نیز می باشد ، 17 میلیارد دلار دریافت می کنند ، به گفته دو نفر آشنا به این طرح.

در کل ، سناتور میت رامنی ، یک جمهوری خواه ، گفت که وی 560 میلیارد دلار بودجه “هدایت مجدد” از قانون مراقبت تصویب شده در مارس و 348 میلیارد دلار باقی مانده پول جدید دارد.

این اقدام شامل مقررات مورد تقاضای جمهوری خواهان ، از جمله اقدامات جدید برای محافظت از مشاغل و مدارس مقابله با بیماری ویروس کرونا است.

اما این به مراتب گرانتر از 500 میلیارد دلار طرفداران مک کانل است.

نانسی پلوسی ، رئیس مجلس و همكارانش دموكرات ، با كمك دولت های ایالتی و محلی كه به دلیل كمبود درآمد با تعدیل نیرو روبرو هستند ، در یك درخواست اصلی پیروز می شوند.

به گفته قانونگذاران ، معامله 300 دلار در هفته برای چهار ماه اضافی مزایای بیكاری نیز در این بسته گنجانده خواهد شد. دموکرات ها 600 دلار طلب کردند.

به طور جداگانه ، گروهی از سناتورهای دموکرات روز سه شنبه قانونی را وضع کردند که برای اکتبر 2021 600 دلار در هفته از مزایای بیکاری برای کارگرانی که به دلیل COVID-19 شغل خود را از دست داده اند ، تمدید می شود.

اگرچه بسیار کمتر از 2.2 تریلیون دلار بود که Pelosi در آخرین پیشنهاد خود برای کاخ سفید قبل از انتخابات 3 نوامبر جستجو کرد ، 908 میلیارد دلار برای یک دوره نسبتاً کوتاه است ، به طور بالقوه دریچه ای برای مطالبات اضافی پول پس از دولت بایدن. محل خود را.

مبارزات انتخاباتی ترامپ نتایج انتخابات را به چالش می کشد ، هرچند با لغو چالش های حقوقی دادگاه ها ، امید به نتیجه متفاوت کمرنگ می شود.



[ad_2]