مادورو جدید نامزد کنگره در ونزوئلا است ونزوئلا

[ad_1]

در بیشتر زندگی خود ، تنها پسر رئیس جمهور ونزوئلا ، نیکولاس مادورو ، ساکت و آرام در سایه پدرش زندگی می کرد ، تلاش می کرد خود را وقف موسیقی کند ، حتی در حالی که قدم های اولیه را در سیاست برمی دارد.

اما نیکولاس ارنستو مادورو گرا اکنون بیشتر در کانون توجهات سیاسی قدم گذاشته است. وی در انتخابات روز یکشنبه در تلاش است تا در کنگره ونزوئلا ، آخرین نهادی که از دسترس حزب حاکم سوسیالیست خارج بود ، کرسی بگیرد که امریکا و ده ها کشور دیگر آن را اقدام پدر وی برای تقویت قدرت غیرقانونی می دانند.

سیاستمدار 30 ساله – که اغلب “نیکلاسیتو” نامیده می شود، یا نیکلاس کوچک – قبل از رای گیری درباره زندگی با پدرش با آسوشیتدپرس صحبت کرد و ادعاهای فساد آمریکا را رد کرد.

طرفداران نیکلاس مادورو گرا ، فرزند نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ، در حالی که پسر رئیس جمهور برای تصدی کرسی ای در شورای ملی برای انتخابات میان دوره ای پیش رو در 6 دسامبر می جنگد ، در یک راهپیمایی سیاسی شرکت می کنند تا حمایت خود را نشان دهند. [Ariana Cubillos/AP Photo]

وی با یک دست تکان دادن و منتقدان گفت: “ما پوست ضخیمی مانند تمساح داریم.” “آنها هر آنچه در مورد من فکر می کردند گفتند ، اما هرگز هیچ مدرکی وجود نداشت.”

مادورو گرا ، پسر رئیس جمهور از اولین ازدواجش ، در دانشگاه در رشته اقتصاد تحصیل کرده است ، اما علاقه مادام العمر وی به عنوان یک نوازنده کامل موسیقی بوده است.

وی برای کرسی کنگره به نمایندگی از منطقه ساحلی لا گوایرا ، محل اصلی فرودگاه بین المللی ونزوئلا در نزدیکی کاراکاس ، پایتخت ، نامزد شده است. وی و نامادری اش ، سیسیل فلورس ، بانوی اول ، به عنوان نامزدهای حزب متحد سوسیالیست ونزوئلا معرفی شدند.

نیکولاس مادورو گرا می گوید علاقه وی به سیاست هنگامی که دانشجوی دانشگاه پلی تکنیک تجربی دولت نیروهای مسلح بولیواری بود ، برانگیخته شد. [Ariana Cubillos/AP Photo]

انتخابات 277 کرسی توسط مخالفان پدرش تحریم می شود ، آنها می گویند که وی تقلب شده است زیرا هیچ تضمینی برای عادلانه بودن وی وجود ندارد. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز رأی را رد کردند.

در حالی که پدرش در سال 2013 رئیس جمهور شد ، مادورو جوان تر به جناح حزب حاکم پیوست و به عنوان مدیر سیستم ملی ارکسترها و گروه های کر جوانان و جوانان فعالیت کرد.

وی گفت که علاقه وی به سیاست در حالی که دانشجوی دانشجوی دانشگاه ملی آزمایشی پلی تکنیک نیروهای مسلح بولیواری بود ، برانگیخته شد.

نیکولاس مادورو گرا کاندیدای کرسی کنگره به نمایندگی از منطقه ساحلی لا گوایرا ، محل اصلی فرودگاه بین المللی ونزوئلا در نزدیکی پایتخت ، کاراکاس است. [Ariana Cubillos/AP Photo]

در سال 2017 ، وی به عضویت مجلس م Constسسان ملی انتخاب شد ، قوه مقننه ای که دولت مادورو برای دور زدن کنگره تحت کنترل مخالفان ، مجلس ملی تاسیس کرد.

پسر در اولین سال حضور در بدن ، پس از مخالفت با پیشنهاد نیروی نظامی دونالد ترامپ ، رئیس جمهور برای سرنگونی مادورو بزرگتر ، مورد تمسخر قرار گرفت. مادورو گرا گفت: “تفنگ ها به نیویورک می رسند ، آقای ترامپ.” “ما می رسیم و کاخ سفید را می گیریم.”

نیکولاس مادورو گرا گفت که وی با پدرش ، رئیس جمهور ونزوئلا ، نیکولاس مادورو نزدیک است و تربیت وی را متواضعانه توصیف کرد. [Arian Cubillos/AP Photo]

لوئیس ویسنته لئون ، رئیس شرکت جامعه شناسی داتانالیسیس مستقر در کاراکاس ، گفت که به نظر نمی رسد مادورو گرا شخصیتی محبوب باشد که بتواند آینده ای درخشان در سیاست داشته باشد ، خاطرنشان کرد که پدرش پول سیاسی کمی برای اشتراک با محبوبیت از حدود 15 درصد

مادورو گرا گفت که او با پدرش نزدیک است و تربیت او را متواضعانه توصیف کرد.

پسر گفت: “او همیشه در کنار من بود.” من همیشه در کنارش بوده ام.

پدر و مادرش هنگامی که او دو ساله بود از هم جدا شدند و مادورو گرا گفت که او تصمیم گرفت از جوانی با پدرش زندگی کند. وی گفت که پدرش او را به بازی بیس بال و نه موسیقی تشویق می کند ، اما به یاد دارد که برای تمرین فلوت از زمین خارج شده است.

او گفت که دو ماه آخر مبارزات انتخاباتی او را از موسیقی دور کرده است ، وی افزود که او اکنون فقط هنگامی بازی می کند که دو دختر خردسالش از او آهنگ بخواهند.

وی گفت که علاقه او به سیاست از پدرش ناشی می شود.

مادورو گرا گفت: “این به این دلیل است که من همیشه در کنار پدرم بوده ام و او را در عمل تماشا کرده ام.”

نیکولاس مادورو گرا در سال 2017 به مجلس مituسسان ملی انتخاب شد ، قوه مقننه ای که دولت مادورو برای دور زدن مجلس شورای ملی در کنگره تحت کنترل مخالفان تشکیل داد. [Arian Cubillos/AP Photo]

عقده های سیاسی رئیس جمهور ادعاهای فساد علیه پسرش را مطرح کرده است. در سال 2019 ، واشنگتن او را تحریم کرد ، از جمله در نزدیکان رئیس جمهور. در آن زمان ، استفان منوچین ، وزیر خزانه داری آمریکا ، در بیانیه ای نیكولاسیتو را متهم كرد كه به بهای میلیون ها فقیر ونزوئلا از فساد پدرش سو استفاده می كند.

وزیر آموزش عالی سزار ترومپیس ، با رد این اتهام ، گفت كه او مادورو گرا را به عنوان یك جوان منظم و خلاق كه سالهاست می شناخت ، می اندیشید. ترامپ گفت ، در مورد حملات در واشنگتن اهمیتی ندارد.

“ما اغلب از خود می پرسیم ،” همه چیزهایی که او دارد کجاست؟ ” ترومپز گفت: “برای اینکه ببینیم آیا ما هم می توانیم از آنها لذت ببریم.” “در واقع آنها در مطبوعات زباله های زیادی درباره او می نویسند.”

با یک پیروزی تقریباً مطمئن در کنگره ، ادعاهایی مبنی بر مراقبت از جانشین پدرش ، مادورو جرا ، به دست می آید ، همانطور که مادورو بزرگتر با مرگ رئیس جمهور هوگو چاوز ، به عنوان جانشین خود ، به طور دستی انتخاب شد. او همچنین ادعا می کند که یکدل خواهی است.

پسر گفت: “گاهی اوقات مردم چنین می گویند.” “هیچ آرزویی ندارم. آرزوهای من خدمت است.



[ad_2]