ماسک رسپی نانو N95 سه پنلی (سه بعدی)

25 بند. ماسک پذیرای h95 سه پانل (3d) رم برای بزرگسالان

یک ماسک واقعی جک ماسک ریما

نام تجاری: ریما

 

رنگ: با توجه به وب سایت

(مجموعه ای شاد از رنگ های خنده دار ، ماسک ریما رنگ آسمان از آسمان و مجموعه کلاسیک از رنگ های سرد ، مجموعه ای تاریک از رنگ های بسته )

آن را روی بینی ببندید و آن را گسترده تر کنید

تنفس راحت

مکالمه راحت

پوشش کامل و سه بعدی

بدون تماس دهانی

بهداشتی و شیرین ماسک ریما

مناسب برای افراد با عینک ضد جفت

طراحی مناسب برای بهترین شکل فیزیکی صورت

 

ویژگی های اضافی و مشخصات :

ماسک 3d respinano Rima H95 یک ماسک ایده آل برای بزرگسالان است.

 

– گواهینامه ها و استانداردهای مختلف وجود دارد
سه بعدی لایه ریما ساخته شده از nanofibre است که تحت پوشش Alcartur روش با لایه های میانی ماسک است از علاقه و تایید شده است توسط nonukimus ستاد توسعه فناوری نانو. این سیب سلامت, ماسک (دارای مجوز وزارت بهداشت) و چندین استانداردهای بین المللی در زمینه تولید کالا پزشکی ماسک ریما رسید و اثربخشی تایید شده توسط صالح موسسات.

– مواد خام خوب
ماسک یک ماسک سه بعدی i95 (h95 h95) از لایه های ورزشی است. کامپوزیت (+لایه نانوالیاف) و به اصطلاح (که با توجه به زیر ۶۰ ، ۴۰ و ۳۰) خوب سیستم تنفسی تشکیل شده است در برابر انواع عوامل آلودگی و حفاظت در برابر عوامل بیماری زا است.

– قفل بهار بینی
برای تثبیت بهتر ماسک nanoremont سه بعدی بر روی صورت ، یک بینی انعطاف پذیر استفاده می شود که به خوبی بین لایه های ماسک تعبیه شده و به خوبی بر روی بینی شکل می گیرد.

– اسفنج پلیمری چسبنده
برخی از مردم به منظور کاهش التهاب بینی رخ می دهد که به دلیل استفاده طولانی مدت از ماسک تمایل به پوشیدن mazshan تامپون در بینی و در حالی که برای راحت نیست با این پد! برای انجام این کار ، اسفنج پلیمری در پشت یک بسته ماسک ریما بندی داخلی چسبنده و با کیفیت بالا پنهان شده است که اگر کاربر بخواهد بر روی ماسک نصب شود. با استفاده از این اسفنج علاوه بر کاهش التهاب بینی باعث می شود ماسک چوب بهتر به صورت می کند و اسلاید نمی کردن از بینی.

– کشش گوش –
کش سه بعدی ماسک های رومی برای استفاده راحت تر در پشت مدل گوش طراحی شده است.

– دوخت التراسونیک
اتصال پایدار ماسک های لاتکس 3 ماسک ریما و اتصال یک کش با دوخت اولتراسونیک اجرا می شود.

– آروم
وزن سبک ماسک 3d رم باعث می شود که در طول زمان استفاده شود.

– توانایی تنفسی خوب و ایمنی بالا
به دلیل استفاده از لایه میانی از نانوالياف در حالی که افزایش حفاظت از سیستم تنفسی از عوامل بیماری زا ماسک ریما (برای مثال مختلف ویروس ها و باکتری ها و غیره.), در حالی که تنفس, شما احساس راحتی بیشتری نسبت به ماسک معمولی.

– بسته بندی ایمن و قابل اعتماد
ماسک ماهی رم (ماسک ماهی) تولید و تحویل در یک بسته خلاء و استریل از 25 بند.