ماشین اصلاح شارژی جیمی 2600

امروزه روش های مختلفی برای داشتن ظاهری آراسته ماشین اصلاح جیمی 2600 و تمیز وجود دارد، یکی از این روش ها استفاده از تیغ مردانه است، ریش تراش ها علاوه بر انواع مختلف، ویژگی های خاصی نیز دارند که با توجه به نیازهای مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. من برخی از ویژگی ها را برای انتخاب و خرید بهتر در زیر لیست کرده ام.

ماشین اصلاح جیمی 2600 به سه دسته تقسیم می شوند:

1- دارای موتور دوار DC: اکثر دستگاه های جریان در این دسته هستند و معمولاً پاور و بار هستند که به دو دسته کلیپر و تریمر تقسیم می شوند.

2- دارای موتور چرخشی AC: این دسته از اتو موها به دلیل وزن زیاد ماشین اصلاح جیمی 2600 دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. این گروه از محصولات فقط با برق کار می کنند.

3- دارای موتور کویل AC (موتور خطی با حرکت به چپ و راست): این گروه از محصولات به دلیل سابقه طولانی در بازار در اکثر آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول فقط با برق کار می کند و قابل شارژ نیست.

همچنین گروهی از اتو موها هستند که حرفه ای هستند و با باتری قلمی کار می کنند که در برخی آرایشگاه ها برای روشن کردن پشت یا خط کشی استفاده می شود.

5 نکته برای خرید ماشین اصلاح
1- شارژ طولانی دارد یا دارای دو باتری قابل شارژ است تا در حین کار نگران تمام شدن شارژ نباشید.

2- دارای تیغه های تیز و تیز برای انجام کار برش خوب و سریع.

3- دارای شانه های پلاستیکی قابل اتصال به دستگاه در اندازه های مختلف.

4- تا حد امکان ساکت باشید.

5- محور انتقال نیرو از موتور به تیغه باید فلزی باشد نه پلاستیکی.

انواع تیغ
تیغه های ریش تراش از دو تیغه تشکیل شده است: تیغه ثابت (تیغه پایینی) و تیغه متحرک (تیغه جلو).

طبق تحقیقات انجام شده مشخص شده است که روغن کاری خرید ماشین اصلاح جیمی 2600 معمولی تیغه ها می تواند از سستی و پوسیدگی تیغه ها جلوگیری کند، به همین دلیل اخیرا اسپری 5 منظوره ویژه ای به بازار عرضه شده است که علاوه بر جلوگیری از سستی و پوسیدگی تیغه ها، باعث لیز شدن تیغه ها می شود. تیغه ها را خنک می کند و تیغه ها را ضد عفونی و تمیز می کند.

تفاوت تیغه های سرامیکی و فولادی ماشین اصلاح جیمی 2600

تمامی ماشین های اصلاح سر دارای تیغه ثابت (تیغه پایینی) از ماشین اصلاح جیمی 2600 فولاد هستند. اما دستگاه هایی هستند که دارای تیغه سرامیکی متحرک هستند.

بزرگترین مزیت تیغه سرامیکی نسبت به تیغه فولادی این است قیمت ماشین اصلاح جیمی 2600 که تیغه سرامیکی تیزتر است و سرعت شما را کاهش نمی دهد. اما در عوض، در صورت برخورد (با زمین) می تواند بشکند.

انواع باطری ماشین ریش تراش
دو نوع باتری برای این دستگاه ها وجود دارد:

باتری لیتیومی (شارژ سریع در کمتر از 2 ساعت)
باتری نیکل (شارژ طولانی مدت تا 8 ساعت)
جالب است بدانید که قیمت هر دو نوع باتری تقریبا یکسان است

اگر قیمت هر دو باتری یکسان است چرا همه دستگاه ها از باتری لیتیومی استفاده نمی کنند؟

دلیل تفاوت قیمت این است که باتری های لیتیومی برای شارژ به مدارهای پیشرفته تری نیاز دارند. و تولید مدارهای پیشرفته تر باعث تفاوت در قیمت می شود.
1- Accu-blade داشته باشید
Equio Blade یک فناوری جدید است که با محاسبات بسیار دقیق روی زاویه دندانه های تیغه، موها را بهتر و سریعتر اصلاح می کند. پرومکس از این فناوری جدید در طراحی های خود استفاده کرده است. مانند: 1944AB, 1921AB, 1472AB, 1536AB

2- باتری های قوی
تمامی ریش تراش های پرومکس دارای باتری های قدرتمندی هستند ماشین اصلاح جیمی 2600 که قابلیت نگهداری شارژ را برای مدت طولانی دارند و همچنین با کاهش درصد شارژ، قدرت اولیه خود را حفظ می کنند.

 

3- دستگاه های منحصر به فرد
محور چرخش موتور به تیغه ها فلزی بوده و از پلاستیک ساخته نشده است ریش تراش جیمی ساخت کدام کشور است تا احتمال شکستگی نداشته باشد.

تیغه سرامیکی: تیغه سرامیکی تیزتر از تیغه فولادی است، اما از طرف دیگر به دلیل آسیب پذیری بیشتر به دلیل شکنندگی، نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

ویژگی ماشین ریش تراش جیمی 2600 که در بالا ذکر شد.

 

4- پوشش هر دو گروه مصرف کنندگان اعم از شخصی (منزلی) و حرفه ای (سالن)
پرومکس در حال حاضر پوشش کاملی در محصولات هر دو گروه دارد. مراقب باشید ماشین ریش تراش جیمی 2600 که محصولات شخصی (خانگی) را برای استفاده حرفه ای (داخلی) توصیه نکنید، زیرا محصولات خانگی مصرف کننده حرفه ای را راضی نمی کند.

ارائه محصولات حرفه ای به گروه پایه مانعی ندارد.

 

5- وجود طراحی ارگونومیک
وجود طراحی ارگونومیک در دستگاه اصلاح اتومو 3311 که باعث سهولت استفاده و حمل و نقل بهتر دستگاه می شود.

 

6- کیفیت و قیمت
به گفته پرومکس، «ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت مناسب» فلسفه اصلی ماشین ریش تراش جیمی 2600 پرومکس است. پرومکس همواره سعی در ارائه محصولات ص